معرفی و دانلود کتاب صوتی برتری خفیف

عکس جلد کتاب صوتی برتری خفیف
قیمت:
۱۳۰۰۰۰ ۹۱,۰۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برتری خفیف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برتری خفیف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی برتری خفیف

رازهای میلیونر شدن را از زبان یکی از موفق‌ترین و مشهورترین کارآفرین‌های جهان بشنوید. جف اولسون با بازگویی تجربیات حقیقی خود، در کتاب صوتی برتری خفیف نقشه‌‌ی راهی به سوی موفقیت شخصی و کاری در اختیارتان قرار داده و رموز مدیران کارآمد و رهبران موفق را با شما در میان می‌گذارد. اثر پیش‌رو، به‌عنوان عضوی از لیست «کتاب‌هایی که زندگی شما را دگرگون خواهند کرد» شناخته شده است.

درباره‌ی کتاب‌ صوتی برتری خفیف

از اوضاع مالی خودتان ناراضی هستید؟ فکر می‌کنید جایگاه اقتصادی و اجتماعی شما باید چیزی فراتر از موقعیت کنونی باشد؟ در عوض، برای یک خانه‌تکانی اساسی در زندگی و آینده‌ی خود آماده‌اید؟ کتاب صوتی برتری خفیف (The Slight Edge)، به قلم جف اولسون (Jeff Olson)، هر آنچه را که برای رسیدن به یک زندگی رویایی باید بدانید، به شما می‌آموزد.

در ذهن بسیاری از ما این باور غلط حک شده که موفقیت‌های بزرگ لاجرم تنها برای بزرگان رخ می‌دهد. همان افرادی که در خانواده‌ای ثروتمند متولد شده‌اند یا کسانی که دوران کودکی را با آرامش گذرانده‌اند، بدون اینکه مشکلاتی جدی دست‌به‌گریبان زندگی‌شان باشد. اگر گام‌به‌گام با نویسنده همراه شوید، درمی‌یابید که خود او یک مثال نقض بزرگ برای این اعتقاد نادرست است. کسی که در کودکی پدر و سرپرست خانواده‌اش را از دست داده، در مدرسه به نظر معلمانش یک کندذهن بوده و شرارت‌های دوران خردسالی‌اش باعث می‌شده کسی به موفقیت او در دوران بزرگسالی امیدی نداشته باشد. شنیدن کتاب صوتی برتری خفیف این فرصت را به شما می‌دهد که بدون سرزنش خودتان و بی‌گلایه و مقصر دانستن دیگری، به خودباوری برسید.

راهکارهایی که جف اولسون در اثر خود به شما می‌آموزد، همگی نکاتی ساده هستند که از رفتارهای پیش‌پاافتاده‌ی شما در طول روز نشأت می‌گیرند. فعالیت‌هایی معمولی که شاید هرگز توجه شما را جلب نکنند اما درحقیقت زندگی شما تحت کنترل آن‌ها قرار دارد. تمریناتی که نویسنده به شما ارائه کرده نتیجه‌ی جادویی همین کارهای ساده را به شما نشان خواهد داد.

باید بپذیریم که تلاش صرف هرگز ما را به موفقیت نمی‌رساند. به سخن دیگر، پیش از شروع حرکت به سوی اهدافمان باید طرز فکر خود را در جهت مثبت متحول کنیم. به کمک جف اولسون می‌آموزید تا روش تفکر خود را سازمان‌دهی کرده و کوچکترین تصمیمات روزمره‌ی خود را هم با توجه به آرزوها و برنامه‌های اصلی خود اتخاذ کنید. حتماً همه‌ی ما این تجربه را داشته‌ایم که گاه با تصمیمات پراکنده و نامرتبط به اهدافمان، به جای نزدیک شدن به رویاها، بیشتر از آن‌ها فاصله گرفته‌ایم. اگر می‌خواهید به موفق‌ترین‌های دنیای ثروت و تجارت بپیوندید، تهیه‌ی کتاب حاضر می‌تواند نخستین گام شما در این راستا باشد.

