معرفی و دانلود کتاب صوتی روانشناسی پول

عکس جلد کتاب صوتی روانشناسی پول
قیمت:
۱۴۸۰۰۰ 74000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روانشناسی پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی روانشناسی پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی روانشناسی پول

چرا بعضی افراد از تصمیمات مالی خود سود می‌برند و بعضی دیگر ضرر می‌کنند؟ مورگان هاوزل در کتاب صوتی روانشناسی پول می‌گوید جواب این سؤال را باید در افکار خود پیدا کنیم. این اثر که افتخار پرفروش‌ترین کتاب بین‌المللی در حوزه امور مالی را به دست آورده، درس‌هایی درباره ثروت به ما یاد می‌دهد که تاریخ انقضا ندارند.

درباره کتاب صوتی روانشناسی پول:

بیشتر افراد فکر می‌کنند کتاب‌های مالی، در اصل معادله‌های ریاضی هستند که قرار است به آن‌ها در مدیریت خانه کمک کنند و معمولاً هم همین‌طور است. اما مورگان هاوزل در کتاب صوتی روانشناسی پول (The Psychology of Money) شما را به پشت صحنه قوانین اقتصاد می‌برد، جایی که تمام تصمیمات گرفته می‌شوند و این مکان جایی نیست جز ذهن شما!

واکنشی که ما در برخورد با امور مالی داریم، بر اساس باورهایمان درباره پول شکل گرفته‌اند. هاوزل با بیان داستان‌هایی شنیدنی نشان می‌دهد که ذهنیت‌های متفاوت، چگونه به تصمیم‌های اقتصادی متفاوت منجر می‌شوند. با شنیدن هر فصل متوجه می‌شوید چگونه باورهایی که حتی از وجود آن‌ها خبر ندارید، رفتار مالی شما را شکل می‌دهند و برای تغییر وضعیت، باید به دنبال تغییر افکارتان باشید.

این کتاب شما را برای در دست گرفتن امور مالی زندگی آماده می‌کند. مهم نیست زمان شنیدن این اثر چه سنی دارید، کتاب صوتی روانشناسی پول هدیه‌هایی برای تمام افراد در دوران مختلف زندگی دارد. اگر در دوران بیست‌سالگی هستید، اشتباهات رایج در تصمیم‌گیری را می‌شناسید و یاد می‌گیرید با موقعیت‌های مهم آینده چه کنید. اگر در ایام سی یا چهل سالگی به سر می‌برید، با درس‌های مورگان هاوزل نقاط قوت و ضعف خود را می‌شناسید و اگر پنجاه‌ساله هستید، می‌بینید که هنوز هم برای ساختن زندگی دلخواه خود زمان دارید.

ممکن است بعد از شنیدن این کتاب صوتی متوجه شوید تصمیمات اشتباهی گرفتید، اما نگران نشوید. نکته مهم این است هرکسی به روشی متفاوت در شطرنج امور مالی عمل می‌کند. البته که قانون‌هایی وجود دارند، اما اینکه قوانین را چطور به کار بگیرید به شما بستگی دارد و می‌توانید با صرف اندکی زمان و انرژی اشتباهات خود را جبران کنید.

روانشناسی پول کتابی درباره ذهن است. درباره اینکه افراد چگونه به پول، پس‌انداز، مخارج و سرمایه‌گذاری فکر می‌کنند و این افکار چگونه بر رفتار آن‌ها اثر می‌گذارد. اگر قبلاً درباره امور مالی مطالعه داشتید ممکن است بعضی نکات برای شما تکراری باشند اما در هر صورت شنیدن این کتاب صوتی تجربه‌ای لذت‌بخش خواهد بود.

