معرفی و دانلود کتاب صوتی قانون 10 برابر

عکس جلد کتاب صوتی قانون 10 برابر
قیمت:
۱۴۸۰۰۰ 74000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قانون 10 برابر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قانون 10 برابر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قانون 10 برابر

«موفقیت وظیفه، تعهد و مسئولیت شماست!» این عبارت شعار گرنت کاردون، نویسنده کتاب صوتی قانون 10 برابر است. این نویسنده پرفروش به شما کمک می‌کند تا از سطح متوسط فراتر رفته و موفقیتی عظیم را خلق کنید. کتابی نوآورانه که بسیاری از افراد موفق دنیای تجارت آن را تحسین کرده‌اند.

درباره کتاب صوتی قانون 10 برابر:

آیا می‌خواهید تلاش‌هایتان به نتایجی باورنکردنی منجر شوند؟ آیا تصمیم دارید رؤیاهای تجاری خود را به انجام برسانید؟ اگر جواب شما مثبت است، باید بگوییم که در این آرزو تنها نیستید. افرادی بسیاری هر روز درباره راه‌های مختلف موفقیت با دیگران حرف می‌زنند، قبل از خواب لحظه‌ای را تصور می‌کنند که برای دریافت جایزه‌ای بزرگ تشویق می‌شوند یا صاحب سود عظیمی می‌شوند و دیگران آن‌ها را با اشاره به یکدیگر نشان می‌دهند. اما این افراد واقعاً چه قدمی برای رسیدن به خواسته‌هایشان برمی‌دارند؟

گرنت کاردون در کتاب صوتی قانون 10 برابر (The 10x Rule) توضیح می‌دهد که بیشتر مردم را می‌توان در سه گروه دسته‌بندی کرد: گروه اول هرگز مسیر را شروع نمی‌کنند، گروه دوم بعد از شروع عقب‌نشینی می‌کنند و گروه سوم به عملکردی معمولی و متوسط رضایت می‌دهند.

باید بدانید که دو گروه اول در حوزه کسب‌وکار هیچ دستاوردی ندارند و گروه سوم در بهترین حالت نتیجه‌ای معمولی به دست می‌آورند. اما اگر به دنبال اهداف بزرگ هستید و نمی‌خواهید به یک زندگی معمولی رضایت دهید، پس باید با گروه چهارم آشنا شوید.

گروه چهارم طبق اصلی عمل می‌کنند که به‌عنوان قانون ده برابر شناخته می‌شود. این نوع عملکرد تضمین می‌کند که شرکت‌ها و افراد اهداف و رؤیاهای خود را تحقق بخشند. اگر می‌خواهید خود را از گروه معمولی‌ها جدا کنید، پس نباید معمولی عمل کنید. کتاب قانون 10 برابر به شما نشان می‌دهد چگونه در دنیای کسب‌وکار فوق‌العاده باشید و ضمن برداشتن قدم‌هایی ملموس برای رسیدن به خواسته‌هایتان، از اشتباهات کلیشه‌ای دوری کنید.

کتاب صوتی قانون 10 برابر همچنین توضیح می‌دهد چرا بیشتر مردم نمی‌توانند از سه گروه اول خارج شوند و خود را به گروه چهارم برسانند. پیروی از اصولی که گرنت کاردون آن‌ها را زندگی کرده، کمک می‌کند قانون ده برابر را به روتین زندگی خود تبدیل کنید، متوجه شوید دقیقاً باید از کجا شروع کنید، چه کاری انجام دهید، و چگونه هر اقدامی را که انجام می‌دهید پیگیری کنید تا به نتیجه‌ای عظیم برسید. این کتاب صوتی از شما می‌خواهد شانس را از احتمالات خود حذف کنید و موفقیت را با دستان خود بسازید.

نکوداشت‌های صوتی قانون 10 برابر:

- عاشق این کتاب هستم! قانون ده برابر نشان می‌دهد مردمی که از موفق نشدن خود تعجب می‌کنند چه نکاتی را نادیده می‌گیرند. (لری وینگت، سخنران و نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز)

- گرنت کاردون یک سلاح هسته‌ای برای رسیدن به موفقیت در اختیار شما قرار می‌دهد (بری پوزنیک، تهیه‌کننده تلویزیونی)

- اگر معتقدید هدف‌گذاری در زندگی مهم نیست، پس این کتاب را نخوانید. قانون ده برابر را به دوست یا همکار بدهید و نتیجه شگفت‌آور توصیه‌های کاردون را در زندگی آن‌ها ببینید. (بیل جنکینز، مدیر فروش ملی، شرکت صنایع سنگین کاوازاکی)

- گرنت کاردون با قانون ده برابر دنیای کسب‌وکار را تکان داده است! اگر می‌خواهید دلیل واقعی موفقیت دیگران را بدانید این کتاب را شروع کنید! (برایان تریسی، سخنران معروف، نویسنده پرفروش کتاب‌های خودیاری)

کتاب صوتی قانون 10 برابر مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این کتاب صوتی برای افرادی که می‌خواهند در شغل و زندگی به موفقیت برسند توصیه می‌شود.

