معرفی و دانلود کتاب صوتی من و جونور

عکس جلد کتاب صوتی من و جونور
قیمت:
14000 تومان - 1.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من و جونور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من و جونور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی من و جونور

کتاب صوتی من و جونور نوشته الویرا لیندو، از مجموعه ماجراهای مانولیتو، درباره‌ی شیطنت‌ها و بازیگوشی‌های پسری شگفت‌انگیز همراه با برادرش است که پدربزرگ‌شان مریض می‌شود و مادرش مجبور می‌شود آن‌ها را چند روزی به خانه‌ی همسایه‌ بفرستد. این کتاب صوتی برای کودکان گروه سنی (ب) و (ج) مناسب است.

کتاب صوتی من و جونور درباره‌ی پسری به نام مانولیتو است که حدودا 8 یا 9 سال سن دارد، مانولیتو در شهر مادرید و در یک محله‌ی شلوغ و پرازدحام در کنار پدر، مادر، برادر کوچک‌تر و پدربزرگ دوست‌داشتنی‌اش زندگی می‌کند. او با پدربزرگش هم‌اتاق است و دوستان خوبی به نام‌های گوش گنده و ییهاد دارد که با یکدیگر به مدرسه‌ی دیگو ولاسکوئز می‌روند.

مانولیتو در شیطنت و بازیگوشی، همتا ندارد و هر روز ماجراهایی حیرت‌آور برای خود، خانواده و دوستانش رقم می‌زند. جونور و مانولیتو مجبور هستند به دلیل جراحی پدربزرگ عزیزشان به خانه‌ی لوئیزا همسایه‌‌ی خود بروند و در آن‌جا چند روزی ساکن شوند. مادر سرش شلوغ است و نمی‌تواند هم به بچه‌ها و هم به پدربزرگ رسیدگی کند. لوئیزا بسیار سخت‌گیر است و به بچه‌ها غذاهای سالم می‌دهد و لباس‌های تمیز و مرتب برای‌شان می‌پوشاند، این کارهای لوئیزا اصلا مورد علاقه بچه‌ها نیست و...

مانولیتو پسری باهوش و بازیگوش است که مانند همه‌ی بچه‌های دیگر گریه می‌کند، اعتراض می‌کند، داد می‌زند، تصمیم می‌گیرد و حتی گاهی حس نفرت نسبت به کسانی که باب میل او رفتار نمی‌کنند، دارد. اما چنین کودکی در خانواده‌های سنتی که در ایران هستند، وجود ندارد. در کتاب‌های ایرانی کودکان یا خیلی مودب و خوب هستند یا خیلی بد و بی‌ادب. کودکانی که رفتار بدی دارند هم عاقبت کارشان در کتاب مشخص است. در این کتاب‌ها پدران و مادران همیشه حرف درست و کار خوب را انجام می‌دهند، همه‌چیز تحت کنترل آن‌هاست و مرتکب هیچ اشتباهی نمی‌شوند.

اما مجموعه کتاب‌های مانولیتو این‌گونه نیست و روایت‌گر ماجراهایی واقعی و حقیقی است. آن‌قدر حقیقی که همه‌ی انسان‌ها آن را لمس می‌کنند و فرقی ندارد در کجای دنیا زندگی می‌کنند، همه انسان هستند و مرتکب اشتباه و خطا می‌شوند. چه مادر باشند، چه پدر و چه کودک. همین واقعی بودن داستان‌های این مجموعه است که آن را برای عموم دل‌نشین و جذاب کرده است و مورد توجه همه‌ی کودکان و نوجوان در سراسر جهان قرار گرفته است.

مجموعه مانولیتو، به کودکان می‌آموزد که اخلاق و ادب بسیار مهم‌تر از درس‌ خواندن و معدل 20 داشتن است. این درس خواندن‌ها و انجام تکالیف مهم است، اما مهم‌تر از همه چیز درس زندگی و اخلاق است که در مدارس آموزش داده نمی‌شود.

فرزانه مهری مترجم این مجموعه می‌گوید: «شخصیت و کاراکتر مانولیتو برای هر یک از ما باورپذیر است، مانولیتو در حقیقت می‌تواند کودکی هر یک از ما باشد.»