میلاد حیدری و لطیف احمدپور برگردان این کتاب را به عهده داشته‌اند و نشر ققنوس نیز آن را به چاپ رسانده است. کتاب صوتی برتری خفیف را به کوشش نشر صوتی استودیو نوار و با خوانش تایماز رضوانی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی برتری خفیف

  • کتاب حاضر یکی از نیرومندترین، عملی‌ترین و البته مهم‌ترین اصول موفقیت را به شما می‌آموزد. اثری که زندگی شما را متحول می‌کند. (برایان تریسی)

  • کتابی که می‌توان آن را هدیه‌ای برای انسان‌ها دانست. (مارک اسکووران، تامپا بَی، فلوریدا)

  • کتاب برتری خفیف به گنجینه‌ای می‌ماند که می‌توانید در تمام ابعاد زندگی از آن استفاده کنید. از کسب‌وکار گرفته تا سرگرمی و تفریح. (شنا شاتول، کریدمور، کارولینای شمالی)

  • کتاب برتری خفیف مرا به سوی برتری نهایی راهنمایی کرد. (لیندا کرومار، آئورورا، کلرادو)

  • کتاب برتری خفیف در تمامی حوزه‌های زندگی شخصی بسیار تأثیرگذار است. اثری که به راستی باید آن را رمز موفقیت واقعی دانست. (جسی مک‌فرسون، لس آنجلس، کالیفرنیا)

کتاب صوتی برتری خفیف برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های خودسازی، خودباوری و موفقیت علاقه‌مند هستید، باید یادآوری کنیم که یکی از بهترین آثار در این زمینه‌ها، همین کتاب روبه‌روی شماست. کتاب صوتی برتری خفیف به هر مخاطبی که قصد ایجاد تغییرات اساسی را در زندگی‌اش دارد و خواهان موفقیت شخصی و شغلی است، پیشنهاد می‌شود.

با جف اولسون بیشتر آشنا شویم

جف اولسون، زاده‌ی 1958، نویسنده و کارآفرین برجسته‌ی آمریکایی است. او همچنین تأسیس یک شرکت بازاریابی با عنوان «نریوم» را در کارنامه دارد. این نویسنده علاوه‌بر اینکه تحصیلات خود را در رشته‌ی بازاریابی به پایان رسانده، به‌سرعت نیز وارد دنیای تجارت و کسب‌و‌کار شد. از این جهت می‌توان ادعا کرد که جف اولسون مباحث آکادمیک را با تجربیات حقیقی خود ترکیب کرده و آمیزه‌ای از این دو را به مخاطب آثارش عرضه می‌کند.

به زعم صاحب‌نظران حوزه‌ی اقتصاد، مدیریت و موفقیت، کتاب برتری خفیف، بهترین اثر اولسون به شمار می‌رود که هم راهکارهای عملی را دربرمی‌گیرد و هم نشان‌دهنده‌ی بینش فلسفی او نسبت به موفقیت است.

در بخشی از کتاب صوتی برتری خفیف می‌شنویم

دگردیسی من از ولگرد ساحلی به میلیونر یک‌شبه اتفاق نیفتاد. بلکه یک فرایند آرام، طولانی و گهگاه پرپیچ و خم و دردناک بود، چراکه صادقانه بگویم نمی‌دانستم چه می‌کنم. هنوز شاه‌کلیدی را که شما از خواندن این کتاب به دست می‌آورید، در اختیار نداشتم. من چیزی درباره برتری خفیف نمی‌دانستم. با سعی و خطا به آن رسیدم، آن هم با خطاهای بسیار.

من در آلبوکرکی متولد شدم. در دوران کودکی‌ام پدرم فوت کرد و مادرم به اوضاع زندگی ما سر و سامان داد. او مادری فوق‌العاده بود که حضوری مداوم و توأم با عشق در زندگی ما داشت. بااین‌حال، بدون وجود پدر مسیر سختی در پیش رو داشتم. اصلاً نمی‌دانستم که با این همه مشکلات چگونه سر کنم و بنابراین، انرژی‌ام را به سوی شرارت و رفتارهای بد هدایت کردم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
36 دقیقه
بخش اول
35 دقیقه
بخش دوم
24 دقیقه
بخش سوم - قسمت اول
16 دقیقه
بخش سوم - قسمت دوم
22 دقیقه
بخش چهارم - قسمت اول
24 دقیقه
بخش چهارم - قسمت دوم
21 دقیقه
بخش پنجم - قسمت اول
23 دقیقه
بخش پنجم - قسمت دوم
30 دقیقه
بخش ششم
25 دقیقه
بخش هفتم - قسمت اول
17 دقیقه
بخش هفتم - قسمت دوم
18 دقیقه
بخش هشتم - قسمت اول
22 دقیقه
بخش هشتم - قسمت دوم
28 دقیقه
بخش نهم
19 دقیقه
بخش دهم - قسمت اول
21 دقیقه
بخش دهم -قسمت دوم
14 دقیقه
بخش یازدهم - قسمت اول
26 دقیقه
بخش یازدهم - قسمت دوم
25 دقیقه
بخش دوازدهم - قسمت اول
19 دقیقه
بخش دوازدهم - قسمت دوم
10 دقیقه
بخش سیزدهم - قسمت اول
24 دقیقه
بخش سیزدهم - قسمت دوم
17 دقیقه
بخش چهاردهم - قسمت اول
15 دقیقه
بخش چهاردهم - قسمت دوم
26 دقیقه
بخش پانزدهم - قسمت اول
23 دقیقه
بخش پانزدهم - قسمت دوم
21 دقیقه
بخش شانزدهم - قسمت اول
21 دقیقه
بخش شانزدهم - قسمت دوم
14 دقیقه
بخش هفدهم - قسمت اول
15 دقیقه
بخش هفدهم - قسمت دوم
14 دقیقه
بخش هجدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی برتری خفیف
نویسنده
مترجممیلاد حیدری، لطیف احمدپور
راویتایماز رضوانی
ناشر چاپیانتشارات ققنوس
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۱۳۰۰۰۰ ۹۱,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی برتری خفیف

