معرفی و دانلود کتاب صوتی قشنگ‌ترین داستان‌های دنیا

عکس جلد کتاب صوتی قشنگ‌ترین داستان‌های دنیا
قیمت:
55000 تومان - 5.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قشنگ‌ترین داستان‌های دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قشنگ‌ترین داستان‌های دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قشنگ‌ترین داستان‌های دنیا

کتاب صوتی قشنگ‌ترین داستان‌های دنیا شامل شش قصهٔ زیبا و خاطره‌انگیز از نویسنده‌های برجسته دنیا از جمله ادیت نسبیت می‌شود که او آن‌ها را جمع‌آوری و بازنویسی کرده است. بزرگسالان نیز با شنیدن این داستان‌ها حس شیرین دوران کودکی در درون‌شان زنده خواهد شد.

درباره کتاب صوتی قشنگ‌ترین داستان‌های دنیا:

ادیت نسبیت حدود یک قرن پیش شروع به داستان‌نویسی کرد. اما داستان‌های او هنوز هم باگذشت صدسال برای کودکان بسیاری در سراسر جهان جذاب و سرگرم‌کننده هستند. این قصه‌ها پر از هیجان، ماجراجویی و سحر و جادو هستند و مخاطب را با خود به مکان‌های جادویی به دور از هیاهوی زندگی می‌برند.

کتاب قشنگ‌ترین داستان‌های دنیا شامل شش داستان مشهور از نویسندگان برجستهٔ ادبیات کودک و نوجوان می‌شود. داستان‌های «بچه‌های راه‌آهن» از «ادیت نسبیت»، «جادوگر شهر از» نوشتهٔ «ال. فرانک باوم»، «مری ناسازگار» از «فرانسس هاجسون برنت»، «زیبای سیاه» نوشتهٔ «آنا سول»، «زنان کوچک» از «لوییزا می‌الکات» و «هایدی» نوشتهٔ «یوهانا اشپیری» در این مجموعه قرار گرفته‌اند.

در ابتدای هر داستان زندگینامهٔ مختصری از هر نویسنده شرح داده شده و بعد از آن داستان موردنظر روایت می‌شود.

اقتباس‌های سینمایی کتاب صوتی قشنگ‌ترین داستان‌های دنیا:

در سال 1970 «لایونل جفریس» فیلم «بچه‌های راه‌آهن» را ساخت که بازیگرانی مثل «جنی اگاتر»، «گری وارن»، «ایان کاتبرتسون» و «داینا شریدن» در آن نقش‌آفرینی کردند.

فیلم «جادوگر اوز» در سال 1939 بر اساس داستان «جادوگر شهر از» به کارگردانی «ویکتور فلمینگ» به پرده اکران در آمد.

در سال 2020 فیلم سینمایی «زیبای سیاه» به کارگردانی «اشلی آویس» بر اساس این رمان ساخته شد که بازیگرانی همچون «مک‌کنزی فوی»، «کیت وینسلت»، «کلر فورلانی»، «ایان گلن» و «فرن دیکن» در آن حضور دارند.

فیلم آمریکایی «زنان کوچک» در سال 2019 به نویسندگی و کارگردانی «گرتا گرویگ» ساخته شد که هفتمین فیلم اقتباس شده از این رمان به شمار می‌آید.

فیلم سینمایی «هایدی» به کارگردانی «آلن دوان» در سال 1937 بر اساس این داستان ساخته شد. همچنین فیلم سینمایی سوئیسی «هایدی» در سال 2015 به کارگردانی «آلن گسپونر» بر اساس این رمان ساخته شد. بازیگرانی مثل «آنوک اشتفن»، «برونو گانز»، «کاتارینا شوتلر»، «کویرین آگریپی»، «ایزابل اتمن» و «آنا شینز» در این فیلم بازی می‌کنند.

انیمیشن‌های اقتباس شده از کتاب صوتی قشنگ‌ترین داستان‌های دنیا:

انیمیشن «جادوگر شهر از» در سال 1982 به کارگردانی «فومیهیکو تاکایاما» ساخته شد که «آیلین کوئین» و «لورن گرین» در آن نقش‌آفرینی کردند. همچنین در سال 2014 این انیمیشن دوباره بازسازی شد.

مجموعه تلویزیونی انیمه ژاپنی «هایدی، دختر آلپ» بر اساس داستان «هایدی» در سال 1974 شروع به پخش شد و به زبان فارسی نیز دوبله شد.

کتاب صوتی قشنگ‌ترین داستان‌های دنیا مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای تمامی کودکان و نوجوانان که به شنیدن داستان‌های سرگرم‌کننده علاقه دارند، مناسب است.

با ادیت نسبیت بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده و شاعر انگلیسی در سال 1858 به دنیا آمد. او که به عنوان یکی از پیشگامان ادبیات مدرن کودک و نوجوان شناخته می‌شود، تابه‌حال بیش از 40 رمان و مجموعه داستان برای کودکان نوشته و مشهورترین داستان او «بچه‌های راه‌آهن» نام دارد. ادیت نسبیت (Edith Nesbit) منبع الهام تعداد زیادی از داستان‌نویسان برجستهٔ کودکان بوده است و از جمله نویسندگانی که از او الهام گرفته‌اند می‌توان به «سی. اس. لوئیس»، «انید بلیتون» و «جی آر. آر. تالکین»، خالق ارباب حلقه‌ها اشاره کرد. همچنین از بسیاری از کتاب‌های نسبیت فیلم‌های متعددی ساخته شده است.

