معرفی و دانلود کتاب صوتی موش‌ها روی ماه

عکس جلد کتاب صوتی موش‌ها روی ماه
قیمت:
6500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی موش‌ها روی ماه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی موش‌ها روی ماه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی موش‌ها روی ماه

کتاب صوتی موش‌ها روی ماه نوشتۀ رادنی پپ، داستان موش‌هایی را به تصویر می‌کشد که می‌خواهند با استفاده از وسایل کهنه سفینه‌ای بسازند تا با آن به کرۀ ماه سفر کنند.

موضوع کتاب صوتی موش‌ها روی ماه چیست؟

یکی از روزها پیپ به همراه برادر و خواهرانش، وسیله‌ای بزرگ برای آتش‌بازی یافتند و آن را با خودشان به خانه بردند تا به والدینشان نشان بدهند. خانوادۀ پیپ در خانه‌ای به شکل لنگه کفش زندگی می‌کردند.

این موش‌ها با دیدن این وسیلۀ بزرگ که در واقع یک ترقۀ قدیمی بود، تصمیم می‌گیرند یک سفینه بسازند و با آن به سوی کره ماه بروند، اما موش شرور و بدجنسی می‌خواهد نقشۀ آن‌ها را خراب کند.

کتاب صوتی موش‌ها روی ماه (The Mice on the Moon) داستانی هیجان‌انگیز، فانتزی و ماجراجویانه است که کودکان را تشویق می‌کند تا از مواد بازیافتی و اسباب‌بازی‌های کهنه یا خراب، برای درست کردن کاردستی‌های جذاب و خلاقانه استفاده کنند.

با رادنی پپ بیشتر آشنا شویم:

رادنی پپ (Rodney Peppe) در 24 ژوئن سال 1934 به دنیا آمد. او تصویرساز و نویسندۀ انگلیسی آثار کودک و نوجوان محسوب می‌شود که تا به امروز بیش از 50 کتاب داستانی و غیرداستانی برای کودکان نوشته است.

کتاب صوتی موش‌ها روی ماه برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب دوست‌داشتنی به پرورش خلاقیت و ابتکار عمل در کودکان 3 تا 7 ساله کمک می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی موش‌ها روی ماه می‌شنویم:

روز بعد، پیپ و برادرا و خواهراش با هم پیش "موش ناقلا" رفتن تا جعبه‌های سفت و محکمی پیدا کنن. کار موش ناقلا خرید و فروش زباله بود. اون توی یک آشغالدونی بزرگ زندگی می‌کرد که توش همه چیز پیدا می‌شد. اون‌ها یک شونۀ خالی تخم‌مرغ ازش خریدن. از این‌هایی که توش تخم‌مرغ کمتری جا می‌گرفت ولی در عوض درش بسته می‌شد. موش ناقلا کنجکاو بود که بدونه این بچه‌ها می‌خوان با اون شونۀ تخم‌مرغ چی کار کنن و پیپ بهش گفت که قراره بقیه موش‌ها رو سورپرایز کنن و نمی‌تونه چیزی بگه.

اون‌ها شونه رو با خودشون به خونه بردن و خانواده با دیدنش تعجب کردن.
بابابزرگ (با خوشحالی): "با این می‌شه یک سفینۀ عالی ساخت."

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
موش‌ها روی ماه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی موش‌ها روی ماه
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راویغزل قنبرزاده، مبینا آقاجانی، عارف امیری، امیرحسین صداقتی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
6500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی موش‌ها روی ماه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی موش‌ها روی ماه

برای دریافت کتاب صوتی موش‌ها روی ماه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.