معرفی و دانلود کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: خرداد

عکس جلد کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: خرداد
قیمت:
۶۳۰۰۰ ۴۴,۱۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: خرداد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: خرداد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: خرداد

در کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: خرداد شنونده‌ی سی و یک داستان کوتاه شیرین و سرگرم‌کننده خواهید بود که به قلم گروهی از نویسندگان ایرانی و خارجی نگاشته شده‌اند. خوانش کتاب پیش رو بر عهده‌ی ژیلا اشکان بوده است.

درباره کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: خرداد

کتابی که در دست دارید از سی و یک قصه‌ی کودکانه‌ی زیبا تشکیل شده که هر یک به قلم نویسنده‌ای متفاوت به رشته‌ی تحریر درآمده است. داستان‌های موجود در این اثر طیف متنوعی از سبک‌ها را شامل می‌شوند؛ از قصه‌های فانتزی و سرگرم‌کننده گرفته تا روایت‌های پندآموز و اخلاقی.

در مجموعه کتاب‌های قصه‌هایی برای خواب کودکان هم به آثار تألیفی از نویسندگان فارسی‌زبان برخواهید خورد، هم به آثار ترجمه‌شده‌ی خارجی. همچنین، گفتنی است که برخی از بهترین حکایت‌های حاضر در این مجموعه، بازنویسی قصه‌های عامیانه‌ی مشهور و پرطرفدارند.

به طور کلی، می‌توان چنین گفت که این کتاب و مجوعه‌ای که بدان تعلق دارد، از هر جهت پاسخ‌گوی نیاز مخاطبین خردسال خود خواهد بود. چرا که ضمن سرگرم ساختن آنان با قصه‌هایی دلکش و زیبا و خاطره‌انگیز، نکات اخلاقی مهمی نیز در باب مسائل گوناگون به ایشان خواهد آموخت.

ساختار کتاب قصه‌هایی برای خواب کودکان: خرداد به این شکل است که برای هر شب، یک قصه در نظر گرفته شده است. به این ترتیب، پس از سی و یک روز، سی و یک داستان فوق‌العاده را به گنجینه‌ی شنیده‌های خود خواهید افزود.

تألیف این اثر، چنانکه گفتیم، بر عهده‌ی گروهی از نویسندگان بوده است. خوانش آن نیز، همانطور که پیشتر اشاره کردیم، توسط ژیلا اشکان صورت گرفته و نشر صوتی واوخوان آن ر ا به صورت کتاب گویا منتشر کرده است.

درباره مجموعه قصه‌هایی برای خواب کودکان

هر کدام از عناوین این مجموعه نام یکی از ماه‌های تقویم شمسی، مثلاً دی، اسفند یا آذر را بر خود دارد. همچنین، تعداد داستان‌های موجود در هر اثر، با تعداد روزهای ماهی که عنوان کتاب از آن گرفته شده، یکی‌ست. مخاطب مجموعه‌ی حاضر کودکانی‌اند که دوست دارند شب خود را با گوش سپردن به یک داستان قشنگ و جذاب به پایان ببرند. مهم‌ترین خصیصه‌ی مجموعه‌ی قصه‌هایی برای خواب کودکان این است که تمام آثار گردآمده در آن حاوی نگاه و پیامی بشردوستانه بوده، و عاری از نگاه‌های تبعیض‌آمیز قومی، مذهبی، جنسی و جنسیتی‌اند.

کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: خرداد مناسب چه کسانی است؟

کودکان رده‌ی سنی 6 تا 8 سال مخاطبان اصلی داستان‌های کتاب حاضرند.

در بخشی از کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: خرداد می‌شنویم

یکی بود، یکی نبود. در زمان‌های قدیم، زن و شوهر پیری با هم زندگی می‌کردن. یه روز شوهر به زنش گفت: «برام چند تا نون برنجی درست کن. امروز می‌خوام به جنگل برم تا هیزم جمع کنم.» پیرزن نون برنجی پخت و پیرمرد رو راهی کرد.

