معرفی و دانلود کتاب صوتی قوانین مبارزه

عکس جلد کتاب صوتی قوانین مبارزه
قیمت:
۹۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قوانین مبارزه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قوانین مبارزه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قوانین مبارزه

رابرت گرین در کتاب صوتی قوانین مبارزه صحنه‌ی زندگی را با میدان نبردی تمام‌عیار قیاس می‌کند و از خلال این مقایسه به سراغ چندین استراتژی‌ نظامی می‌رود. استراتژی‌هایی برای تسلیم‌ناپذیری، شکست دشمن و پیروز شدن. گرین در این کتاب پرفروش شما را به تمامی مهمّات موردنیاز برای پیروز شدن در نزاع زندگی مجهز می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی قوانین مبارزه

ما در هر لحظه از زندگی‌مان در حال شمشیر زدن و جنگیدن برای بقا هستیم. گاهی شرایط چنان بغرنج می‌گردد که زنده ماندن به تنها آرمان ما تبدیل می‌شود؛ زنده ماندن و ادامه‌ی جنگیدن. رابرت گرین (Robert Greene) در کتاب صوتی قوانین مبارزه (The 33 Strategies of War) 33 استراتژی کارآمد را برای جنگیدن و پیروز شدن در صحنه‌ی نبرد زندگی به شما ارائه می‌دهد.

عوامل درونی و بیرونی بسیاری هستند که در جبهه‌ی دشمنْ رویاروی ما سلاح‌به‌دست ایستاده‌اند. گاهی باید با آنچه که به‌عنوان عضوی از جامعه از سر می‌گذرانیم پنجه درافکنیم، گاهی با مفاهیم انتزاعی همچون شرم، گاهی بخشی از وجود خودمان در مقابل بخشی دیگر می‌ایستد، گاهی باید در محیط خانواده برای رسیدن به هدفی بجنگیم و... تمامی این گزاره‌ها مؤکد یک حکم اصلی هستند: زندگی میدان نبرد است. بسیاری در این میدان کشته می‌شوند و بسیاری خودْ از جنگ کناره می‌کشند. اما اکثریتی که شما هم جزو آن هستید، خواسته یا ناخواسته به جنگیدن ادامه می‌دهند. فراموش نکنید: مادامی که زنده‌اید یعنی در حال جنگیدن و شمشیر زدن هستید.

این کتاب دربرگیرنده‌ی بحث‌ها و نمونه‌هایی از استراتژی‌های تهاجمی و تدافعی است که طیف گسترده‌ای از افراد و شرایط را شامل می‌شود. از درگیری‌های اجتماعی خرد و کلان گرفته تا مذاکرات تجاری. کتاب صوتی قوانین مبارزه نیز مانند دیگر آثار رابرت گرین، از وقایع تاریخی بهره می‌گیرد تا به خوانندگان کمک کند که بر دشمنشان -چه بیرونی باشد و چه درونی- غلبه کنند، ناآگاهی را از بین ببرند و همچنین در حوزه‌های مختلف زندگی شخصی و کاری خود پیشرفت کنند.

رابرت گرین از تجربه‌ی زیسته‌ی ژنرال‌های نامداری همچون اسکندر مقدونی، ناپلئون بناپارت و چنگیزخان و... در نگارش این کتاب بهره‌ی بسیار گرفته است. او التقاطی از متون اجتماعی، سیاسی، فلسفی و مذهبی را به کار می‌گیرد تا شما را برای پیروز شدن در میدان جنگی که به آن زندگی می‌گوییم، آماده کند. با شنیدن کتاب صوتی قوانین مبارزه و عمل به رهنمودهای آن خود را به تمامی مهمات روانشناختی مورد نیاز برای غلبه بر الگوهای شکست و تسلیم مجهز کنید.

نشر صوتی رادیو مثبت این کتاب را که پیش از این با نام 33 استراتژی جنگ نیز منتشر شده است، با ترجمه‌ی محمدرضا آل یاسین در قالب کتاب صوتی تهیه و روانه‌ی بازار کرده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی قوانین مبارزه

  • کتابی ظریف برای پیروزی در نبردهای رروزمره‌ی زندگی. (Business Insider)
  • ارائه‌دهنده‌ی یک جهان‌بینی سرسخت و استوار، که در میان فروشندگان مواد مخدر و مدیران شرکت‌های تجاری بزرگ، به یک اندازه محبوب است. (New York Times)

کتاب صوتی قوانین مبارزه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های حوزه‌ی خودسازی و خودیاری و توسعه‌ی فردی علاقه دارید، شنیدن این کتاب صوتی می‌تواند زندگی شما را متحول کند.

با رابرت گرین بیشتر آشنا شویم

او یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک‌تایمز است که در 14 می‌ 1959 به دنیا آمد. وی تاکنون کتاب‌هایی مثل «48 قانون قدرت»، «33 استراتژی جنگ» و «پنجاهمین قانون» را نوشته و هرکدام فروش قابل‌توجهی را نیز کسب کرده‌اند. رابرت گرین در دنیای تجارت نیز طرفداران زیادی دارد و همواره از او به‌عنوان نویسنده‌ای یاد می‌شود که طیف مخاطبان و هوادارانش گسترده و متنوع است.