نکوداشت‌های کتاب صوتی روانشناسی پول:

- یکی از مهم‌ترین و بهترین کتاب‌های مالی در طول سال‌های اخیر. (روزنامه وال‌استریت)

- این کتاب پر از ایده‌های جالب است و اقداماتی عملی ارائه می‌دهد. خواندن این اثر به هر کس که می‌خواهد با پول ارتباط بهتری برقرار کند، به شدت توصیه می‌شود. (Atomic Habits)

- مورگان هاوزل نویسنده‌ی بی‌نظیری است که می‌تواند مسائل سخت را با روایتی جذاب قابل درک کند. کتاب روانشناسی پول اثر کم حجمی به شمار می‌آید و درک شما را در مسائل مالی افزایش می‌دهد. (Thinking in Bets)

کتاب صوتی روانشناسی پول مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این کتاب صوتی برای افرادی که می‌خواهند دانش اقتصادی خود را افزایش دهند و در تصمیمات مالی خود بهتر عمل کنند ضروری است.

با مورگان هاوزل بیشتر آشنا شویم:

مورگان هاوزل (Morgan Housel) نویسنده، سخنران و روزنامه‌نگار آمریکایی است. کتاب روانشناسی پول او بیش از یک میلیون نسخه فروخته و به 46 زبان ترجمه شده است. او دو بار جایزه بهترین روزنامه‌نگار تجاری از انجمن ویراستاران و نویسندگان تجاری آمریکا و یک بار جایزه سیدنی را برنده شده است. او همچنین دو بار نیز فینالیست جایزه جرالد لوب برای روزنامه‌نگاری ممتاز در حوزه تجارت و امور مالی شد.

در بخشی از کتاب صوتی روانشناسی پول می‌شنویم:

موقعیت خاص کمی برای سرمایه‌گذارها وجود داره که بتونن درباره فضای خطا فکر کنن. یکی از موارد، نوسان قیمت‌هاست. اگر دارایی شما سی درصد کاهش پیدا کنه، همچنان سرپا خواهید موند. توی نرم‌افزار محاسباتی شاید بله، در صورتیکه بدهی‌ها رو پرداخت کنید و جریان نقدینگی همچنان مثبت باشه اما ذهن‌تون چطور؟ به راحتی میشه حدس زد که این سی درصد کاهش، چه بلایی سر روح و روان‌تون میاره.

شاید شما یا همسرتون تصمیم بگیرید، برنامه یا شغل جدیدی رو شروع کنید. سرمایه‌گذارهای زیادی رو دیدم که بعد از ورشکستگی کارشون رو رها کرده بودن چون خسته شده بودن، به لحاظ جسمی خسته شده بودن. نرم‌افزارهای محاسباتی به خوبی به شما میگن که اعداد چه زمانی زیاد یا کم میشن. شب که دارید بچه‌ها رو برای خواب بیدار می‌کنید، از خودتون بپرسید اون تصمیمی که برای سرمایه‌گذاری گرفتید اشتباه باشه، اون موقع آینده بچه‌ها چی میشه؟ نرم‌افزارهای محاسباتی برای این احساس نمی‌تونن مدلی درست کنن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
مقدمه / بخش اول
17 دقیقه
بخش دوم
15 دقیقه
بخش سوم
18 دقیقه
بخش چهارم
18 دقیقه
بخش پنجم
20 دقیقه
بخش ششم
17 دقیقه
بخش هفتم
14 دقیقه
بخش هشتم
11 دقیقه
بخش نهم
18 دقیقه
بخش دهم
17 دقیقه
بخش یازدهم
15 دقیقه
بخش دوازدهم
16 دقیقه
بخش سیزدهم
16 دقیقه
بخش چهاردهم
17 دقیقه
بخش پانزدهم
18 دقیقه
بخش شانزدهم
16 دقیقه
بخش هفدهم
17 دقیقه
بخش هجدهم
23 دقیقه
بخش نوزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی روانشناسی پول
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویمهدی منصوری
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۱۴۸۰۰۰ 74000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی روانشناسی پول