با گرنت کاردون بیشتر آشنا شویم:

گرنت کاردون (Grant Cardone) نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز و سخنران مشهور جهانی در زمینه رهبری، سرمایه‌گذاری، کارآفرینی و امور مالی است. شرکت‌های خصوصی او سالانه بیش از 100 میلیون دلار درآمد دارند و ارزش معاملات املاک او بیش از 500 میلیون دلار است. او همچنین مشاور شرکت‌های مختلفی از جمله Fortune 500 است (یک مجله که هر سال لیستی از 500 شرکت بزرگ ایالات متحده بر اساس درآمد کل آن‌ها تهیه می‌کند).

گرنت کاردون که مسیر خود را از صفر شروع کرده و روزگاری با اعتیاد درگیر بود، در حال حاضر بعنوان یکی از 5 کارشناس برتر رسانه‌های اجتماعی و 10 مدیرعامل برتر دنیا شناخته می‌شود. او کتاب‌های متعددی را درباره سرگذشت و چگونگی موفقیت خود تالیف کرده است که برخی از آن‌ها مانند «100 راه برای باانگیزه بودن، در موفقیت وسواسی باش یا معمولی بمان، خاص بودن یا معمولی ماندن» به زبان فارسی ترجمه شده‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی قانون 10 برابر می‌شنویم:

تلاش متوسط به درد هیچ کدوم از عرصه‌های زندگی نمی‌خوره. برای هر چیزی که تلاش متوسط بکنید، درواقع راکدش می‌کنید و سرانجام نابودش می‌کنید. شرکت‌ها، صنایع، هنرمندان، محصولات و افرادی که همیشه موفق هستند، نگرش‌شون اینه که تلاش متوسط چیز خوبی نیست. باید تعهد و تفکرمون رو از سطوح متوسط بسیار بالاتر ببریم. به شما قول میدم که وقتی این کار رو بکنید، فورا تاثیرش رو در عرصه‌های مختلف زندگی‌تون می‌بینید. دوستان و خانواده‌تون شروع به تغییر می‌کنن. نتایج بهتر میشه. خوش شانس‌تر میشید. ممکنه احساس کنید زمان مثل برق می‌گذره و تلاش‌هایی که در نظر می‌گیرید، روابط‌تون با دیگران رو بهبود میده.

تلاش متوسط علت شکست بیشتر شرکت‌های نوپاست. به این صورت که چند نفر دور هم جمع میشن که یک ایده بزرگ دارن و یک برنامه کاری می‌نویسن. شرکت تاسیس می‌کنن و پیش‌بینی‌های خوشبینانه انجام میدن. حتی ممکنه محتاطانه فکر کنن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
بخش اول
15 دقیقه
بخش دوم
18 دقیقه
بخش سوم
16 دقیقه
بخش چهارم
15 دقیقه
بخش پنجم
15 دقیقه
بخش ششم
16 دقیقه
بخش هفتم
16 دقیقه
بخش هشتم
16 دقیقه
بخش نهم
16 دقیقه
بخش دهم
15 دقیقه
بخش یازدهم
13 دقیقه
بخش دوازدهم
17 دقیقه
بخش سیزدهم
16 دقیقه
بخش چهاردهم
17 دقیقه
بخش پانزدهم
17 دقیقه
بخش شانزدهم
18 دقیقه
بخش هفدهم
17 دقیقه
بخش هجدهم
16 دقیقه
بخش نوزدهم
17 دقیقه
بخش بیستم
16 دقیقه
بخش بیست و یکم
15 دقیقه
بخش بیست و دوم
15 دقیقه
بخش بیست و سوم
16 دقیقه
بخش بیست و چهارم
18 دقیقه
بخش بیست و پنجم
16 دقیقه
بخش بیست و ششم
7 دقیقه
بخش بیست و هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قانون 10 برابر
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویحجت یوسفی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۱۴۸۰۰۰ 74000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قانون 10 برابر