همچنین کارهای گرین در رسانه‌های مطرحی چون نیویورک‌تایمز، USA Today، CNN، نیویورکر، نیوزویک، لس‌آنجلس تایمز، فوربس، هافینگتون‌پست، هفته‌ی تجارت و... دیده شده است.

در بخشی از کتاب صوتی قوانین مبارزه می‌شنویم

آگاهی از رنجش‌ها، دلخوری‌ها و سایر عقده‌های روانی افراد نیز عامل نیرومندی را برای یافتن نقاط ضعفشان در اختیارمان می‌گذارد. به مجرد این که به رویدادی ناگوار از دوران کودکی‌تان اشاره کنید، او نیز به عقب برمی‌گردد و درباره‌ی بی‌عدالتی‌ها و ناجوانمردی‌هایی که در حقش روا شده، زبان به شکوه می‌گشاید. بنابراین پیوسته در کمین باشید تا با یافتن فقدان‌های عاطفی و جراحات احساسی افراد، نقاط ضعفشان را شناسایی کنید. به این نکته نیز توجه کنید که هر ویژگی آشکار، اغلب ضد آن را مخفی می‌کند. به‌طور مثال کسی که رجزخوانی می‌کند، در باطن بزدل است. افراد آتشی‌مزاج و عصبانی اغلب شیفته‌ی ماجراجویی‌اند و کم‌روها کشته و مرده‌ی توجه. این واقعیت به شما امکان می‌دهد فراسوی ظواهر افراد، به ویژگی‌های باطنی‌شان پی برده و نقاط ضعفشان را شناسایی کنید. برای این که افراد سفره‌ی دل را بگشایند و افکار و درونیاتشان را به سطح آورند، باید فضایی سرشار از آرامش و اعتدال بیافرینید و از طرح پرسش‌های متعدد و پی‌درپی خودداری کنید. بنابراین اگر سایه به سایه پشت سر کسی راه بروید، او را سؤال‌پیچ کنید و پیوسته پرسش‌هایی را که هنوز پاسخ را ارائه نکرده تکرار کنید، او به مقصودتان برای گردآوری اطلاعات پی برده و موضع دفاعی می‌گیرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
قسمت اول
18 دقیقه
قسمت دوم
16 دقیقه
قسمت سوم
17 دقیقه
قسمت چهارم
19 دقیقه
قسمت پنجم
17 دقیقه
قسمت ششم
19 دقیقه
قسمت هفتم
18 دقیقه
قسمت هشتم
19 دقیقه
قسمت نهم
17 دقیقه
قسمت دهم
14 دقیقه
قسمت یازدهم
16 دقیقه
قسمت دوازدهم
16 دقیقه
قسمت سیزدهم
23 دقیقه
قسمت چهاردهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قوانین مبارزه
نویسنده
مترجممحمدرضا آل یاسین
راویابوالفضل شکیبازاد
ناشر چاپیانتشارات هامون
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های علوم نظامی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قوانین مبارزه

حامد جامه بزرگی
۱۴۰۲/۱۱/۶
کتاب مبارزه با همون قوانین مبارزه بر گرفته از قانون قدرت و استراتژی جنگ که تقریباً مکمل هم هستند، البته کتابهای رابرت گرین بر گرفته از داستانهای مربوط به هم میباشد، البته قوانین مبارزه‌ی کتاب کاملاً جالب و برخواسته از روانشناسی و موفقیت است، تکنیک‌ها و استراتژی‌های توضیح داده شده در این کتاب هم در امور اجتماعی و هم در امور سیاسی و غیره کاملا کاردی مفید داره و خواندن آن یا شنیدن آن باعث رشد فردی و همچنین باعث رسیدن به موفقیت دانست که به این جمله خودم ایمان دارم، البته کتاب قوانین مبارزه یکی از عواملی است که احتیاجی نیست حتما مرتب خواند، استفاده از این ر روش به خودی خود‌ی اصول و مسیر جداست
حسین امینی
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
کتابی فوق العاده دیگر از رابرت گرین عزیز که راه و روش رو در رویی با چالش‌های زندگی که دیگران برای ما ایجاد میکنن رو اموزش میده گوش دادنش رو به هرکسی پیشنهاد میکنم
ali ebrahimi
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
کتاب خوبی هست ولی خیلی حس خوبی نمیده به نظر من این کتاب یک جنبه از زندگی هست میشه بدون این سیاست بازی‌ها هم زندگی داشت
yekta
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
کتاب بسیار عالیه برای سیگما شدن
کلا رابرت گرین کتاباش برای سیگما کردن ساخته شده
ندا حبیب پور
۱۴۰۲/۲/۲۲
حس مبارزه رو دوباره تو دلم بیدار کرد.
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قوانین مبارزه

برای دریافت کتاب صوتی قوانین مبارزه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.