معرفی و دانلود کتاب صوتی خونه‌ی پرل سنجاب

عکس جلد کتاب صوتی خونه‌ی پرل سنجاب
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خونه‌ی پرل سنجاب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خونه‌ی پرل سنجاب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خونه‌ی پرل سنجاب

کتاب صوتی خونه‌ی پرل سنجاب نوشته‌ی ایمی کرین جانسن، درباره‌ی سنجاب پرتلاش و باهوشی به نام پرل است که می‌خواهد دوستانش را برای نشان دادن خانه‌ی جدید و زیبایش دعوت کند.

موضوع کتاب صوتی خونه‌ی پرل سنجاب (A Home for Pearl Squirrel) چیست؟

داستان درباره‌ی سنجابی به نام پرل است که یک خانه‌ی بزرگ و زیبا ساخته بود. او هر روز به خانه تازه‌اش نگاه می‌کرد و از ساختن آن لذت می‌برد. در یکی از روزهای بهاری تصمیم گرفت که یک مهمانی بزرگ بگیرد و خانه‌ی جدیدش را به همه‌ی اهالی جنگل نشان بدهد. راه افتاد و به سراغ تمامی دوستانش رفت تا آن‌ها را دعوت کند. اولین کسانی را که دعوت کرد خانواده گوزن‌ها بودند و ... .

کتاب صوتی خونه‌ی پرل سنجاب مناسب چه کسانی است؟

اگر به دنبال داستانی جذاب درباره‌ی حیوانات و طبیعت برای کودکان پیش دبستانی و دبستانی خود هستید، این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

در قسمتی از کتاب صوتی خونه‌ی پرل سنجاب می‌شنویم:

پِرل خیلی غمگین شد. اون توی تختش که از جنس شاخ و برگ بود راز کشید، اما خوابش نمی‌برد. چطور خودش متوجه نشده بود که خونش به زیبایی که فکر می‌کرد نیست؟ با اون همه زحمتی که کشیده‌بود، هیچ‌کس از مدل خونه‌ش استقبال نکرد و با بی میلی از کنارش رد شد.

توی لونش تنها بود، یک صدای خِش خِش شنید که هِی بهش نزدیک و نزدیکتر می‌شد. پِرل که کمی بیشتر دقت کرد، فهمید که صدای دوستش اِسپایک رو شنیده. احتمالاً اون جوجه‌تیغی از خونه‌ی پِرل خوشش اومده بود.

اِسپایک گفت که اونجا جای خوبیه اما پرسید که چرا پِرل فقط یک خونه برای خودش درست کرده؟ چون خود اون جوجه‌تیغی چند جای مختلف برای استراحت توی جنگل داشت و می‌گفت که چند لونه‌داشتن بهترین نوع زندگی کردنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
خونه‌ی پرل سنجاب

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خونه‌ی پرل سنجاب
نویسنده
مترجمکارن اقوامی
راویسامان قلیچ خانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خونه‌ی پرل سنجاب

م.ع
۱۴۰۲/۱۲/۴
داستان صوتی بسیار زیبا برای کودکان که کمک میکنه با تصویر سازی و تجسم این داستان قبل از خواب به آرامش برسند
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خونه‌ی پرل سنجاب

برای دریافت کتاب صوتی خونه‌ی پرل سنجاب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.