معرفی و دانلود کتاب صوتی مامان بزرگ

عکس جلد کتاب صوتی مامان بزرگ
قیمت:
۶,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مامان بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مامان بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مامان بزرگ

اسکا پسربچه‌ی مهربانی است و در کتاب صوتی مامان بزرگ از رابطه‌ی صمیمانه‌ی خود و مادربزرگش می‌گوید. جسیکا شپرد در این داستان کودکان را با بیماری و مشکلات مخصوص افراد پیر آشنا می‌کند و آن‌ها را برای چنین شرایطی آماده می‌سازد.

موضوع کتاب صوتی مامان بزرگ (Grandma) چیست؟

اسکار مامان بزرگش را خیلی دوست دارد و از خوبی‌های او می‌گوید. آن‌ها اوقات خوب و خوشی را در کنار هم سپری می‌کنند تا این‌که مادربزرگش دچار فراموشی می‌شود. پدر و مادر اسکار، او را به خانه‌ی سالمندان می‌برند تا تحت مراقبت‌های ویژه قرار گیرد. حالا که مادربزرگ خانه‌ی جدیدی دارد، معنی‌اش این نیست که اسکار او را فراموش می‌کند. اسکار دائماً به او سر می‌زند و بداخلاقی‌های گاه و بی‌گاه این پیرزن را هم تحمل می‌کند چون می‌داند بهترین مامان بزرگ دنیا را دارد.

کتاب صوتی مامان بزرگ مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال که علاقه‌مند به داستان‌های آموزنده هستند، مناسب خواهد بود. جسیکا شپرد (Jessica Shepherd) به کودکان می‌آموزد که چگونه با بیماری مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌های عزیزشان کنار بیایند و به آن‌ها کمک کنند.

در بخشی از کتاب صوتی مامان بزرگ می‌شنویم:

من و برادر کوچیکم آماده شدیم و به همراه بابا از خونه بیرون رفتیم. از فکر اینکه قرار بود به یک جای جدید بریم یکم ترسیده بودم، ولی بابا بهم گفت که نترسم و هر سئوالی که دارم رو بپرسم. ما باهم به ساختمون قشنگی رسیدیم که چندتا پیرمرد و پیرزن توی حیاطش روی نیمکت و یا صندلی‌های چرخدار نشسته بودن، چای می‌خوردن و باهم صحبت می‌کردن. ما ازشون رد شدیم و وارد ساختمون شدیم. جای بزرگی بود؛ ولی شبیه خونه نبود. به محض ورودمون یک میز پیشخوان رو دیدیم که آقایی پشتش ایستاده بود. بابا با اون مرد مشغول صحبت شد، من و برادرم هم جلوتر رفتیم و بعد مامانبزرگ رو دیدیم که با دونفر نفر دیگه دور میزی نشسته‌ان، چایی می‌خورن، باهم حرف می‌زنن و تلویزیون می‌بینن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
مامان بزرگ

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مامان بزرگ
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راویمهرانه امروانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مامان بزرگ

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مامان بزرگ

برای دریافت کتاب صوتی مامان بزرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.