vahid
۱۴۰۱/۱/۳۱
دو بار تا حالا شنیدم واقعا کتاب خوبیه هم از نظر محتوا ارزش شنیدن داره چون یه دیدگاه خوبی درباره پول و سرمایه گذاری میده بهتون که فارغ از اینکه تو چه کشوری هستید میتونید روند کارکرد پول را بفهمید
کتابش تو سایت آمازون هم خیلی پر فروش شده
گویندگیش هم خیلی خوب بود- به نظرم گوینده خیلی خوب به متن و
مسلط بودن آدم درگیر متن میشه با صدای ایشون
خلاصه که اگر مسایل مالی برایتون مهمه و درباره‌اش میخونید حتما این کتاب را بشونید
زهرا ختنی
۱۴۰۲/۵/۲۸
دیدگاهم راجب ثروت و پس انداز کردن رو به چالش کشید و نکات جالبی رو در راستای زندگی افراد بهم آموزش داد، و همچنین متوجه علت به وجود اومدن این مصرف گرایی شدید شدم. لذت بردم و پیشنهاد می‌کنم
Eli Zaree
۱۴۰۲/۳/۲۷
کتاب خوبیست، منتها بیشتر تمرکز کتاب بر روی سرمایه گذاری‌های بورسی و اوراق مشارکت هستش و تحلیلی مطابق بر شرایط مالی امریکا دارد. دلم میخواست محتوای کتاب این بود که طرز تفکرم رو نسبت به پول ارتقا بده.
مجتبی دادبام
۱۴۰۱/۱/۵
دوست عزیزی که کتاب رو روایت میکنه اسامی رو بالای پنجاه درصد به اشتباه تلفظ میکنن!! چندین نقل قول کلیدی رو به اشتباه میخونن و کلا واضح هست که فقط روخوانی صرف کردند متاسفانه
فرشید شاه میری
۱۴۰۱/۱۰/۸
کتاب دقیقا داره اسم خودشو توضیح میده و درباره ترس و طمع در سرمایه گذاری و تاثیر انتظارات مردم بر بازار رو بیان میکنه و چند مثال و نقل از گذشتگان سرمایه گذاری بهتون ارائه میده
محمدرضا بختیاری
۱۴۰۲/۹/۱۲
من هم صوتی و متنی این کتاب رو دانلود کردم بعضی وقتا علاوه بر شنیدن نیاز به این داریم تا خودمون بخونیم... اثری بی نهایت شگفت‌انگیز بر مخاطبان عاشق کتاب.
محمدرضا نوری گاوگانی
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
کتاب اون چیزی نبود که انتظار داشتم
بیشترنقل قول بود باکمی پیشنهادهای افرادمختلف.
اکثرراه کارهای گفته شده هم توسیستم اقتصادی کشورماقابل پیاده سازی نیست
سپهر
۱۴۰۲/۷/۴
خیلی خوب بود، ولی یک مشکل خیلی کوچیک داشت که البته اصلا مهم نیست، تلفظ اسمها! بافِت نه بافْت، مجله فُربز نه فُوربز، ژرمَنسکی، لیوِرمور وووو
Mehran Zarif
۱۴۰۱/۳/۹
صدای کتاب اینقدر ضعیفه که حتی با باکیفیترین هندسفری هم بیرون از خونه متوجه نمیشی چی داره میگه. واقعا حیف این کتاب با این صدای ضعیف.
ali akbari
۱۴۰۱/۹/۱۹
کتاب خیلی ضعیفه تو ایران اصلا کار نمیکنه
میگه که پس انداز کنید که تو ایران اصلا جواب نیست
یاسمین
۱۴۰۱/۷/۱۲
نکات خوبی درباره‌ی روانشناسی پول آموختم ممنون از تیم کتابراه
Ali Bagheri
۱۴۰۰/۱۲/۳
این کتاب را برای کسانی که توی بورس ایران سرمایه از دست دادن توصیه می‌کنم.
Mohammed Jawid Biddle
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
اگر می‌خواهید به سواد مالی برسید این کتاب پیشنهاد می‌کنم.
مرضیه مهجوری
۱۴۰۱/۵/۹
کتابی نگرشی که دیدی متفاوت به پول و ثروت را ارائه میدهد
Nazanin Khademifar
۱۴۰۱/۲/۴
یکی از بهترین کتاب‌های روانشناسی در امور مالی
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب صوتی روانشناسی پول

برای دریافت کتاب صوتی روانشناسی پول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.