معرفی و دانلود کتاب صوتی شاهدخت و جنگجو

عکس جلد کتاب صوتی شاهدخت و جنگجو
قیمت:
۶,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شاهدخت و جنگجو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شاهدخت و جنگجو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شاهدخت و جنگجو

دانکن توناتیو در کتاب صوتی شاهدخت و جنگجو که افتخارات بسیاری کسب کرده، یک افسانۀ کهن مکزیکی از قوم آزتک را بازآفرینی می‌کند. این افسانه روایت داستانی عاشقانه و جذاب میان دو دلداده است.

موضوع کتاب صوتی شاهدخت و جنگجو چیست؟

زیباترین شاهدخت سرزمین میلیاس، ایزتا نام داشت. خواستگاران بسیاری از سرزمین‌های دور به آن‌جا سفر می‌کردند و هدیه‌های باارزشی همراهشان می‌بردند تا بتوانند نظر او را به خود جلب کنند.

با وجود اینکه ایزتا دختر پادشاه بود اما دوست نداشت با مردی پولدار و قدرتمند ازدواج کند و می‌خواست بیشتر وقتش را با کشاورزان و مردم عادی سپری کند.

ایزتا به یکی از جنگجویان شجاع ارتش پدرش به نام پوپوکا علاقه‌مند شد. او ثروت چندانی نداشت با این حال به دختر قول داد که او را از صمیم قلب دوست بدارد و تا ابد کنارش باشد.

با اینکه پادشاه با این ازدواج مخالف بود، اما در دل شجاعت و بی‌باکی پوپوکا را تحسین می‌کرد. از این رو به جنگجو پیشنهاد داد که اگر بتواند حاکم بدذات سرزمین همسایه را شکست بدهد، با ازدواج آن دو موافقت می‌کند. اما از آن سو جگوار کلاو همان حاکم بدنام برای شکست جنگجو نقشه‌هایی در سرش می‌پروراند...

افتخارات کتاب صوتی شاهدخت و جنگجو:

- نامزد جایزه شارلوت زولوتو (2017)
- نامزد جایزه Bluebonnet تگزاس (2018)
- نامزد جایزه Pura Belpré برای تصویرگر (2017)
- نامزد جایزه Magnolia سال 2018
- برنده جایزه Américas سال 2017
- نامزد جایزه NCTE شارلوت هاک (2017)

کتاب صوتی شاهدخت و جنگجو برای چه کسانی مناسب است؟

کشور مکزیک دو کوه آتشفشانی بسیار باشکوه را در خود جای داده است که چندین و چند نسل مورد احترام و توجه بوده‌اند و ریشۀ شکل‌گیری اسطوره‌ها و افسانه‌های فراوانی در مورد آفرینش ازلی شده‌اند. داستان شاهدخت و جنگجو (The Princess and the warrior) نیز برای کودکان 8 تا 12 ساله بسیار جذاب و هیجان‌انگیز خواهد بود و با شنیدن آن ارتباط میان دو آتشفشان و عشق ایزتا و پوپوکا را خواهند فهمید.

در بخشی از کتاب صوتی شاهدخت و جنگجو می‌شنویم:

کم‌کم ورق برگشت و پوپوکا و مردانش موفق شدن در چند جنگ پیروز بشن، اون‌ها به این باور رسیده بودن که می‌تونن خیلی زود دشمنشون رو شکست بدن.

حاکم جگوارکلا هم شکست قریب‌الوقوع رو احساس می‌کرد، پس با خودش فکر کرد و به این نتیجه رسید که مهم‌ترین دارایی پوپوکا رو ازش بگیره.

اون به یکی از پیک‌های شخصی رقیب مقدار زیادی طلا داد تا خبری رو به دروغ، به ایزتا برسونه.

قرار بود اون پیک به ایزتا اطلاع بده که پوپوکا توی جنگ کشته شده و بعد معجونی سمی رو بهش بده تا با خوردنش غم عشق رو فراموش کنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
شاهدخت و جنگجو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شاهدخت و جنگجو
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راویامیرحسین صداقتی، مهرانه امروانی، پرستو دهقان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شاهدخت و جنگجو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شاهدخت و جنگجو

برای دریافت کتاب صوتی شاهدخت و جنگجو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.