معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت لطف خدا

عکس جلد کتاب صوتی قدرت لطف خدا
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت لطف خدا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت لطف خدا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قدرت لطف خدا

جول اوستین در کتاب صوتی قدرت لطف خدا به شما نشان می‌دهد چطور می‌توانید با پذیرش عشق و لطف خداوند، خواسته‌های‌تان را برآورده کنید و از نعمت‌های بی‌شمارش بهره ببرید. با بهره‌گیری از آموزه‌های جول اوستین در این کتاب، خواهید توانست زندگی معنوی و مادی‌تان را دگرگون کنید و آنچه سزاوارش هستید را به دست آورید.

درباره‌ی کتاب صوتی قدرت لطف خدا

جول اوستین (Joel Osteen)، نویسنده و کشیش آمریکایی است که یکی از مهم‌ترین چهره‌های جنبش «الهیات رفاه» به‌شمار می‌رود. جنبش الهیات رفاه حول این باور شکل گرفته است که نعمت‌های مالی و سلامتی جسمانی، همه بخشی از خواست و اراده‌ی خداوند برای بندگان و پیروانش هستند. به باور کسانی که این جنبش را پذیرفته‌اند، ایمان، مثبت‌اندیشی و کمک به گروه‌های مذهبی منجر به افزایش ثروت مادی و معنوی خواهد شد و تمامی نعمت‌های دنیوی، نشانه‌ای از لطف خدا هستند. کتاب قدرت لطف خدا (The Power of Favor) را می‌توان در چارچوب الهیات رفاه و این نگاه جدید به مذهب خواند.

کتاب صوتی قدرت لطف خدا با بیان این حقیقت شروع می‌شود که خداوند نعمات و الطاف بی‌شمار و شگفت‌انگیزی را برای ما تدارک دیده است. این الطاف هر چیزی را شامل می‌شوند: ارتقا یافتن در شغلی که انتظارش را نداشتید؛ پیدا کردن شریک زندگی در مکان و موقعیتی پیش‌بینی‌نشده؛ به دست آوردن یک بورسیه‌ی تحصیلی غیرمنتظره؛ و حتی شفا یافتن در بیماری‌ای درمان‌ناپذیر. جول اوستین داستان‌ها و روایت‌های واقعی متعددی از این الطاف خداوند ارائه می‌دهد تا نشان دهد به دست آوردن این نعمت‌ها ناممکن نیست و خیرخواهی خداوند همیشه و همه‌جا حضور دارد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت لطف خدا

تجربه‌ی سال‌ها کشیش بودن و مطالعه‌ی متون مذهبی، باعث شده جول اوستین به راحتی بتواند تجربیات خود و اطرافیانش را با زبانی مذهبی بیان کند و او در کتاب صوتی قدرت لطف خدا از روایت‌های انجیل در مورد نوح، موسی، یوسف و بسیاری دیگر از چهره‌های مذهبی استفاده می‌کند. این روایت‌ها، علاوه‌بر اینکه با مضمون مذهبی و معنوی کتاب سازگار هستند، مخاطب را نیز با خود همراه می‌کنند و او را برای پذیرش الطاف خداوند آماده‌تر می‌سازند.

شاید در نگاه اول به نظر برسد کتاب قدرت لطف خدا تنها مناسب افراد مذهبی و باورمند باشد؛ اما نثر ساده و صمیمی جول اوستین در این کتاب، خواندن و شنیدن آن را برای هر فردی که خواهان دستیابی به موفقیت و حتی آرامش است، لذت‌بخش کرده و تجربه‌ی دلپذیری را برایش به ارمغان خواهد آورد.

کتاب قدرت لطف خدا توسط انتشارات آتیسا با ترجمه‌ی شیوا شهرینانی منتشر شده است و نسخه‌ی صوتی آن را نشر صوتی رمانو به گویندگی تارا تیمورزاده تهیه کرده است.

