معرفی و دانلود کتاب صوتی مذاکرات به زبان انگلیسی

عکس جلد کتاب صوتی مذاکرات به زبان انگلیسی
قیمت:
48000 تومان - 5.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مذاکرات به زبان انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مذاکرات به زبان انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مذاکرات به زبان انگلیسی

کتاب صوتی مذاکرات به زبان انگلیسی، نوشته‌ی لارس. ام. بلودورن، به شما کمک می‌کند تا با تسلط بر اصطلاحات زبان انگلیسی بتوانید مذاکرات خود را با موفقیت پشت سر گذاشته و تأثیر خوبی بر روی طرف مقابل خود بگذارید. این کتاب یکی از آثار مجموعه آموزش زبان انگلیسی دامیز است.

درباره کتاب صوتی مذاکرات به زبان انگلیسی:

یکی از چیزهایی که این روزها به یک موضوع عادی و معمول تبدیل شده، کار کردن و ارتباط با شرکای خارجی و شرکت در مجامع بین‌المللی است. بسیاری از افرادی که در شرکت‌های بزرگ کار می‌کنند یا درصدد گسترش کسب‌وکار خود هستند، به جلسات خارجی دعوت می‌شوند و یا خودشان این جلسات را برگزار می‌کنند. این افراد باید بتوانند در چنین شرایطی به‌خوبی به زبان انگلیسی مذاکره کنند و تأثیر مثبتی بر روی طرف مقابل خود بگذارند.

لارس. ام. بلودورن در کتاب مذاکرات به زبان انگلیسی (Auf Englisch verhandeln fur Dummies Das Pocketbuch) تمامی نکاتی که باید در هنگام گفت‌وگو و مذاکره بدانید به شما آموزش می‌دهد. این کتاب همچنین به شما یاد می‌دهد که مذاکره‌های موفق بر چه پایه و اساسی استوار هستند. با شنیدن نکات آن می‌توانید نحوه استفاده از عبارات مناسب را یاد بگیرید و با بهترین روش‌ها برای طرح پیشنهادهای جدید آشنا شوید.

کتاب مذاکرات به زبان انگلیسی به‌عنوان یک راهنمای مفید، در مسیر یادگیری و پیشرفت‌تان همراه‌تان خواهد بود. پس اگر قصد دارید با عبارات مهم آشنا شوید و با استفاده از آن‌ها در همه مذاکرات پیروز باشید، این کتاب صوتی را حتما بشنوید و از نکات ارزنده‌اش استفاده کنید. کتاب حاضر در چهاربخش نوشته شده که هر بخش آن بر روی یک موضوع خاص تمرکز دارد.

بخش اول آن درمورد آماده‌شدن صحبت می‌کند. نویسنده در این بخش معروف‌ترین و کاربردی‌ترین اصطلاحات در مذاکرات را که هرکسی باید آن‌ها را بداند، به شما یاد می‌دهد. در بخش دوم نیز چگونگی شروع مذاکرات را آموزش می‌بینید. به طور مثال می‌توانید بفهمید چگونه نظر خود را بدون برانگیختن طرف مقابل بیان کرده و موضع‌گیری خود را مشخص کنید.

بخش سوم مربوط به عباراتی است که به کمک آن‌ها می‌توانید دوباره در مسیر خود قرار بگیرید، به نتیجه نهایی برسید و به نتیجه برد - برد دست یابید. در بخش چهارم کتاب مطالبی را می‌آموزید که بر مبنای آن‌ها در موضع پیروزی قرار می‌گیرید. شما در این بخش با جملات و عباراتی که استفاده از آن‌ها در مذاکره ممنوع است آشنا می‌شوید.

لارس. ام. بلودورن (Lars M Blohdorn) در دانشگاه کریستین آلبرشت کیل در رشته زبان شناسی انگلیسی تحصیل کرد و پس از فارغ التحصیلی‌اش در همانجا مشغول به کار و تدریس شد. او به جز کتاب حاضر کتاب‌های دیگری را در مجموعه دامیز به زبان آلمانی ترجمه کرده است.

درباره مجموعه کتاب‌های دامیز:

این کتاب‌ها موضوعات مختلف را پوشش می‌دهند. ازجمله موضوعاتی که در این کتاب‌ها به آن‌ها پرداخته می‌شود می‌توان به بارداری، تغذیه، ستاره‌شناسی، آموزش زبان، روان‌شناسی و مدیریت اشاره کرد. هدف این مجموعه ارائه آموزش‌های ساده، کاربردی و قابل‌فهم برای همه درمورد موضوعات مختلف است.

نکتهٔ مهم در رابطه با کتاب‌های دامیز این است که با هر خواندن یا شنیدن کتاب، مخاطب قرار نیست در آن موضوع متخصص شود. بلکه قرار است با موضوع آشنا شود تا اگر به آن علاقه‌مند شد، پیگیری‌های جدی‌تری درمورد آن انجام دهد. در این کتاب‌ها مطالب به ساده‌ترین شکل ممکن توضیح داده شده است و برخی مطالب چند بار تکرار شده‌اند تا هرکسی بتواند به‌سادگی موضوع مورد نظرش را بیاموزد. این مسئله باعث شده تا این کتاب‌ها طرفداران زیادی در همه‌جا داشته باشند.

کتاب صوتی مذاکرات به زبان انگلیسی مناسب چه کسانی است؟

تمام کسانی که در کارشان با شرکت‌های خارجی در ارتباط هستند و مخصوصا کارمندان شرکت‌های بزرگ می‌توانند از آموزش‌های این کتاب بهره‌مند شوند.

