معرفی و دانلود کتاب صوتی مرگ پدر خوانده

عکس جلد کتاب صوتی مرگ پدر خوانده
قیمت:
4500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مرگ پدر خوانده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مرگ پدر خوانده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مرگ پدر خوانده

کتاب صوتی مرگ پدر خوانده اثر برادران گریم، درباره‌ی پیرمردی است که فرزندان زیادی دارد و هر چقدر کار می‌کند، نمی‌تواند مخارج و نیازهای آن‌ها را تامین کند.

پیرمرد 12 فرزند داشت و کل روز را مجبور بود تا کار بکند و برایشان غذا فراهم کند. وقتی فرزند ‌13ام او هم به ­دنیا آمد، دیگر نمی‌توانست برای تامین مخارج او کاری انجام­ بدهد، بی­‌هدف به خیابان رفت و در فکر این بود که کسی را به پدرخواندگی پسرش انتخاب کند. اولین کسی را که دید، فرشته‌ی­ خوبی بود.

فرشته‌ی خوبی حال و هوای مرد را نگاه­ کرد و پیشنهاد داد که پدرخوانده­‌ی بچه‌اش بشود ولی مرد قبول نکرد و گفت: تو گزینه‌ی خوبی نیستی و کاری می‌کنی که فقیرها فقیرتر و افراد ثروتمند، سرمایه‌هایشان بیشتر بشود. سپس رویش را برگرداند و به ­راهش ادامه داد، رفت و رفت تا اینکه به یک موجود دیگر رسید.

او شیطان بود، شیطان از مرد پرسید که دنبال چه­ چیزی می‌گردد و به او وعده ­داد که اگر قبول بکند و پدرخوانده­‌ی بچه‌اش بشود، مقدار زیادی طلا و پول به او می‌دهد. مرد در جواب گفت: به­ هیچ عنوان، تو همه­ را گول می‌زنی و به راه‌های بدی می‌کشانی. پیرمرد در کنار خیابان به­ راهش ادامه داد و این ­دفعه فرشته­‌ی مرگ سر و کله‌اش پیدا شد…

یاکوب گربم (Jakob Ludwig Karl Grimm) و ویلهلم گریم (Wilhelm Karl Grimm)، اهل هاناو، دانشوران آلمانی بودند که به علت انتشار داستان‌های فولکلور پریان مشهور شدند. آن‌ها مطالعاتی در زمینه زبان‌شناسی داشتند و یک فرهنگ لغات برای زبان آلمانی هم به نگارش درآوردند. معروف‌ترین داستان‌های آن‌ها شامل: سفید برفی، راپونزل، سیندرلا، هانسل و گرتل، شنل قرمزی و شاهزاده خانم و قورباغه است.

شنیدن این داستان برای افراد زیر 10 سال مناسب نیست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
مرگ پدر خوانده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مرگ پدر خوانده
نویسنده
مترجممحمد طالشیان
راویغزل قنبرزاده، امیرحسین صداقتی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
4500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مرگ پدر خوانده

📚الناز محمدی📚
۱۴۰۱/۵/۲۸
🍁 یاکوب و ویلیام گریم، دو برادر نویسنده، زبان شناس و پژوهشگر آلمانی…
افسانه‌ای زیبا بود. داستان‌هایی زیبا از برادران گریم که شهرتی جهانی دارند! ‌و همه اونها با اینکه افسانه هستند، ولی برای همه مون چه کوچیک و چه بزرگ قابل درک هستند!!! مثلا سیندرلا که به آلمانی مشه (آشن پوتل!)، راپونزل و یا شاهزاده
و‌قورباغه واقعا چیزایی بودن که همه‌ی ما باهاشون خاطره داریم و با اونها زندگی کردیم. درمورد این افسانه هم باید بگم، پسر خونده از یک طرف میخواست کمک به پادشاه و دخترش کنه، و خودش هم سعادتمند بشه، و از طرفی دیگه نباید طمع جایگاه داماد پادشاه رو به خودش راه میداد و به پدرخوانده پشت می‌کرد! درکل من شخصیتش رو سیاه ندیدم. بلکه کاملا شخصیتی خاکستری داشت! ممنون دوست عزیزم کتابراه…☘️
پریا جوادی
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
داستان واقعا جالبی بود که نشانگر ذات طمع کار خیلی از انسانهاست.
برای بچه‌ها و نوجوان‌ها که توی سن رشد هستند و باید یکسری چیز‌ها رو بصورت کاملا جدی آموزش ببینن عالیه حتما پیشنهاد میکنم
امین اشجع زاده
۱۴۰۱/۸/۱
تنها ایرادش ترجمه عنوانشه که باعث کژفهمی میشه. من دیدم از عنوان پدرخوانده‌ای به اسم مرگ هم استفاده میشه که با اینکه تحت اللفظی نیست ولی محتوا رو بهتر میرسونه
محبوبه محمدنیا
۱۴۰۲/۳/۴
قشنگه برای کودکان مفهوم نیست ولی برای نوجوانان میتونه واقعا جذاب باشه
سیدحمیدحسینی
۱۳۹۸/۷/۵
عاااااااالییییییی بود
ملیکا صدر
۱۳۹۹/۲/۲۱
حس خیلی عالی داشت سپاس
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مرگ پدر خوانده

برای دریافت کتاب صوتی مرگ پدر خوانده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.