معرفی و دانلود کتاب صوتی نترس انجام بده: درس‌هایی متفاوت در زندگی

عکس جلد کتاب صوتی نترس انجام بده: درس‌هایی متفاوت در زندگی
قیمت:
76000 تومان - 8.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نترس انجام بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نترس انجام بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نترس انجام بده: درس‌هایی متفاوت در زندگی

ریچارد برانسون کارآفرین و بنیان‌گذار شرکت هواپیمایی ویرجین، در کتاب صوتی نترس انجام بده، از سختی‌ها و موانعی می‌گوید که برای رسیدن به هدفش، تمامی آن‌ها را با تلاش و همت فراوان پشت سر گذاشته است. او در این کتاب یک پیام به مخاطبین خود می‌دهد و آن این است که دست‌به‌کار شوید و کاری انجام دهید.

درباره کتاب صوتی نترس انجام بده:

روزی ریچارد که آدمی معمولی بود و زندگی ساده‌ای داشت با همسرش برای تعطیلات به جزیرهٔ زیبا و افسانه‌ای «نِکِر» سفر کرد. ریچارد به‌قدری به این مکان علاقه پیدا کرد که در دلش تصمیم گرفت روزی صاحب این جزیره شود. چهل سال بعد او توانست به این تصمیم خود جامه عمل بپوشاند و جزیره را مال خود کند. اما چگونه؟

همه ما در ذهن خود آرزوها و اهداف بزرگی پرورش می‌دهیم که مطمئناً برای خودمان بسیار شیرین و درعین‌حال دست‌نیافتنی هستند. همیشه ترس از عدم موفقیت و شکست جلوی ما را برای قدم برداشتن در مسیر درست گرفته است. اما اگر بتوانیم این ترس ویران‌کننده را از خود دور کنیم و با اعتماد و اطمینان قدم برداریم چه؟

ریچارد برانسون اعتراف کرد از همان لحظه‌ای که تصمیم گفت جزیره مال او شود همه چیز شروع به تغییر کرد. او در راه رسیدن به هدف و آرزوی خود برنامه‌های شخصی خود را پیاده کرد و سعی داشت از طریق ساده‌ترین راهکارها به هدف نهایی خود برسد و جزیره را بخرد. پس از آن تصمیم گرفت روش‌ها و راهکارهای مورداستفاده خود را با دیگران به اشتراک بگذارد و همه آن‌ها را در کتاب نترس انجام بده (Screw it, let's do it) پیاده کرد.

این نویسنده همیشه سعی می‌کرد از کوچک‌ترین فرصت‌ها استفاده کرده و به دنبال ماجراجویی برود. او مدام خود را در موقعیت‌های چالش‌برانگیز قرار می‌دهد و سعی می‌کند تا از طریق تجارب خود و چیزهایی که تا به امروز یاد گرفته استفاده کند و این چالش‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارد. به عقیده او اهداف انسان‌ها به زندگی آن‌ها معنای بیشتری می‌دهد و آن‌ها را در جهت رسیدن به خواسته‌هایشان به‌پیش می‌راند.

هر یک از توصیه‌ها و راهکارهای این کتاب بر اساس تجربیات واقعی خود برانسون بوده و برای هرکسی در هر موقعیتی کاربرد دارد. او از تمامی از تجربیات در طول زندگی خود درس گرفته و به همه اهداف خود باور دارد. او عقیده دارد این اهداف برای شخص خاصی نیستند و هرکسی می‌تواند بر اساس شرایط خود آن‌ها را برای خود در نظر بگیرد. فقط کافی است با چالش‌ها و سختی‌ها روبه‌رو شد و قدم برداشت. دست روی دست گذاشتن هیچ‌وقت فایده ندارد و تنها عمل است که مشکل را حل می‌کند و ما را در مسیر رسیدن به اهدافمان یاری می‌رساند.

شنیدن کتاب صوتی نترس انجام بده به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب به همه کمک می‌کند تا بتوانند با شجاعت با ترس‌هایشان روبه‌رو شده و برای عملی کردن اهدافشان قدم بردارند.