الویرا لیندو (Elvira Lindo) نویسنده‌ای درخشان و روزنامه‌نگاری برجسته است که در سال 1962 در اسپانیا به دنیا آمد. او در دوران کودکی خود به مادرید سفر کرد و در دانشگاه یو سی ‌ام در رشته‌ی خبرنگاری به تحصیل پرداخت. در اواسط تحصیل بود که آن را رها کرد و به عنوان گوینده و بازیگر در تلویزیون و رادیو مشغول به کار شد. الویرا زمانی که در رادیو کار می‌کرد، داستان‌های مربوط به مانولیتو را که در ذهنش آن را ساخته بود، روایت می‌کرد. او خودش روایت‌گر شخصیت مانولیتو در داستان بود و بسیار با این شخصیت جذاب خو گرفته بود و آن را دوست داشت. الویرا لیندو پس از اتمام فعالیتش در رادیو شخصیت مانولیتو را به نگارش درآورد که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد. او جایزه‌ی ملی ادبیات کودک و نوجوان را برای یکی از جلدهای مجموعه مانولیتو به دست آورد. او علاوه‌ بر نگارش 5 کتاب مانولیتو چند نمایش‌نامه و فیلم‌نامه نیز منتشر کرد.

در قسمتی از کتاب صوتی من و جونور می‌شنویم:

پدربزرگ جراحی می‌کند. مامان سرش شلوغ است و نمی‌داند با ما چه کار کند. خوشبختانه همسایه‌مان لوئیزا هست. پیش او می‌خوابیم. ولی او از این فرصت استفاده می‌کند تا به ما غذاهای سالم بخوراند و لباس‌های تمیز و مرتب تنمان کند! عجب کابوسی… بعد، جونور ما را توی دردسر می‌اندازد. او فکرهای بکری دارد، حتی با اینکه به اندازه من تجربه ندارد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
27 دقیقه
قسمت اول: نوه‌هایت فراموشت نمی‌کنند
36 دقیقه
قسمت اول - بخش دوم
31 دقیقه
قسمت دوم: دو کودک تقریبا بی‌سرپرست
30 دقیقه
قسمت دوم - بخش دوم
31 دقیقه
قسمت دوم - بخش سوم
30 دقیقه
قسمت دوم - بخش چهارم
30 دقیقه
قسمت دوم - بخش پنجم
33 دقیقه
قسمت دوم - بخش ششم
23 دقیقه
قسمت دوم - بخش هفتم
22 دقیقه
قسمت دوم - بخش هشتم
35 دقیقه
قسمت سوم: هزار و یک شب
36 دقیقه
قسمت سوم - بخش دوم
43 دقیقه
قسمت سوم - بخش سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی من و جونور
نویسنده
مترجمفرزانه مهری
راویمهشید اژده فر
ناشر چاپیانتشارات آفرینگان
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۴۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
14000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی من و جونور

یاشار اسدخان
۱۴۰۳/۱/۵
این جلد رو دختر و پسر من خیلی دوست دارند. رابطه بین مانولیتو و برادر کوچکترش خیلی بامزه است. در کل این کتابها با جنبه طنز نشان میدهند که لازم نیست کامل باشیم و همه عادی هستیم.
Saman Fathi
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
من بچه‌ها م عاشق داستان‌های مانولیتو هستن.
واقعا عالیه مجموعه کتاب‌های مانولیتو
ندا حدیدی
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
کتاب روانی هست و بچه هایم کل داستان هایش رو شنیدند و لذت بردند
وضیعی وضیعی
۱۴۰۲/۳/۱۹
کتاب خوبی هست بنظرم برای رده سنی زیر ۱۰ سال کلا سری مانولیتو خوبه
مهسا شکوری🎧📚
۱۴۰۰/۱/۱۳
عالی
دختر من عاشق این داستانه و با هم تمام جلدهاش رو گوش کردیم
Tgsg Tgsg
۱۳۹۸/۱۲/۲۷
عالیه
ممنون از کتابراه
سیدسینا علوی
۱۴۰۲/۱۲/۲۳
بسیار عالی بود من همه‌ی کتاب هاش رو گوش دادم بسیار عالی بود
انا عدالت
۱۴۰۰/۶/۱۰
اینقدر به شخصیت داستان خودمو نزدیک دونستم که نگو
عفت باقری
۱۳۹۹/۲/۲۷
عالی بود. بقیشونم گوش کنید
پروانه کرمپور
۱۴۰۱/۳/۲۷
شنیدنی ومطبوع بچه ها
طاهره میرباقری
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
حتما گوش کنید. من تمام جلد هاشو گوش کردم
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی من و جونور

برای دریافت کتاب صوتی من و جونور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.