وی در نهایت در سال 1924 و در 66 سالگی از دنیا رفت. از دیگر آثار نسبیت می‌توان به «قصر افسون شده»، «دنیای جادویی»، «پنج بچه و آن»، «داستان جویندگان گنج» و «ققنوس و قالیچه جادویی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی قشنگ‌ترین داستان‌های دنیا می‌شنویم:

در گرمای سوزان باغی در هندوستان، مری لنوکس پایش را به زمین کوبید و دستور داد: «واسه من یه نوشیدنی بیارین. همین حالا.» خدمتکاران فورا به اطاعت از دستور او دویدند. در این فاصله مری با فرو کردن گل‌ها در زمین داغ و خشک، وانمود می‌کرد که باغی ساخته است. ولی زیر لب می‌گفت: «اینجا هیچی درست نیست.» نگاهی به بالا انداخت و زن زیبایی را دید که قدم‌زنان در حالی که گروهی از افسران ارتشی او را همراهی می‌کنند، از آن جا عبور می‌کند. مری به سمت او دوید و فریاد زد: «مادر»

ولی خانم لنوکس مثل همیشه او را کنار زد و رفت. این آخرین باری بود که مادرش را می‌دید. طی چند روز بعد، تب وحشتناک وبا به خانه‌ی پدر و مادرش افتاد. پدر و مادرش به همراه تعداد بسیاری از خدمتکارانشان از دنیا رفتند. مری که در اتاق خودش حبس شده بود، هرگز وبا نگرفت. ولی در دنیا تنهای تنها مانده بود. بعد از آن ماجرا مری مثل بسته‌ای بین دوستان پدر و مادرش دست به دست می‌شد. تا اینکه نامه‌ای از دایی‌اش، آقای «کریون» رسید...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
24 دقیقه
بچه‌های راه‌آهن
32 دقیقه
جادوگر شهر اوز
26 دقیقه
مری ناسازگار
22 دقیقه
زیبای سیاه
19 دقیقه
زنان کوچک / بخش یک
23 دقیقه
زنان کوچک / بخش دو
27 دقیقه
هایدی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قشنگ‌ترین داستان‌های دنیا
نویسنده
مترجمسارا افراز
راویهوتن شاطری پور، شهره روحی
ناشر چاپیانتشارات سپاس
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
55000 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قشنگ‌ترین داستان‌های دنیا

چو ایران نباشد تن مباد
۱۴۰۲/۳/۳۱
فوق العاده بود. با اینکه بصورت خلاصه قصه‌ها جمع بندی شده اما بازم عالی بود. واقعا ممنونم از کتابراه. زنان کوچک و اگر میشه صوتی بصورت کامل هم در کتابرا قرار بدید ممنونم. بچه‌های من عاشق داستان هایدی و زنان کوچک شدن بارها و بارها شنیدن. سپاس که بهترین‌ها رو انتخاب کردید
شایان
۱۴۰۱/۶/۲۸
کتابه خوبی ولی از ادمایه ضعیف و معجزه زیاد حرف میزنه ولی بازم کتابه خوبیه بخرین قصه‌های ادمای مهمه اگه نظرم مفید بود لایک کنید ممنون
Jam Tak2017
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
قشنگه، کاش زودتر قصه‌های صوتی بیشتری برای نوجوانان بیارید
esmat zowghi
۱۴۰۰/۱۱/۸
داستان‌های زیبایی که هیچوقت قدیمی نمیشه، ممنون از کتابراه
سید مصطفی زارعی
۱۴۰۲/۹/۲۳
بد نیست بعضی از داستان‌ها مفاهیم خوبی داشت
ام البنین حسن زاده
۱۴۰۱/۱۱/۲
داستان‌های قدیمی که هیچ وقت تکراری نمیشند
فاطمه امیری کیوانی
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
جالبه جالب. دخترم عاشقش شده. بسیار و روان خوانش شده.
سپیده حقی
۱۴۰۱/۱۰/۷
کتاب‌های جالبی بود
و آدمو به دوران کودکی می‌برد
طاهره غنی زاده
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
خیلی ممنون از سازنده‌اش
عالیی بود 💋♥
Rojiar Mohajerpoor
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
بهترین داستان دنیا😍
لیا سامانی
۱۴۰۰/۱۰/۲
من این کتاب صوتی رو خیلی دوست دارم
Katy
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
خیلی داستان‌های قشنگی داشت ‌
Fateme Rahmani
۱۴۰۱/۸/۱
عالی بود داستان‌های خیلی خوبی داشت
رویا
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
فوق العاده و عالی
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قشنگ‌ترین داستان‌های دنیا

برای دریافت کتاب صوتی قشنگ‌ترین داستان‌های دنیا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.