در بخشی از کتاب صوتی مذاکرات به زبان انگلیسی می‌شنویم:

بازی تقریباً تمام شده است. شما در مرحلهٔ پایانی مذاکرات هستید. حالا وقت آن رسیده که موضع خود را به‌وضوح اعلام کنید. در این فصل ما عباراتی را به شما نشان خواهیم داد که به کمک آن‌ها می‌توانید با طرف مقابل خود بدون هیچ سوءتفاهمی به توافق برسید. به‌علاوه شما در این فصل می‌آموزید چطور تصمیم‌هایتان را (your decisions) به شکل مناسب بیان کنید.

اگر لازم باشد، تصمیم‌گیری را می‌توان به تعویق انداخت. ما کمکتان می‌کنیم این پیام را به‌طرف مقابل خود انتقال دهید. آیا مایلید این فصل را بشنوید؟ تصمیم با شماست. (its up to you)

شفاف‌سازی: بیان صریح مواضع

نظرتان را با صراحت بیان کنید. (express yourself clearly) این کار وقتی به زبانی بیگانه انجام شود، چندان آسان نیست. در نتیجه ممکن است سوءتفاهم (missunderestanding) پیش آید. اگر به چنین چیزی به‌سرعت اشاره کنید، مشکلی پیش نمی‌آید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
مقدمه
16 دقیقه
بخش یک: آمادگی مناسب، به درستی آماده شدن / فصل یک: اصول مذاکره
19 دقیقه
فصل دو: دانایی توانایی است
16 دقیقه
بخش دو: کلید موفقیت، مذاکراتی موثر / فصل سه: آغازی بی‌دغدغه در ابتدای مذاکرات
17 دقیقه
فصل چهار: مرحله‌ی اصلی، در میانه‌ی مذاکرات
16 دقیقه
فصل پنج: پایانی خوش
16 دقیقه
بخش سه: رویارویی با مشکلات / فصل شش: پرهیز از جدل
16 دقیقه
فصل هفت: پل ساختن، سازش کردن
16 دقیقه
فصل هشت: مذاکرات در جهان، مذاکره کردن به زبان انگلیسی
7 دقیقه
بخش چهار: بخش ده‌تایی‌ها / فصل نه: ده چیزی که باید در طول مذاکرات بگویید یا انجام دهید
6 دقیقه
فصل ده: ده چیزی که در طول مذاکرات نباید بگویید یا انجام دهید
23 دقیقه
ضمیمه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مذاکرات به زبان انگلیسی
نویسنده
مترجمسارا کاظمی منش
راویندا پوریان، فرشیدورد ریاحی پناه
ناشر چاپیانتشارات آوند دانش
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی آموزش زبان، کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی
قیمت نسخه صوتی
48000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مذاکرات به زبان انگلیسی

Shima Rahmani
۱۴۰۰/۱۱/۷
این کتاب از چند جهت اهمیت داره، یکی اینکه خیلی واضح و ساده هست دوم اینکه نه تنها آموزش زبان هست بلکه آداب و رسوم و تکنیک‌های جلسات رو هم زمان با زبان آموزش میده و حتی در آخر کتاب در مورد فرهنگ و رفتار مردم هر کشور برای جلسات حتی تعطیلات رسمیشون توضیح میده. ازون دسته کتابهایی هست که باید چندین بار گوش داد.
Kasra
۱۴۰۱/۹/۱۰
کتابی خوبیه
شما هم نکات مورد نیاز در مذاکرات یاد میگیرین.
هم انگلیسی آن‌ها رو.
اما احتیاج به خودت کتاب هم هست تا شما نوشتار هم مرور کنید ‌.
در کل خوبه
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۷/۵
واقعاً اگه با شرکتهای خارجی کار میکنید و به صورت حضوری با چند شخص خارجی بصورت انگلیسی جلسه مذاکره میکنید، این همون کتابه که چند بار باید گوش بدید.
Fatima
۱۴۰۱/۱۱/۲۱
چون مطالب اینگلیسی بیان شده را مکتوب نمی‌بینیم این نوع کتابها برای سطوح بالا به درد میخورد مبتدی‌ها نمی‌توانند بهره ببرند
محمدمهدی یاوری
۱۴۰۱/۸/۱۸
خوب بود و بالاخره هر که تو این راه میره باید مطالب مرتبط رو تا میتونه بخونه و عمل کنه. یاعلی
سمانه پژوهشگر
۱۴۰۲/۷/۲۴
کتاب خوبی بود ولی بیشتر به درد افراد بیزینسی میخوره که میخوان قرارداد ببندند.
محسن رونده
۱۴۰۱/۴/۱۴
کاش مثل همین کتاب برای افرادی که از صفر میخان شروع کنن بود
فایزه
۱۴۰۱/۴/۱۲
به نظر که عالی میاد
همون متن نمونش کافی بود بخرمش
شبنم بهمنی
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
خیلی عالی. همیشه دنبالش بودم. کاش متن کتاب هم بود.
jahed sadani
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
جالب و ساده ارزش داره گوش کنین
حجت احمدی
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
با سلام و احترام بسیار ضعیف و سرعت بالا
سپهر واعظ
۱۴۰۱/۱۰/۷
کتاب ساده و مورد استفاده است
جوان
۱۴۰۱/۲/۱۹
بسیار عالی بود ازین کتابها بیشتر بزارید
مشاهده همه نظرات 13

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مذاکرات به زبان انگلیسی

برای دریافت کتاب صوتی مذاکرات به زبان انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.