معرفی و دانلود کتاب صوتی در باب زندگی مینیمالیستی: خداحافظ وسایل اضافه

عکس جلد کتاب صوتی در باب زندگی مینیمالیستی: خداحافظ وسایل اضافه
قیمت:
78000 تومان - 8.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی در باب زندگی مینیمالیستی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی در باب زندگی مینیمالیستی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی در باب زندگی مینیمالیستی: خداحافظ وسایل اضافه

خداحافظ وسایل اضافه! فومیو ساساکی در کتاب صوتی در باب زندگی مینیمالیستی شما را با فواید زندگی مبتنی بر مینیمالیسم آشنا ساخته و دستورالعملی سودمند را برای داشتن یک زندگی ساده و کمینه‌گرا در اختیارتان گذاشته است. گفتنی‌ست که اثر حاضر یکی از عناوین پرفروشِ حیطه‌ی خود به شمار می‌رود.

درباره کتاب صوتی در باب زندگی مینیمالیستی:

راز خوشبختی در هرچه کمتر داشتن است. به همین دلیل، باید هرچه سریع‌تر با خرت‌وپرت‌هایی که اطرافتان را فرا گرفته وداع کنید. باید زودتر دست به کار شوید و در اولین فرصت از شر وسایل اضافی خلاص شوید. آن‌وقت مجال نفس کشیدن خواهید یافت... آن‌وقت زندگی را از نو آغاز خواهید کرد!

این دو سطر اصلی‌ترین پیامی‌ست که کتاب در باب زندگی مینیمالیستی (Goodbye, Things: The New Japanese Minimalism) دربردارد. فومیو ساساکی (Fumio Sasaki) در این اثر شنیدنی با شرح فلسفه‌ی مینیمالیستی و پی‌گیری شعارهای آن در سنت‌های فکری شرق و غرب (از بودیسم تا استیو جابزیسم!) نشان می‌دهد که شادی و سعادت برخلاف آنچه از کودکی به ما گفته‌اند و آموخته‌اند، نه در بیشتر داشتن، بلکه در کمتر داشتن است.

ساساکی در بخشی از مقدمه‌ی کتاب، با لحنی صادقانه و تأثربرانگیز چنین نوشته است: «شاید برخی از شما فکر کنید که من بازنده‌ای بیش نیستم: آدم بالغ مجردی که هیچ پولی ندارد. منِ سابق اگر قرار بود چنین چیزی را تأیید کند حسابی شرمنده می‌شد. در گذشته از غروری کاذب لبریز بودم؛ اما صادقانه بگویم که دیگر هیچ اهمیتی به این چیزها نمی‌دهم. دلیلش هم بسیار ساده است: همین‌گونه که هستم کاملاً احساس خوشبختی می‌کنم.»

هدف فومیو ساساکی از نوشتن کتاب در باب زندگی مینیمالیستی، چیزی جز این نبوده که راز خوشبختیِ خاص خود را با دیگران نیز به اشتراک بگذارد. رازی که شما را مجاب خواهد کرد تغییراتی اساسی در سبک زندگی خود پدید آورید و با اتکا به دستورالعمل‌های فلسفه‌ی مینیمالیستی، شیوه‌ی متفاوتی از گذران حیات را برگزینید.

کتاب صوتی در باب زندگی مینیمالیستی به قلم شبنم سمیعیان به فارسی ترجمه شده، و با صدای میثاق ابطحی روایت گشته است. امیدواریم که گوش سپردن به این اثر، تأثیری مثبت، سازنده و مانا بر زندگی شما بگذارد.

نکوداشت‌های کتاب صوتی در باب زندگی مینیمالیستی:

- این کتاب فرصتی برای ارزیابی مجدد وسایلی را که باید در خانه نگه داریم به ما می‌دهد. (Jenny Xie)
- مملو از صراحت و صمیمیت. ( Janel Laban)

کتاب صوتی در باب زندگی مینیمالیستی مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی کتاب در باب زندگی مینیمالیستی پیشنهاد ما به تمام افرادی‌ست که از شلوغی محیط زندگی خود به تنگ آمده‌اند و در جست‌وجوی چیدمانی نو و کارآمد برای منزل خود هستند.

با فومیو ساساکی بیشتر آشنا شویم:

فومیو ساساکی (متولد سال 1979) نویسنده و ویراستار اهل ژاپن است. او همچنین مدیر مسئول سابق Wani Books و مدیر وب‌سایت Minimal & ism می‌باشد.

در بخشی از کتاب صوتی در باب زندگی مینیمالیستی می‌شنویم:

