معرفی و دانلود کتاب صوتی شیلاندر

عکس جلد کتاب صوتی شیلاندر
قیمت:
۳۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شیلاندر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شیلاندر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی شیلاندر

کتاب صوتی شیلاندر رمانی از نویسنده‌ی معاصر، نرگس نظیف است. نظیف در این کتاب راوی زندگی زنی است که در دوراهی عشق و تردید نسبت به همسر خود قرار گرفته است. زن، حالا که همسرش به سفر رفته، فرصتی پیدا کرده است تا فرازونشیب زندگی‌اش را مرور کند اما فکر و خیال او را به جایی می‌رساند که دیگر حتی نمی‌داند همسرش برمی‌گردد یا خیر.

درباره‌ی کتاب صوتی شیلاندر

کتاب صوتی شیلاندر را نرگس نظیف در وصف زندگیِ زنی به رشته‌ی تحریر درآورده که نسبت‌به زندگی مشترک خود با همسرش دچار تردید شده است. مرد به مأموریتی چند روزه اعزام شده است، مأموریتی که حتی تعداد روزهای آن هم مشخص نیست. نبودنِ مرد، زن را به فکر فرو می‌برد. او حالا می‌تواند با خیال راحت هر چه در گذشته اتفاق افتاده است را مرور کند. حالا دیگر فرصت دارد زندگی‌ِ مشترکشان را از تمام جوانب بسنجد. اما در این سنجیدن‌های سختگیرانه، به زوایای پنهانی برمی‌خورد که او را شگفت‌زده، هراسناک و سردرگم کرده و وادارش می‌کند درباره‌ی همسر و زندگی مشترکش، تصمیم‌های جدیدی بگیرد. او این بازبینیِ موشکافانه را تا جایی ادامه می‌دهد که شک و تردید سراپای وجودش را در برمی‌گیرد و حتی امیدِ بازگشت همسرش را نیز از دست می‌دهد...

نرگس نظیف از رمان‌نویسان موفق معاصر است. رمان دیگر او، «لطفاً خیالت راحت نباشه!» نیز همانند شیلاندر، به روابط عاطفی میان انسان‌ها پرداخته است. نرگس نظیف با نوشته‌هایش درصدد است به خوانندگان آثارش کمک کند تا از زاویه‌ی دید متفاوتی به احساسات و روابط عاطفی‌شان بنگرند و بتوانند در تصمیم‌گیری‌های خود بهتر و موفق‌تر عمل کنند.

کتاب صوتی شیلاندر به همت انتشارات آوای چیروک در اختیار شما قرار گرفته است. امید که از گوش سپردن به آن لذت ببرید. (لازم به ذکر است که نسخه‌ی متنی این اثر نیز در وبسایت کتابراه موجود است.)

کتاب صوتی شیلاندر برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی شیلاندر به تمامی افرادی که در میانه‌ی چالش‌های رابطه‌ی عاطفی قرار دارند و همین‌طور به علاقه‌مندان به رمان‌های عاشقانه توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی شیلاندر می‌شنویم

باید بلند شوم و به کارهای عقب افتاده‌ام برسم. نمی‌توانم تا تماس او مثل خرس عروسکی رهاشده روی تخت بمانم. کلی کتاب نخوانده و نیمه‌خوانده، کلی کارهای تنهایی و یواشکی دارم. چهار سال زندگی متأهلی، تنهایی زنده‌بودن را از یادم برده است. به کتاب‌هایم نگاه می‌کنم. انگار بخواهم از بین چند بچه که دست‌شان را بالا برده‌اند و مَن مَن می‌کنند، یکی را برای مسابقه انتخاب کنم. کلیله و دمنه‌ی زرکوب روی جلد گالینگور قهوه‌ای، ساکت و آرام دستش را بالا برده. خودش است. همان که مدت‌ها وعده‌ی دوباره خواندنش را به خودم داده بودم.

روی کاغذ کلی مکعب کشیده‌ام. همه را با خودکار آبی کشیده‌ام و خط‌های‌شان را نمی‌توانم پاک کنم. هیچ‌کدام مکعب واقعی نیستند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
49 دقیقه
بخش‌های یک تا چهار
52 دقیقه
بخش‌های پنج تا هفت
48 دقیقه
بخش‌های هشت تا ده
45 دقیقه
بخش‌های یازده و دوازده
36 دقیقه
بخش‌های سیزده و چهارده
39 دقیقه
بخش‌های پانزده و شانزده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی شیلاندر
نویسنده
راوییاس جعفری
ناشر چاپینشر سنگ
ناشر صوتیانتشارات آوای چیروک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی شیلاندر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی شیلاندر

برای دریافت کتاب صوتی شیلاندر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.