معرفی و دانلود کتاب صوتی نویسنده کله گنده: مدرسه پرماجرا 13

عکس جلد کتاب صوتی نویسنده کله گنده: مدرسه پرماجرا 13
قیمت:
۴۰,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نویسنده کله گنده: مدرسه پرماجرا 13 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نویسنده کله گنده: مدرسه پرماجرا 13 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نویسنده کله گنده: مدرسه پرماجرا 13

دوشیزه سوکی با آن مدل عجیب‌وغریبش با یک بسته‌ی اسرارآمیز وارد مدرسه می‌شود؛ اما هیچ‌کس فکرش را هم نمی‌کند که او با خودش خطر بزرگی را آورده باشد. دن گاتمن در کتاب صوتی نویسنده کله گنده: مدرسه پرماجرا 13، یک داستان بامزه‌ی دیگر را از بچه‌های بازیگوش و سربه‌هوا و معلم‌های عجیب‌وغریب مدرسه‌ی پرماجرا برایتان تعریف می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی نویسنده کله گنده: مدرسه پرماجرا 13

ای. جی روز عجیبی را در مدسه سپری می‌کند. انگار واقعاً خبرهایی شده. سر هر کلاسی که می‌روند، صحبت سر یک کتاب و یک نویسنده‌ی خاص است. مسئول کتابخانه راجع‌به او صحبت می‌کند، همین‌طور معلم هنر، همین‌طور معلم کامپیوتر و معلم موسیقی و... همه دارند درباره‌ی کتاب عقاب بی‌باک به نویسندگی و تصویرگری سوکی کابوکی صحبت می‌کنند. دن گاتمن (Dan Gutman) در کتاب صوتی نویسنده کله گنده: مدرسه پرماجرا 13 (My Weird School: Miss Suki Is Kooky) ماجرای یک روز هیجان‌انگیز دیگر را در مدرسه‌ی پرماجرا برایتان می‌گوید.

این روزها خبر مهم مدرسه این است: قرار است چند روز دیگر یک مهمان مهم به مدرسه بیاید. مهمان آن‌ها کسی نیست، جز دوشیزه سوکی کابوکی، نویسنده و تصویرگر مشهور کتاب کودکان. با ورود دوشیزه سوکی، این نویسنده‌ی کله‌گنده به مدرسه، متوجه می‌شویم که او هم مثل بقیه‌ی معلم‌ها عجیب‌وغریب است!

دن گاتمن این‌بار هم اتفاقات جذاب و بامزه‌ای را برای مخاطبانش تدارک دیده است و در این مجلد از کتاب صوتی نویسنده کله گنده: مدرسه پرماجرا 13 داستان ورود دوشیزه سوکی کابوکی به مدرسه‌ی پرماجرا را خواهید خواند. دوشیزه سوکی نویسنده‌ی مشهوری است که در جنگل‌های گرمسیری و بارانی زندگی می‌کند. کتاب‌های او درباره‌ی حیواناتی است که در خطر انقراض قرار دارند. او یکی از حیواناتی را که پیش خود نگه می‌دارد به مدرسه آورده،‌ اما ناگهان این حیوان در مدرسه گم می‌شود و حالا این بچه‌های مدرسه هستند که در خطر انقراض قرار گرفته‌اند! نویسندگی این کتاب جذاب برعهده‌ی دن گاتمن بوده و تصویرگری آن را جیم پایلوت (Jim Paillot) برعهده‌ داشته است.

کتاب صوتی نویسنده کله گنده: مدرسه پرماجرا 13 را نشر صوتی واوخوان با صدای شرگان انورزاده و براساس ترجمه‌ی مونا قائمی منتشر کرده است. نسخه‌‎ی متنی این کتاب را هم انتشارات گام به چاپ رسانده.

درباره‌ی مجموعه مدرسه پرماجرا

مجموعه‌ی مدرسه پرماجرا را دن گاتمن برای بچه‌هایی نوشته است که تازه خواندن و نوشتن را یاد گرفته‌اند و در کتاب خواندن تازه‌کارند. این مجموعه درباره‌ی چند بچه است که به یک مدرسه‌ی عجیب‌وغریب می‌روند. معلم‌ها و مسئولان این مدرسه و همه‌ی بزرگ‌ترهایی که به آن‌جا می‌آیند، بی‌تعارف خل‌وچل و دیوانه‌اند! میلیون‌ها نسخه از این مجموعه در آمریکا به فروش رفته است. این مجموعه در ایران با نام‌های متعدد و توسط ناشران مختلفی به چاپ رسیده است. انتشارات گام این مجموعه را با عنوان مدرسه پرماجرا منتشر کرده است. «مدرسه‌ی عجیب‌وغریب من»، نام دیگری است که برای این مجموعه در ایران انتخاب شده. «زنگ هنر»، «هفته فضا»، «دردسر تازه»، «دست‌ها بالا» و «اختراع سری» ازجمله جلدهای منتشرشده‌ی این مجموعه به‌شمار می‌روند.

کتاب صوتی نویسنده کله گنده: مدرسه پرماجرا 13 برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی نویسنده کله گنده: مدرسه پرماجرا 13 برای بچه‌های 7 تا 12 ساله و برای تمام کسانی که عاشق داستان‌های مدرسه‌ای بامزه و پرماجرا هستند مناسب است.