ریچارد برانسون را بیشتر بشناسیم:

او در سال 1950 و در لندن به دنیا آمد و یکی از بازرگانان موفق انگلیسی است که بیش از 360 شرکت تجاری با نام Virgin راه‌اندازی کرده است. ریچارد برانسون (Richard Branson) اولین‌بار شانزده‌سالگی پس از ترک تحصیل شروع به فعالیت تجاری کرد و در طی سال‌ها توانست برند شخصی خود را ایجاد کند.

در سال 2008 ریچارد برانسون 236 مین فرد ثروتمند در لیست میلیاردرهای فوربس قرار گرفت و دارایی‌های خالص وی تقریباً 7. 9 میلیارد دلار تخمین زده شد. همچنین در سال 2012 ثروت او 4/6 میلیارد دلار آمریکا بود و چهارمین شهروند ثروتمند بریتانیایی نام گرفت.

جملات برگزیده کتاب صوتی نترس انجام بده:

- این چالش‌ها بودن که مارو از غارنشینی به تلاش برای رسیدن به سیارات رسوندن.
- اگه خودتون رو به چالش بکشید، رشد می‌کنید، زندگیتون تغییر می‌کنه و نگرشتون مثبت و مثبت‌تر میشه.
- همیشه در آینده زندگی‌کردن هم به‌اندازهٔ همیشه به گذشته نگاه‌کردن سرعت مارو کند می‌کنه.
- می‌دونم که پول مهمه اما در نهایت پول تنها یه ابزار برای رسیدن به هدفه و خود اون هدف نیست.
- باید بدونین که اون چیزی که الان داره تو زندگیتون اتفاق میوفته به‌اندازه اون چیزی که برای فردا برنامه‌ریزی می‌کنید مهمه.
- برای بردن بیشترین بهره از زمان نیازی نیست زمان خودتون رو پر از عجله و اضطراب کنید.

در بخشی از کتاب صوتی نترس انجام بده می‌شنویم:

«بیل گیتس»، بزرگ‌ترین خیر دنیا، به کارکنان خودش گفت دو ساعت رو صرف خیره شدن به فضا کنن تا به یاد بیارن که «آلبرت انیشتین» به تئوری نسبیت در ذهن خودش و بدون کاغذ و قلم رسید و بعداً این تئوری رو یادداشت کرد. صادقانه بگم که من هم به بهترین ایده‌هام در ذهنم رسیدم و نه از تلاش بیش از اندازه که خودم و به‌خاطرش خیلی خسته کنم. قسمت عمدهٔ موفقیت من مال کار ذهنیه و من از دستام برای کار استفاده نمی‌کنم. شاید به همین دلیله که موقع استراحت از فعالیت‌های جسمانی سخت مثل گذر از اقیانوس اطلس با قایق لذت می‌برم و استراحت برای من یک جورایی با استفاده از دستام و قوای فیزیکیم گره‌ خورده.

میگن که پول ریشهٔ تمام بدی‌هاست اما میتونه اینطوری نباشه. پول میتونه صرف کارهای خوبم بشه. بزرگ‌ترین مؤسسات خیریه در دنیا توسط مردان و زنان پول‌دار تأسیس شدن. اما بعضی از این مؤسسات هم هستند که خودشون از صفر شروع کردن. مثلاً دانشگاه هاروارد که پول‌دارترین دانشگاه آمریکا است، در اصل یک صندوق خیریه بود که تنها با 350 پوند و چند تا کتاب شروع به کار کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
مقدمه / بخش اول: فقط انجام دهید
15 دقیقه
بخش دوم: خوش باشید و لذت ببرید / قسمت اول
15 دقیقه
بخش دوم: خوش باشید و لذت ببرید / قسمت دوم
14 دقیقه
بخش سوم: جسور باشید
15 دقیقه
بخش چهارم: خودتان را به چالش بکشید / بخش پنجم: روی پاهای خودتان بایستید
15 دقیقه
بخش ششم: در لحظه زندگی کنید
15 دقیقه
بخش هفتم: برای خانواده و دوستان ارزش قائل شوید / بخش هشتم: احترام بگذارید
14 دقیقه
بخش نهم: کارهای خوب انجام دهید
11 دقیقه
سخن پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نترس انجام بده: درس‌هایی متفاوت در زندگی
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
76000 ت - 8.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نترس انجام بده