پیرمرد توی جنگل راه دور و درازی رو رفت تا هیزم جمع کنه. از خستگی زیر یه درخت نشست و کیسه‌شو برداشت تا از نون برنجی‌های خوشمزه‌ای که پیرزن پخته بود بخوره. اما تا کیسه رو باز کرد یکی از اون نون برنجی‌ها از دستش به زمین افتاد و قل خورد. نون برنجی همینطور قل خورد و توی یه سوراخ افتاد و تلپ تلپ پایین رفت. پیرمرد سر سوراخ رفت تا شاید نون برنجی‌شو پیدا کنه. ناگهان صدای آواز قشنگی از توی سوراخ شنید. با خودش گفت: «اون پایین چه خبره؟...»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
شب اول
6 دقیقه
شب دوم
12 دقیقه
شب سوم
7 دقیقه
شب چهارم
13 دقیقه
شب پنجم
14 دقیقه
شب ششم
7 دقیقه
شب هفتم
8 دقیقه
شب هشتم
4 دقیقه
شب نهم
17 دقیقه
شب دهم
10 دقیقه
شب یازدهم
14 دقیقه
شب دوازدهم
8 دقیقه
شب سیزدهم
9 دقیقه
شب چهاردهم
9 دقیقه
شب پانزدهم
10 دقیقه
شب شانزدهم
6 دقیقه
شب هفدهم
12 دقیقه
شب هجدهم
6 دقیقه
شب نوزدهم
10 دقیقه
شب بیستم
5 دقیقه
شب بیست‌ویکم
5 دقیقه
شب بیست‌ودوم
9 دقیقه
شب بیست‌وسوم
8 دقیقه
شب بیست‌وچهارم
12 دقیقه
شب بیست‌وپنجم
14 دقیقه
شب بیست‌وششم
8 دقیقه
شب بیست‌وهفتم
12 دقیقه
شب بیست‌وهشتم
9 دقیقه
شب بیست‌ونهم
5 دقیقه
شب سی‌ام
5 دقیقه
شب سی‌ویکم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: خرداد
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویژیلا اشکان
ناشر چاپینشر پیدایش
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۴۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
۶۳۰۰۰ ۴۴,۱۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: خرداد

سارا قراچرلو
۱۴۰۲/۱/۱۱
در کتاب سی و یک قصه صوتی کوتاه هست موقعه خواب برای پسرهام پخش می‌کنم که ۴ و ۸ ساله هستند بعضی از داستان‌های کتاب ماهیت داستان ندارند و بی سر و ته هستند و صرفا شبیه یک مکالمه کوتاه چند شخصیت می‌مانند بدون نتیجه گیری یا داشتن پیامی و یا حتی داستان یا روایتی پشت آن. نکته دیگر اینکه بعضی از داستان‌های کتاب هم مناسب یک گروه سنی دیگرند همه‌ی ۳۱قصه می‌بایست مختص یک گروه سنی باشد در یک کتاب، در این کتاب یک قصه برای ۳ ساله هاست و قصه دیگر برای ۱۲ساله‌ها مناسب است که این ایراد بزرگی است و نکته بعدی اینکه مثلا قصه‌ای ۴ دقیقه تایم دارد خود داستان ۲ دقیقه زمان می‌برد و ۲ دقیقه دیگر به پخش موسیقی و شب بخیر گفتن که صرفا این کار پر کردن تایم زمان ضبط شده است در کل برای فرزندانم جز تعداد کمی از قصه هاجذابیتی نداشت.
Sara kazemi
۱۴۰۲/۲/۳
کتاب خوبیه. لحن و صدای گوینده خیلی مناسب و آرامبخشه و برای خوابیدن بچه‌ها خوبه. آخر هر قصه اگه لالایی پخش می‌شد عالی بود، چون کتاب مخصوص خواب کودکان هست. اگر کتاب‌های بیشتری فقط مخصوص خوابیدن بچه‌ها آماده بشه عالیه. ممنون از کتابراه
Sima Khodaei
۱۴۰۲/۸/۲
برای زمان خواب دخترم گرفتم. خوانش و صدای گوینده بسیار آرامش بخش و زیبا بود. داستانهاشم جالبن
مریم قابلی
۱۴۰۱/۱۱/۸
عالی، برای دخترم که ۶سالشه دانلود کردم وهنگام خوابیدن باصدای زیبای قصه گو ایشون به خواب میره
Maryam Khazan
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
خیلی قصه‌های جالبی داره، حتی برای بزرگسال پند آموزه و شنیدنی
mahin dehno
۱۴۰۲/۸/۱
صدای گوینده عالی بود. دخترم کامل ارتباط گرفت. ممنونم از همه‌ی عزیزان.
نسترن
۱۴۰۱/۱۲/۸
این کتاب با خوانش زیبای ژیلا اشکان برای خواب کودک عالیه
ح حسینی
۱۴۰۱/۹/۲۴
نوستالژی و جذاب، منو برد به دنیای کودکیم
یونی کورن
۱۴۰۳/۱/۳۱
صدا گوینده دلنشین است
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: خرداد

برای دریافت کتاب صوتی قصه‌هایی برای خواب کودکان: خرداد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.