با دن گاتمن بیشتر آشنا شویم

دن گاتمن، متولد سال 1955 در نیویورک است و برای کودکان مجموعه‌های داستانی طنز می‌نویسد. او فارغ‌التحصیل رشته‌ی روان‌شناسی است و به دنیای کودکان علاقه‌ی ویژه‌ای دارد. دن گاتمن در تمام کارهایش شوخی کردن را در اولویت قرار می‌دهد. برای مثال خودش را به این شکل معرفی می‌‎کند:

«من توی یه کلبه‌ی چوبی در ایلینویز به دنیا اومدم. اون‌جا همیشه زیر نور شمع با یه تیکه گچ روی درودیوار می‌نوشتم. آخ! یه لحظه صبر کنین. اینکه زندگی‌نامه‌ی آبراهام لینکلن بود! راستش من یه نویسنده‌ی کتاب کودکان هستم و بیشتر از صدوهفتادتا کتاب برای بچه‌های مهدکودکی تا راهنمایی نوشتم...»

مجموعه‌ی «مدرسه پرماجرا»، «پسری که می‌خواست رئیس‌جمهور شود» و «پسری که رئیس‌جمهور شد» ازجمله کتاب‌هایی هستند که از دن گاتمن منتشر شده‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی نویسنده کله گنده: مدرسه پرماجرا 13 می‌شنویم

وقتی دوشیزه سوکی روی صحنه اومد، همه کف زدیم و هورا کشیدیم. بعد ساکت شدیم تا بتونیم حرف‌هاش رو بشنویم.

- سلام! از شما به‌خاطر اینکه من رو دعوت کردید فوق‌العاده مچکرم و...

درست در همین لحظه، عجیب‌ترین اتفاق تاریخ جهان روی داد. آژیرهای خطر مدرسه به صدا دراومدن. صدای اون‌ها به‌قدری بلند بود که ما ناچار شدیم گوش‌هامون رو بگیریم.

دوشیزه سوکی ماتش برده بود. اون فریاد زد: آتش! مدرسه آتش گرفته! جانتون رو بردارید و فرار کنید!

سپس درحالی‎‌که جعبه‌ی سری‌اش رو توی آغوش گرفته بود، از اتاق بیرون دوید. دوشیزه سوکی خل‌وچله! آتیشی تو کار نبود. فقط تمرین آتیش بود. هر کله‌پوکی می‌دونه که هر چندوقت یک‌بار آژیرهای خطر روشن می‌شن و همه‌ی ما باید به‌سمت زمین‌های بازی بریم.

دوشیزه دیزی گفت: همه در یه صف، پشت سر هم.

ما در صف‌های منظم از ساختمون مدرسه بیرون رفتیم. آقای کلاتس هم دنبال دوشیزه سوکی می‌دوید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
شناسنامه - یک: عجیب‌ترین چیز در تاریخ جهان
5 دقیقه
دو: کتاب‌های کودکان به‌دردنخور هستند
3 دقیقه
سه: من از آندرئا متنفرم و او از من
9 دقیقه
چهار: نویسنده‌ی کله‌گتده به مدرسه می‌آید
7 دقیقه
پنج: بالاخره دوشیزه سوکی می‌رسد
6 دقیقه
شش: بچه‌زرزروی بزرگ‌سال
5 دقیقه
هفت: رپی، عقاب باحال
4 دقیقه
هشت: سؤالات احمقانه
4 دقیقه
نه: کلمه‌ی معجزه‌آمیز چیست؟
4 دقیقه
ده: بگو چیز
6 دقیقه
یازده: رپی بی‌آزار
7 دقیقه
دوازده: یک مشکل کوچولو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نویسنده کله گنده: مدرسه پرماجرا 13
نویسنده
مترجممونا قائمی
راویشرگان انورزاده
ناشر چاپی گام
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نویسنده کله گنده: مدرسه پرماجرا 13

پریناز
۱۴۰۲/۵/۱
مجموعه کتاب مدرسه پرماجرا بسیار عالی و مورد پسند بچه هاست، گوینده‌ی شخصیت‌ها عالی هستند بی صبرانه منتظر نسخه جدید بودیم 💚💚💚
❤️ آرنیکا نگاری ❤️
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
با سلام و درود این کتاب نیز مانند بقیه‌ی کتاب‌های مدرسه پر ماجرا عالی بود. فقط به نسبت بقیه کمی حوصله سربر بود. ولی بسیار عالی بود
مهرانا لیریایی
۱۴۰۲/۴/۲۷
خیلی خوبه من از این مدل کتاب خوشم اومده
به نظرم برای کودکان خوبه
امین طاها زارع طبیبی
۱۴۰۲/۶/۲۸
بنظرم کتاب خوبیه من همیشه گوش میدهم من تمام جلداش را دارم پیشنهاد می‌کنم این کتاب را بخرید و گوش کنید
leila ghaemi
۱۴۰۲/۵/۲۲
دن گاتمن بی نظیره، تمام سری رو برای بچه هام خریدم و دخترها عاشق ای. جی شدن، وای که چقدر بامزه هستن بچه‌ها و معلمشون
کتایون ودودی
۱۴۰۳/۱/۷
پسر من هر شب این مجموعه رو گوش میده قبل خواب. با این کتاب‌ها به کتابخوانی جذب شد
فاطمه علیرضایی
۱۴۰۲/۷/۳۰
برای بچه‌ها خیلی جذابیت داره چون از اصطلاحات عامیانه بچه‌ها استفاده میکنه خوب بود
فرشته کسری
۱۴۰۲/۸/۲۲
بازهم سری کتاب‌های مدرسه پرماجرا جذاب و پر کشش برای فرزند من
ندا حدیدی
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
همه‌ی قصه هایش را بچه هایم گوش دادن
رقیه حاجی موسایی
۱۴۰۲/۹/۱۹
دخترم خیلی خوشش اومد
صادق روزمند
۱۴۰۲/۸/۶
خیلی خوب بود واقعا عاشقشم
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نویسنده کله گنده: مدرسه پرماجرا 13

برای دریافت کتاب صوتی نویسنده کله گنده: مدرسه پرماجرا 13 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.