معرفی و دانلود کتاب صوتی منظومه ترکی قالان سوزلر

عکس جلد کتاب صوتی منظومه ترکی قالان سوزلر
قیمت:
۹۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی منظومه ترکی قالان سوزلر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی منظومه ترکی قالان سوزلر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی منظومه ترکی قالان سوزلر

کتاب صوتی منظومه ترکی قالان سوزلر، مجموعه‌ای از اشعار به زبان ترکی است که توسط همایون علیدوستی شهرکی سروده شده و به موضوعاتی چون خانواده، کار، بصیرت دینی و مدیریت اسلامی می‌پردازد. این منظومه نزدیک به 1000 بیت دارد و به روش‌های دستیابی به جامعه‌ی آرمان پرداخته است.

درباره‌ی کتاب صوتی منظومه ترکی قالان سوزلر

همایون علیدوستی شهرکی از شاعران و طنزپردازان مشهور ایرانی است که اکثر اشعار خود را به زبان ترکی و در قالب‌های غزل، مثنوی، رباعی و تک‌بیت می‌سراید. او که در استان چهارمحال و بختیاری متولد شده و مدرک دکتری خود در رشته‌ی زبان و ادبیات فارسی را از دانشگاه علامه طباطبایی کسب کرده است، تا مدتی ریاست شورای اسلامی زادگاهش، شهرکیان را برعهده داشت و نزدیک به 20 کتاب شعر منتشر کرده است. کتاب صوتی منظومه ترکی قالان سوزلر یکی از آثار این شاعرِ قشقایی، به زبان ترکی است که درون‌مایه‌ای آموزشی دارد و به موضوعاتی چون تربیت اخلاقی فرزندان، اصول همسرداری، اهمیت فرائض دینی و مدیریت جامعه می‌پردازد.

کتاب صوتی منظومه ترکی قالان سوزلر با بهره‌گیری از تعابیر و قصه‌های کوتاه ترکی نوشته شده است و سعی در انعکاس آن دسته از ارزش‌های اجتماعی دارد که توسط نسل‌های جدید‌تر فراموش شده‌اند. نام این منظومه در زبان ترکی به معنای «حرف‌های ماندگار» است که به‌خوبی نیت نویسنده از سرودن این مجموعه را نشان می‌دهد.

کتاب منظومه ترکی قالان سوزلر توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده و نسخه‌ی صوتی آن را نشر صوتی سماوا به گویندگی خود شاعر تهیه کرده است.

کتاب صوتی منظومه ترکی قالان سوزلر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به اشعار ترکی و آموزنده علاقه دارید، شنیدن کتاب صوتی منظومه ترکی قالان سوزلر به شما توصیه می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
59 دقیقه
بخش اول
57 دقیقه
بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی منظومه ترکی قالان سوزلر
نویسنده
راویهمایون علیدوستی شهرکی
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۶ دقیقه
زبانترکی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های شعر پارسی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی منظومه ترکی قالان سوزلر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی منظومه ترکی قالان سوزلر

برای دریافت کتاب صوتی منظومه ترکی قالان سوزلر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.