niloofar Islamnezhad
۱۴۰۱/۱/۱۰
تلاش‌های متوسط شما را به موفقیت نمی‌رساند، بلکه تلاش‌ها و افکار ۱۰ برابر کارامدتر شما را به سطوح عالی موفقیت می‌رساند. در واقع در این کتاب تنها تفاوتی که بین موفقیت و شکست وجود دارد را به روشنی برای خواننده ترسیم می‌کند، در عنوان این کتاب به روشنی بیان کرده اگر تمایل به دستیابی به اهداف بزرگ و از و فراتر حد تصور خودمان را در سر داریم، باید اشتیاقی سوزان تلاشی مضاعف با ضریب ۱۰ برابری در ان زمینه خاص داشته باشیم. یعنی به فراخور بزرگ بودن هدف تلاش نیز باید مضاعف و قابل توجه باشد. از هر چیزی برای شما خوب نیست و می‌تواند به شما اسیب بزند، اجتناب کنید، دوستان خودتان را تغییر دهید و در اخر اگر نتوانید به خودتان کمک کنید مطمئن باشید که به هیچ کس دیگر هم نمی‌توانید کمک کنید.
Narges Assadpour
۱۴۰۲/۴/۱۵
کتاب فوق‌العاده‌ای بود
بله درسته چیز جدیدی نداشت یا مطالبو جاهای دیگه تو کتابای انگیزشی دیگه هم خوندیم و گوش کردیم، ولی عالیه، چقدر با حرفاش باعث میشه به خودت بیای ببینی کجای کاری، کجای آموزشهایی که دیدی وایسادی، با چه روحیه‌ای و طرز فکری داری زندگیتو سپری میکنی، فقط میتونم بگم حیفه گوشش ندید، الان چندروزه تمام فکر و زندگیم شده حرفا و تکون‌های صد ریشتری این کتاب، حتما هرجور شده بگیرید گوش بدید
شهنام گرجی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
سلام
فعلا تا بخش پانزدهم خواندم، هر روز وقت صبحانه گوش می‌دهم لذت می‌برم و انرژی روزم را برای تلاش بیشتر، تمرکز بیشتر و نگاه به افق دور و روشن از مطالعه این کتاب با لحن متین راوی محترم می‌گیرم.
متشکرم کتابراه🌼
Amirhosseyn Norouzpour
۱۴۰۲/۸/۹
کتاب بسیار فوق العاده است و تلنگر لازم رو بهت میزنه اما خوانش کتاب رو نپسندیدم، هم سرعت خوانش نامناسب هست، هم گوینده مونوتون میخونه و حس لازم رو انتقال نمیده و هم بعضی لغات اشتباه خوانده میشه
Mahdi Boroujerdi
۱۴۰۱/۱/۲
تلاش‌های متوسط شما را به موفقیت نمی‌رساند بلکه تلاشها و افکار ده برابر شما را به سطوح عالیه موفقیت میرساند.
Saeed Mohammadi
۱۴۰۰/۱۲/۳
قیمتش زیاده و چیز خاصی هم واسه گفتن نداشت خلاصه ش میشه همون عنوانش
تلاشت رو ده برابر کن تا موفق بشی
علی عبدالهی
۱۴۰۲/۴/۱۳
این کتاب دید متفاوت و درستی نسبت به تلاش و موفقیت ایجاد میکند
حسین عسگری
۱۴۰۱/۶/۳
عالی بود. چون برای انجام هر کاری واقعا باید چندین برابر تلاش کرد 👌👌👏👏
پرواز
۱۴۰۱/۲/۱۲
کتاب خوب و موثری واسه حرف گوش کن‌ها نه اونای که خودشون و کامل میدونن
حمید وحدت جعفری
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
این بهترین مفید‌ترین کتاب صوتی بود که گوش کردم
matin mousapour
۱۴۰۲/۱۰/۱
این کتاب برای کسی که میخواد موفق بشه واقعا عااالی
زهرا اکبری
۱۴۰۲/۹/۷
واقعا جمله اصلی را میگوید فقط وفقط تلاش..... رمز موفقیت
خورشید پارسا
۱۴۰۲/۶/۲۹
روزی نیم ساعت گوش میدادم و انرژی میگرفتم برای کارهام
سهیل دین محمدی
۱۴۰۲/۴/۵
برای موفقیت زیاد این کتاب میگه چکار‌بکیند عالیه
سالار کفشدوز
۱۴۰۲/۲/۲۱
از جمله کتابهای جالبی بود که خونده بودم.
مشاهده همه نظرات 26

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قانون 10 برابر

برای دریافت کتاب صوتی قانون 10 برابر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.