کتاب صوتی قدرت لطف خدا برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌دنبال این هستید که لطف خدا را وارد زندگی‌تان کنید و از نعمت‌های بی‌شمار او بهره‌مند شوید، شنیدن این کتاب صوتی به شما پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی قدرت لطف خدا می‌شنویم

هنگامی که نوجوان بودم، یک افسر پلیس به دلیل رانندگی با سرعت غیرمجاز ماشینم را متوقف کرد. هنگامی که او نام مرا از روی گواهینامه خواند از من سؤال کرد که آیا با کشیشی که هر هفته از تلویزیون برنامه‌اش را می‌بیند فامیل هستم یا نه. به او گفتم که او، پدر من است. او گواهینامه‌ی مرا پس داد و گفت: «سرعتت را کم کن.» بعد گفت می‌توانم بروم. من به خاطر کسی که با او رابطه داشتم، مورد لطف قرار گرفتم. من کاری نکردم. به صورت اتفاقی، پسر مردی بودم که مورد لطف بود و چون با او رابطه داشتم، لطفی که مربوط به او بود، شامل حالِ من هم شد. کتاب مقدس می‌گوید: «لطف خداوند، شامل حال نوح شد. هنگامی که سیل عظیمی زمین را فرا گرفت، تنها خانواده‌ی نوح نجات یافتند.» کتاب هرگز نمی‌گوید پسرانش یا دخترانش مشمول لطف شدند؛ اما می‌گوید چون آن‌ها با نوح در ارتباط بودند، زندگی آن‌ها مصون ماند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
معرفی کتاب
38 دقیقه
فصل اول: قدرت لطف خدا
37 دقیقه
فصل دوم: الطاف خداوند را بشمارید و بر زبان بیاورید
34 دقیقه
فصل سوم: اتصالات لطف
36 دقیقه
فصل چهارم: لطف متمایز
36 دقیقه
فصل پنجم: خداوند سرچشمه‌ی لطف شما است
36 دقیقه
فصل ششم: نمایش عمومی
35 دقیقه
فصل هفتم: لطف در عین طوفان یا سختی‌ها
39 دقیقه
فصل هشتم: زمان تعیین‌شده برای لطف خداوند به شما
37 دقیقه
فصل نهم: خداوندی که بندگانش را دوست دارد
37 دقیقه
فصل دهم: فقط یک فرصت و اتفاق خوب
33 دقیقه
فصل یازدهم: سال دیگر، همین موقع
41 دقیقه
فصل دوازدهم: فرمان خوشبختی شما صادر شده است
40 دقیقه
فصل سیزدهم: فراتر از انتظارات
42 دقیقه
فصل چهاردهم: در راه است
37 دقیقه
فصل پانزدهم: با ذهنیت رحمت زندگی کنید
42 دقیقه
فصل شانزدهم: سنگینی الطاف

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قدرت لطف خدا
نویسنده
مترجمشیوا شهرینانی
راویتارا تیمورزاده
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قدرت لطف خدا

حسین سلیمی
۱۴۰۲/۹/۲۸
هیچکس منکر لطف خدا نیست این کتاب مثالهایی ار تاریخ میزنه که همه تجربه کردن انسانیت داشتن و شکر گذار خدا بودن ادم رو به اوج میرسونه ما از بچه گی تشکر کردن رو یاد گرفتیم هر کسی بهمون خوبی میکنه باید بدونیم از روی وظیفه نیست و ما مورد لطفش قرار گرفتیم حالا اگر خداوند بزرگ رو اطاعت و شکرگزارش باشیم قطعا مورد لطف خدادقرار میگیریرم
وحید غضنفری
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
کتاب خوبی برای گم کنندگان مسیر زندگی و گوشزد به کسانی که گمان میکنند از لطف خدا محروم مانده اند
سمانه شعرباف
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
گوش دادن این کتاب واجبه. خدارا شکر میکنم که با این کتاب آشنا شدم.
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قدرت لطف خدا

برای دریافت کتاب صوتی قدرت لطف خدا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.