در آن روزهایی که هنوز مینیمالیست نشده بودم فقط بهانه‌تراشی می‌کردم: نمی‌توانم صبح‌ها از خواب بیدار شوم، چون تا آخر وقت کار می‌کنم. چاقم، چون ژنتیک خانوادگی‌مان این‌گونه است. اگر محیط زندگی بهتری داشتم می‌توانستم بهتر کار کنم. هیچ جایی برای گذاشتن هیچ چیزی در خانه ندارم؛ پس وقتی ریخت و پاش می‌شود چه کاری از دستم برمی‌آید؟ من این خانه را اجاره کرده‌ام، پس مالکش نیستم. چه فایده دارد تمیزش کنم؟ مسلم است که اگر خانه‌ای جادار بود که واقعاً مالکش هم خودم بودم، همیشه آن را تمیز نگه می‌داشتم. اما با این حقوق اندکم نمی‌توانم به جایی بزرگ‌تر نقل مکان کنم. بهانه‌هایم بی‌پایان و تمام افکارم منفی بود. در آن ذهنیت گیر کرده بودم و در عین حال برای تغییر اوضاع هم هیچ اقدامی نمی‌کردم...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
درباره‌ی ساختار کتاب
42 دقیقه
یک: چرا مینیمالیسم؟
44 دقیقه
دو: در اولین گام، چرا اینقدر وسیله جمع می‌کنیم؟
59 دقیقه
سه: پنجاه و پنج راهکار مفید برای خداحافظی با وسایلتان - بخش یک
54 دقیقه
سه: پنجاه و پنج راهکار مفید برای خداحافظی با وسایلتان - بخش دو
49 دقیقه
چهار: دوازده عادتی که از زمان خداحافظی با وسایلم آنها را تغییر دادم - بخش یک
52 دقیقه
چهار: دوازده عادتی که از زمان خداحافظی با وسایلم آنها را تغییر دادم - بخش دو
44 دقیقه
چهار: دوازده عادتی که از زمان خداحافظی با وسایلم آنها را تغییر دادم - بخش سه
16 دقیقه
پنج: احساس شادمانی کردن، به جای شادمان شدن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی در باب زندگی مینیمالیستی: خداحافظ وسایل اضافه
نویسنده
مترجمشبنم سمیعیان
راویسید میثاق ابطحی
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی علمی و آموزشی، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
78000 ت - 8.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی در باب زندگی مینیمالیستی

Hoori
۱۴۰۲/۴/۹
خوبه که طبق توصیه‌های این کتاب، وسایل اضافه را دور بریزیم و خونه‌مون خلوت باشه. این خیلی خوبه اما... دیگه نباید اینکارو بصورت افراطی انجام بدیم. بنظرم ایشون یک مینیمالیستِ افراطی شده، طوری که داره خودشو اذیت میکنه و سختی میکشه و جالبه که خودش هم اقرار میکنه و میگه: خوبیش اینه که سختی کشیدن هم عادی میشه!!!
سپیده محمدجانی
۱۴۰۱/۸/۱
مهم‌ترین نکته‌ای که من از این کتاب دریافت کردم این بود که سعی نکنم رضایت دیگران رو جلب کنم برای اینکه دیگران چه فکری راجب من میکنند کاری رو انجام ندهم چیزی که اکثر ما ادم‌ها دچارشیم با مینیمالیستی میتونیم بیشتر از چیز‌هایی که داریم لذت ببرم نه حسرت چیز‌هایی که نداریم رو بخوریم
منیره کرمی
۱۴۰۲/۹/۲
این کتاب بدجوری اعتیادآوره. هم محتوای کتاب عالی هم گویندگی بسیار جذاب و دلنشین. من باره چندمه که دارم گوشش می‌کنم و سیر نمیشم ازش. خیلی آموزنده ست و من تا حدودی که به سبک زندگیم بخوره دارم اجراش می‌کنم. شدیدا پیشنهاد می‌کنم.
نازآفرین ناصری
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
خیلی خوب بود. من چند وقت کتابش رو خریده بودم ولی فرصت خوندنش رو نداشتم. اما نسخه صوتیش رو از اینجا گرفتم و دوبار گوش دادم. و حین گوش دادنش اتاقم رو مرتب میکردم و از شر کلی از خرت و پرت هایم راحت شدم.
سارا آئین مهر
۱۴۰۱/۱۰/۷
این کتاب که برای کسانی که میخوان مینیمال بشوند عاالیه واقعا دوستش داشتم و میخوام دوباره گوش بدم گوینده هم خوب بود
منصوره غلامی
۱۴۰۲/۷/۳
بسیار عالی و ارامش بخش بود به همه توصیه میکنم این کتاب را بخوانند واقعا دید انسان را به زندگی عوض میکنه
فرشته❤
۱۴۰۲/۸/۱۸
چندین بار این کتاب رو گوش دادم واقعا روی زندگیم تاثیر گذاشته کتابی مفید و تاثیر گذار 👌🏻
فرشته بکتاش
۱۴۰۲/۵/۱
چندین بار این کتاب فوق العاده رو گوش کردم، واقع زندگیم رو تغییر داد
رعنا الوند
۱۴۰۱/۴/۲۸
به هر آدم شهر نشین و در ماتریکس ذهنی توصیه میشه گوش کنن.
مهین آل ابراهیم
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
صدا و خوانش عالی هست، محتوا هم دیدگاه جدیدی ارائه میکند، نگرشی نو به زندگی.
مونا امیاری
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
بهترین بود و خیلی آموزنده بود حتما گوش کنید
روژین طبیبی
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
فوق العاده کتاب خوبیه و توصیه میکنم حتمامطالعه کنید
Niloofar Brj
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
کتاب خوبیه شنیدنش برای همه واجبه👌
نسیم طباییی
۱۴۰۱/۷/۱۲
عالی بود خیلی متحول شدم
مریم
۱۴۰۱/۶/۲۳
کتاب خوبی بود و آموزنده
مشاهده همه نظرات 15

راهنمای مطالعه کتاب صوتی در باب زندگی مینیمالیستی

برای دریافت کتاب صوتی در باب زندگی مینیمالیستی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.