معرفی و دانلود کتاب صوتی شب شکن: نگاهی اجمالی به زندگی حضرت ابراهیم با رویکرد کاربردی

عکس جلد کتاب صوتی شب شکن: نگاهی اجمالی به زندگی حضرت ابراهیم با رویکرد کاربردی
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شب شکن: نگاهی اجمالی به زندگی حضرت ابراهیم با رویکرد کاربردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شب شکن: نگاهی اجمالی به زندگی حضرت ابراهیم با رویکرد کاربردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شب شکن: نگاهی اجمالی به زندگی حضرت ابراهیم با رویکرد کاربردی

کتاب صوتی شب شکن: نگاهی اجمالی به زندگی حضرت ابراهیم با رویکرد کاربردی اثر گروهی از نویسندگان، زندگی حضرت ابراهیم (ع) را از منظر اشعار مولانا در مثنوی معنوی بررسی می‌کند. این کتاب که مجلدی از مجموعه‌ی «مثنوی‌درمانی» است، زندگی ابراهیم خلیل‌الله را به شکلی روان و داستان‌گونه به تصویر می‌کشد.

درباره‌ی کتاب صوتی شب‌شکن: نگاهی اجمالی به زندگی حضرت ابراهیم با رویکرد کاربردی

کتاب صوتی شب‌شکن: نگاهی اجمالی به زندگی حضرت ابراهیم با رویکرد کاربردی، اثری اقتباسی از گروه نویسندگان تحریریه‌ی انتشارات شمس‌الشموس است که در آن، زندگی حضرت ابراهیم (ع) به صورت داستان‌وار و بر اساس اشعار مولوی در مثنوی معنوی روایت می‌شود. این کتاب صوتی هفت فصل دارد. فصل ابتدایی کتاب، با قصه‌هایی که هاجر برای کودکش اسماعیل می‌گوید آغاز می‌شود. اسماعیل که حالا به همراه مادرش در صحرا سکونت دارد، دلتنگ پدرش ابراهیم است و مدام از مادرش می‌خواهد تا با قصه گفتن درباره‌ی پدر و خاطراتش، دلتنگی‌اش را آرام کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی شب شکن: نگاهی اجمالی به زندگی حضرت ابراهیم با رویکرد کاربردی

هاجر، همسر ابراهیم، که حالا برای آرامش خاطر ساره، همسر اول شوهرش و هوویش رضایت داده تا با کودکش اسماعیل در مجاورت خانه‌ی کعبه و در صحرایی خالی از سکنه زندگی کند، با شوق و غم توأمان از خاطرات مردی می‌گوید که برایش فرقی ندارد در دل آتش باشد یا در میانه‌ی گلستان. این مرد، پیامبر خداست و در راه خدا از فرزندش که عزیزترین داشته‌اش در این زندگی فانی است نیز می‌گذرد، زیرا تمام آنچه اهمیت دارد اطاعت از حق و پیروی از دستورات اوست.

کتاب صوتی شب‌شکن: نگاهی اجمالی به زندگی حضرت ابراهیم با رویکرد کاربردی اثری از هیأت تحریریه‌ی مؤسسه‌ی فرهنگی و مطالعاتی شمس‌الشموس است. همین انتشارات، یعنی نشر صوتی شمس‌الشموس نیز وظیفه‌ی منتشر کردن این کتاب صوتی را بر عهده داشته. این اثر صوتی را با صدای اکرم جعفرآقایی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی مثنوی‌درمانی

مجموعه کتاب‌های مثنوی‌درمانی آثاری روان و آرامش‌بخش از انتشارات شمس‌الشموس است که با رویکردی کاربردی و داستان‌محور به زندگی بزرگان و انبیاء الهی می‌پردازد. نقطه‌ی تمایز این داستان‌ها با دیگر داستان‌هایی که از پیامبران الهی موجود است، اقتباس و ریشه گرفتن آن‌ها از اشعار مثنوی معنوی مولاناست. «شب‌شکن»، «رقص کوه»، «ساحل»، «آیینه» و... از آثار این مجموعه هستند.

کتاب صوتی شب‌شکن: نگاهی اجمالی به زندگی حضرت ابراهیم با رویکرد کاربردی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی فوق را به دوستداران کتاب‌های عرفانی پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی شب شکن: نگاهی اجمالی به زندگی حضرت ابراهیم با رویکرد کاربردی می‌شنویم

خدایم کجاست؟ از نمرود گفتن بس است. اسمش هم خسته‌مان می‌کند. چه خفتی دارد نمرود شدن. از ابراهیم بشنویم که نامش هم گرممان می‌کند. چه لذتی دارد ابراهیم شدن. اینجا شهر هران است. یکی از توقفگاه‌های ابراهیم در مهاجرتش به فلسطین. عجیب است، در آن سامان مردم در برابر بت‌ها کرنش می‌کردند و به خاک می‌افتادند، اینجا ماه و خورشید را تقدیس می‌کنند. ابراهیم باید چه کند؟ می‌تواند سر خویش بگیرد و راه خویش برود، می‌تواند عزلت‌نشینی اختیار کند و این همه خون دل نخورد و می‌تواند چشمانش را ببندد و این همه خدا فراموشی را نبیند. اما مگر می‌شود. مگر غیرت خداییش اجازه می‌دهد این همه غفلت از خدایش را تحمل کند، پس تبرش را برمی‌گیرد. اینجا هم باید بت‌ها را بشکند. چه فرقی می‌کند بت‌ها از جنس سنگ و چوب باشند، ماه و خورشید یا خودخواهی و خودپرستی؟ هر چه هست باید بشکند و فرو بریزد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه‌ی یک
نمونه‌ی دو
1 دقیقه
شناسنامه
27 دقیقه
فصل اول: عشق و غربت
53 دقیقه
فصل دوم: ابراهیم جوان
22 دقیقه
فصل سوم: نمرود
15 دقیقه
فصل چهارم: عشق گذرا
27 دقیقه
فصل پنجم: فدای تو
5 دقیقه
فصل ششم: خانه‌ی دوست
4 دقیقه
فصل هفتم: نیامدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شب شکن: نگاهی اجمالی به زندگی حضرت ابراهیم با رویکرد کاربردی
نویسنده
راویاکرم جعفرآقایی
ناشر صوتیانتشارات شمس الشموس
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۳۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی دین و عرفان، کتاب‌های عرفان و تصوف
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شب شکن: نگاهی اجمالی به زندگی حضرت ابراهیم با رویکرد کاربردی

امین دشتی
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
متاسفانه موزیک متن و نحوه خواندن گوینده اصلا به این کتاب نمیخورد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شب شکن: نگاهی اجمالی به زندگی حضرت ابراهیم با رویکرد کاربردی

برای دریافت کتاب صوتی شب شکن: نگاهی اجمالی به زندگی حضرت ابراهیم با رویکرد کاربردی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.