معرفی و دانلود کتاب صوتی مدیسن و همسایه‌های جدید

عکس جلد کتاب صوتی مدیسن و همسایه‌های جدید
قیمت:
۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدیسن و همسایه‌های جدید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدیسن و همسایه‌های جدید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مدیسن و همسایه‌های جدید

چطور به کودکان درباره‌ برخورد با نژادها و ملیت‌های مختلف آموزش دهیم؟ در کتاب صوتی مدیسن و همسایه‌های جدید نوشته‌ی وانیتا بریور، قصه‌ مدیسن و خانواده‌ا‌ش را می‌شنوید که خانواده‌ای جدید به همسایگی آن‌ها آمده‌اند. این همسایه‌ها لباس‌های متفاوتی می‌پوشند و لهجه‌ متفاوتی دارند. به همین خاطر مدیسن در روبه‌رو شدن با آن‌ها تردید دارد...

درباره‌ کتاب صوتی مدیسن و همسایه‌های جدید

مدیسن به خانه که می‌رسد به مادرش می‌گوید که قرار شده برای خیریه‌ مدرسه شکلات بفروشد و اگر به اندازه کافی سود کند، جایزه هم برنده می‌شود. اما کتاب صوتی مدیسن و همسایه‌های جدید (Madison and the New Neighbors) تنها درباره خوبی کار خیر نیست. چرا که همسایه‌های جدیدی برای مدیسن و خانواده‌اش آمده‌اند. همسایه‌های جدید اهل هند هستند و مدیسن دختر آن‌ها، سیما، را می‌شناسد. اما برای دوست شدن با او تردید دارد چرا که بچه‌های دیگر سیما را به‌خاطر تفاوت لباس و لهجه‌اش مسخره می‌کنند. به همین خاطر مادر و پدر مدیسن تصمیم می‌گیرند تا با زبانی ملایم و مهربان برای دخترشان درباره تفاوت انسان‌ها و لزوم احترام به این موضوعات توضیح دهند.

وانیتا بریور (Vanita Braver) در این کتاب کودکان را نه تنها به شرکت در کارهای خیر جمعی در مدرسه تشویق می‌کند، بلکه به آن‌ها درباره احترام به انسان‌ها با هر نژاد و قومیت و زبانی آموزش می‌دهد. این نکات آموزنده در قالب داستانی زیبا و مطبوع به کودکان منتقل می‌شود و بدون آن‌که لحن آموزشی به خود بگیرد، کودکان را به رفتار درست ترغیب می‌کند.

کتاب صوتی مدیسن و همسایه‌های جدید برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب صوتی برای کودکان پنج تا هشت سال مناسب است.

با وانیتا بریور بیشتر آشنا شویم

دکتر وانیتا بریور روانشناس مشهور کودک و سخنران اصلی بسیاری از کنفرانس‌های این حوزه است. تالیفات دکتر بریور و به‌ویژه مجموعه‌ تربیت صحیح کودکان بسیار پرفروش هستند. کتاب صوتی مدیسن و همسایه‌های جدید یکی از کتاب‌های این مجموعه است. این کتاب‌ها به والدین و آموزگاران در جهت ارتقاء سلامت عاطفی کودکان کمک می‌کنند.

در بخشی از کتاب صوتی مدیسن و همسایه‌های جدید می‌شنویم

یکی از همسایه‌­هایی که در نزدیکیشون زندگی می‌­کرد خانواده پِتِل بودن، اما مَدیسِن دوست نداشت که به اون خونه نزدیک بشه و به مادرش گفت: «می‌شه این­جا نریم؟ ما کلی همسایه­ دیگه هم داریم که می‌­تونیم بهشون شکلات بفروشیم.»

مادر مَدیسِن: «چرا دخترم؟ مگه تو می‌­دونی کی این­جا زندگی می‌­کنه؟!»

مَدیسِن: «آره، این‌­جا خونه­ سیما پِتِله! اون با یک لهجه خنده­‌دار صحبت می­‌کنه و هیچ­کس توی اتوبوس مدرسه کنارش نمی‌­شینه!»

مادر مَدیسِن: «اما این اصلا کار درستی نیست! اون­‌ها تازه از هند به این‌­جا مهاجرت کردن. من دیروز برای اولین بار مادرش رو دیدم و خانم خیلی مهربونی بود. ما باید بیشتر بشناسیمشون و نباید بدون دلیل ازشون دوری کنیم.»

مَدیسِن: «اما مامان، همه­­ بچه‌­ها توی اتوبوس بهش می‌­خندن. اون­ها فکر می‌­کنن که خیلی عجیب و غریبه و کسی باهاش حرف نمی‌­زنه!»

مادر مَدیسِن: «دخترم تو می­‌دونی که این رفتار مناسبی با کسی که هنوز باهاش کامل آشنا نشدی نیست. مردم کشورهای مختلف لهجه، زبان و حتی لباس مخصوص خودشون رو دارن. تو می­‌تونی کلی چیزهای جدید ازشون یاد بگیری و با فرهنگ‌­های مختلف آشنا بشی.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
مدیسن و همسایه‌های جدید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مدیسن و همسایه‌های جدید
نویسنده
مترجمفاطمه خانلری
راویمارال نوحی، مبینا چیت سازان، سامره فضلی، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مدیسن و همسایه‌های جدید

سارینا دهدشتی
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
سلام و درود
کتاب خوبی هست برای کودکان4تا12سال.
چون هدفش اینه که به بچه‌ها آموزش بده که آدم‌های جدید و شرایط جدید رو نباید پیش داوری کرد و بهتره اول امتحان بشن و باهاشون ارتباط گرفت که اگر مورد تأیید بود و با روحیات فرد سازگاری داشته باشه، اون شرایط و یا افراد رو بپذیرن.
ممنون از شما
م.ع
۱۴۰۱/۱۲/۸
کتاب خوبی هست برای کودکان. به اونها یاد میده با اقوام مختلف فرهنگهای مختلف یا حتی یک تازه وارد در مدرسه یا محل زندگی چطور برخورد کنند. در واقع یک جور فرهنگ سازی و مهارتهای زندگی هست
المیرا محمودزاده
۱۴۰۲/۸/۱۸
خیلی آموزنده است و باعث ایجاد همدلی بالا در کودکان می‌شود
حامد فرجادی
۱۴۰۱/۶/۱۰
خیلی کوتاه بود و به نظرم ارزش نداشت بابتش پول پرداخت شه
دلوین
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
کتاب خوبی بود از انتخابم راضی ام
الناز شاه پناه
۱۴۰۱/۸/۱۴
خیلی داستان شیرین و آموزنده ایه
ساناز عطایی
۱۴۰۱/۶/۲۰
عالی بود. خیلی پسرم خوشش امد
Fateme Rahmani
۱۴۰۱/۷/۲
خوب بود 👍
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مدیسن و همسایه‌های جدید

برای دریافت کتاب صوتی مدیسن و همسایه‌های جدید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.