محمد یزدگردی
۱۴۰۲/۵/۱۶
بیشتر تعریف خاطرات بود و راهکار عملی قابل قبول خاصی ارائه نداد. شناخت زیادی ندارم از آقای برانسون، اما بنظر میاد پشتوانه مالی قوی از خانواده داشته. صدای گوینده آقای زرآبادی رو خیلی دوست دارم و از بین دو کتاب صوتی ارائه شده در کتابراه (همین کتاب) بخاطر صدای ایشون این نسخه رو خریدم، اما‌ی جاهایی خیلی تن صدا رو بالا میبردن،‌ی جاهایی انگار در گوشی صحبت میکردن و اصلا نمی‌فهمیدم.
مرجان راد
۱۴۰۱/۵/۵
این کتاب خیلی خوب و مفید است مخصوصا برای کسانی که میخواهند کار آفرین باشند اما من بعد از خرید این کتاب متوجه شدم یکسری از فصل‌های کتاب گفته نشده و قیمت کتاب هم نسبت به سایر انتشارات حدودا دو برابر است!!
و همچنین یکسری از مطالب داخل هر فصل کم شده و خلاصه گفته شده است
اما در کل کتاب مفیدی است و راوی خیلی خوب بود.
sh Ny
۱۴۰۰/۷/۲۳
کتاب خوبیه اینکه بفهمی بی پروایی در انتخاب‌ها و قدرت پیدا کردن در قبول شرایط و شجاعت داشتن باعث میشه بتونی از موقعیت‌ها استفاده کنی. توصیه میکنم داستان زندگی ایشون رو بشنوید تاثیر گذاره.
نیما افضلی
۱۴۰۰/۶/۳۰
کتاب مفهومی و پر معناییه دوستان اونایی که دنبال موفقیت هستن و دوره‌ی کوین ترودو را دیدن اخرش 10 کتاب کلیدی معرفی میکنه که یکی از اونها این کتابه ک عالیه
سما غفاری
۱۴۰۰/۱۱/۶
خیلی به رشد فردی اتون کمک می‌کنه اگر به گفته‌های این کتاب عمل کنیم برای رسیدن به هدفهامون بهمون کمک می‌کنه عالیه
behrang sht
۱۴۰۰/۱۱/۳
عالی بود به نظرم برانسون شبیه خیلی از کسایی هست که فکر میکنن مشکل دارن ولی در حقیقت این افراد فقط متفاوت هستند و خاص...
Fereshte Ahmadi
۱۴۰۰/۶/۱۳
بی نظیره. به شخصه از ریچارد برانسون خیلی تاثیر میگیرم. ضمن این که کیفیت فایل‌های صوتی هم عالیه
باقی احمدزاده
۱۴۰۱/۴/۱۰
بە کسانی که دنبال تغیرات و ریسک پرقدرتند توصیه می‌کنم، عالیه👍
انسیه منعمی
۱۴۰۰/۱۱/۷
کتاب جالبی بود از گوینده‌اش هم ممنونم که خود ارزش کتاب را دوچندان کرد ممنون
ماریای محمدش صدری
۱۴۰۰/۱۲/۴
کتابی ک واقعا خوبه اثر گزار و باعث میشه هدفتو جدی بگیری
علیرضا طاهری
۱۴۰۲/۱۲/۶
نترس و انجام بده درست است
امیر کوچلو
۱۴۰۲/۴/۱۱
یکی از بهترین کتاب‌های الکترونیکی بود
حمید محمودی
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
صداش اصلا مناسب نیست
خیلی تند میخونه
farzan yazdani
۱۴۰۰/۸/۸
بنظر من بیشتر رمان بود تا متن انگیزشی🤐
کمال میرزایی
۱۴۰۰/۵/۳۰
تجربه ریچارد بسیار عالی است.
مشاهده همه نظرات 15

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نترس انجام بده

برای دریافت کتاب صوتی نترس انجام بده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.