معرفی و دانلود کتاب صوتی غروبی برای خانم اولیویا

عکس جلد کتاب صوتی غروبی برای خانم اولیویا
قیمت:
۶,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی غروبی برای خانم اولیویا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی غروبی برای خانم اولیویا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی غروبی برای خانم اولیویا

کتاب صوتی غروبی برای خانم اولیویا نوشتهٔ لستر ال لمینک، داستان مادربزرگی به نام «اولیویا ویگینز» است که در خانه سالمندان زندگی می‌کند و زمانی که دختر و نوه‌اش به دیدن او می‌آیند، با وجود غم درونش تنها سکوت می‌کند و لبخند می‌زند.

موضوع کتاب صوتی غروبی برای خانم اولیویا چیست؟

روزی که «آنجل» و دخترش به دیدن خانم اولیویا ویگینز در خانهٔ سالمندان می‌روند، متوجه می‌شوند او هیچ واکنشی به حرف‌های آن‌ها نشان نمی‌دهد و فقط به بیرون نگاه می‌کند. آن‌ها احساس می‌کردند که او اصلاً متوجه حرف‌هایشان نمی‌شود، اما موضوع چیز دیگری بود...

خانم اولیویا درگذشته به سر می‌برد. وقتی‌که از پنجره بیرون را تماشا می‌کرد به کودکی‌اش می‌اندیشید. به زمانی که در مزرعه به همراه پدرش تاب‌سواری می‌کرد. وقتی به دست‌های خود نگاه می‌کرد، همه کارهایی که با آن دست‌ها کرده از جلوی چشمش می‌گذرند؛ دوشیدن گاوها، جمع‌کردن تخم‌مرغ‌های تازه، پاک‌کردن نخودفرنگی‌ها و بافتن موهای دخترش. او دیگر نمی‌تواند کارهایی را که قبلاً انجام می‌داد انجام دهد، اما هنوز هم مامان اولیویا است...

او در زمان حال نیست و مدام به گذشته فکر می‌کند. هر چیزی از غروب آفتاب زیبا تا دیدن تاب‌های آویخته در ایوان می‌تواند او را به گذشته خود برگرداند. پزشک‌ها تشخیص داده‌اند که به بیماری آلزایمر مبتلا است. لستر ال لمینک در کتاب غروبی برای خانم اولیویا (The sunsets of miss Olivia Wiggins) این بیماری را در قالب داستانی جذاب و کمی تلخ به کودکان توضیح می‌دهد و راه برقراری ارتباط با افراد مسنی را که به آلزایمر مبتلا هستند، به آن‌ها آموزش می‌دهد. اگر کودک شما این بیماری را درک نمی‌کند یا در ارتباط با پدربزرگ یا مادربزرگ خود مشکل دارد، شنیدن این کتاب می‌تواند به او کمک کند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی غروبی برای خانم اولیویا:

- این کتاب بیانگر ارزش حفظ روابط دوستانه است، حتی وقتی‌که بیماری آلزایمر آن را تغییر دهد. (Booklist)

- از طریق این داستان خوانندگان اطمینان خواهند یافت که افراد مسن می‌توانند زندگی درونی کاملی داشته باشند و اهمیت بازدید از آن‌ها را درک خواهند کرد. (School Library Journal)

- این کتاب نگاه همدلی غیرمعمولی به واقعیت پیری ارائه می‌دهد... کودکانی که از ملاقات خود با بزرگ‌ترهای روبه‌زوال متحیر می‌شوند این کتاب را مفید و حتی تسکین‌دهنده می‌دانند. (پابلیشرز ویکلی - مجله خبری تجاری هفتگی در آمریکا)

کتاب صوتی غروبی برای خانم اولیویا مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 7 تا 10 سال و والدینی که قصد دارند به بچه‌های خود قصه‌های آموزنده بگویند مناسب است.

لستر ال لمینک را بیشتر بشناسیم:

او متخصص سواد کودکان و استاد برجسته دانشگاه کارولینای غربی است. تابه‌حال کتاب‌ها و مقالات زیادی از این مربی و نویسنده برجسته منتشر شده است. لستر ال لمینک (Lester L. Laminack) موفق به دریافت جایزه برتر آموزش بوتنر و جایزه آموزش برجسته صدراعظم نیز شده است. وی اکنون یک نویسنده و مشاور تمام‌وقت است که با مدارس سراسر ایالات متحده کار می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی غروبی برای خانم اولیویا می‌شنویم:

خانم اولیویا روزی رو به یاد آورد، روزی که خیلی هم ازش نگذشته بود. اون روز آخرین تولد خانم اولیویا توی خونه‌ی خودش بود. همه دور هم جمع بودن... بچه‌ها، نوه‌ها، فامیل‌های دور و نزدیک. بعد از جشن، همه اومدن تا به خانم اولیویا تبریک بگن و ازش خداحافظی کنن. همه بجز انجل. اون‌ها روی ایوان کنار هم نشستن و کلی صحبت کردن. انجل دست مادرش رو گرفت و تولدش رو بهش تبریک گفت. اون غروب همه جا پر از نور طلایی شده بود و همه چیز خیلی زیبا بود.

تروی شنید که دارن در مورد مامان اولیویا صحبت میکنن. صحبت‌های خیلی بزرگانه‌ای بود و اون زیاد ازشون سر در نمی‌آورد. فقط فهمید که می‌گفتن مامان اولیویا متوجه نمیشه بقیه چی میگن. حتی نمیتونه بفهمه اطرافیانش راجع به چی صحبت می‌کنن.

اون نمیتونه حرکت کنه، حتی دیگه نمیتونه لبخند بزنه...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
غروبی برای خانم اولیویا

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی غروبی برای خانم اولیویا
نویسنده
مترجمغزل قنبرزاده
راویامیرحسین صداقتی، مبینا آقاجانی، نرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی غروبی برای خانم اولیویا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی غروبی برای خانم اولیویا

برای دریافت کتاب صوتی غروبی برای خانم اولیویا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.