معرفی و دانلود کتاب صوتی من درست همینجام

عکس جلد کتاب صوتی من درست همینجام
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من درست همینجام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من درست همینجام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی من درست همینجام

کتاب صوتی من درست همینجام نوشته‌ی کنستانسه اووره بک نیلسن درباره‌ی ویلیام و مادربزرگش است که هر روز با هم به پیاده‌روی می‌روند. این دو با هم بسیار صمیمی هستند از ترس‌های خود برای یکدیگر می‌گویند و خود را برای روزهای سخت و مرگ مادربزرگ آماده می‌کنند.

موضوع کتاب صوتی من درست همینجام (I’m Right Here) چیست؟

ویلیام یک روز از مادربزرگش می‌پرسد که از چه چیزی می‌ترسد و پیرزن برخلاف انتظار نوه‌اش از روزی می‌گوید که دیگر نتواند زیبایی‌های طبیعت را ببیند و از لذت‌های کوچک محروم شود. در ابتدای داستان ویلیام متوجه منظور حقیقی مادربزرگ خود نمی‌شود و فکر می‌کند که پیرزن سوال او را متوجه نشده است برای همین از ترس‌های کودکانه‌ی خود مانند تاریکی، رعد و برق و... می‌گوید. پس از کمی صحبت کردن ویلیام به منظور اصلی مادربزرگ پیرش پی می‌برد. شاید ترس‌های ویلیام مهم باشند اما مادربزرگ دیگر در مرحله‌ای از زندگی قرار دارد که نگران این قبیل مسائل نیست. مادربزرگ از مرگ و ندیدن عزیزانش می‌ترسد، ترسی که مختص بزرگترهاست!

ویلیام معنای حقیقی جملات مادربزرگش را درک می‌کند و به او اطمینان می‌دهد که حتی مرگ هم آن دو را نمی‌تواند از دیدن یکدیگر محروم کند و اینگونه مادربزرگ خود را آرام می‌کند.

کنستانسه اووره بک نیلسن (Constance Orbeck Nilssen) در این کتاب صوتی تلاش می‌کند تا با داستانی جذاب و احساسی کودکان را با مرگ افراد سالخورده آشنا سازد و آنان را برای چنین روزی آماده کند.

کتاب صوتی من درست همینجام مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال که علاقه‌مند به داستان‌های آموزنده هستند، مناسب خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی من درست همینجام می‌شنویم:

ویلیام کنار مادربزرگش نشست و صبر کرد تا به حرفش ادامه بده. ولی چیزی نگفت. فقط دست ویلیام رو تو دست‌هاش گرفت، چشم‌هاش رو بست، گردنش رو به عقب خم کرد و صورتش رو رو به آفتاب قرار داد. پس ویلیام گفت: «به حرفم گوش کن مامان‌بزرگ. مثلا من از موج‌ها خیلی بزرگ می‌ترسم یا از کوسه، یا مثلا رعد و برق...»

دستش رو از دست‌های مامان‌بزرگ بیرون آورد و ادامه داد: «می‌بینی چی می‌گم؟ منظورم این چیزاس. نه اون چیزایی که شما راجع بهش صحبت می‌کنی.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
من درست همینجام

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی من درست همینجام
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راوینرگس داغمه چی، مبینا آقاجانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی من درست همینجام

شیما شکفته
۱۳۹۹/۸/۱۸
کتاب اصلا مناسب بچه‌ها نیست و به جای هر مفهوم اموزنده و سازنده‌ای در ابتدا انواع ترس‌ها اعم از رعد و برق، موج بلند، جنگ و... رو به کودک القا میکنه و در نهایت ترس از مرگ و جدایی از عزیزان رو در ذهن کودک ایجاد میکنه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی من درست همینجام

برای دریافت کتاب صوتی من درست همینجام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.