فوآد شبانی
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
قرار نیست معجزه‌ای رخ دهد!
ضمنا قرار نیست کار خارق العاده‌ای انجام دهید!
اتفاقا اینجا و در این کتاب شما به تصویر شفاف از یک زندگی واقعی که میتواند مطلوب تر باشد پی خواهید برد ولی قبل از هر کاری باید به این درک برسید که شما همانی هستید که واقعا هستید!
بعد از درک درست این جملات در همین کتاب که
خواهید آموخت با تکیه بر قدرت بی بدیل زمان که در مدتی طولانی قادر به مرکب سازی و خلق ثروتی عظیم است چطور خواهید توانست با سرمایه گذاری‌های کوچک در زندگی خود از مطالعه روزی ده صفحه از یک کتاب مفید در حوزه بهبود زندگی و توسعه فردی گرفته تا پس انداز حداقل روزانه چند دلار از درآمدهای خود یا حداقل نیم ساعت ورزشی که باعث به تپش افتادن قلب مهربانت آن گردد؛ شما هم در زندگی اتان شاهد معجزه نیلوفر آبی باشید.
امروز آرزو داشتم بتوانم به کمک هوش مصنوعی اپلیکیشنی را خلق کنم که نامش نیلوفر آبی باشد و بتواند با کمک آمیزه‌های همین کتاب به فرد برای بهبود کیفیت زندگی‌اش کمک کند.
میدانم از لحظه نوشتن این سطرها و ثبت آن، بذر نیلوفر آبی من در برکه خود در حال تولد است.
آلاله مقدم
۱۴۰۳/۲/۳
این کتاب برای من جذاب و انگیزه بخش بود، با اینکه محتوای اصلی کتاب، مشابه همان مفهومی است که در کتاب اثر مرکب هم گفته شده، اما گیرایی و جذابیت این کتاب در بیان مفهوم برتری خفیف، به نظر من بسیار بیشتر و تاثیرگذارتر از اثر مرکب بود. صدای گوینده و لحن بیان بسیار بسیار عالی بود. نثر کتاب و ترجمه‌اش هم و بسیار روان جذاب و قابل فهم بود. به صورت کلی، برخی از بخشهای کتاب زیاد تکرار شده‌اند که گاهی ملال آور میشود اما نثر جذاب و اهمیت تکرار بعضی موضوعات، باعث شده تا حس کسالت ایجاد نشود. برای من تکرار برخی مفاهیم به صورت صوتی، انکار باعث تلقین بیشتر مفهوم و یاداوری بهتر مبحث کتاب بود. در مجموع این کتاب به چیزهایی اشاره میکند که شخصا در زندگی رعایت کردم و همیشه نتیجه‌اش را هم دیدم. بسیار کاربردی و بخصوص برای جوانان که میخوان چشم انداز زندگی خودشان را ترسیم کنند خیلی خیلی موثر و مهم و کارآمد هست.
امیرحسین باباجانی
۱۴۰۲/۱/۲۸
از نظر محتوایی کتاب مفیدیه دمتون گرم
واسه موفقیت تو هر کاری لازمه استمرار داشت
استمراری که به نتیجه ختم شه.
نتیجه ای که یا توش برنده‌ای یا بازنده .
و اگه بازنده شدی به معنی این نیست که شکست خوردی
بلکه این باخت هم به نوعی یه برد محسوب میشه.
اکبر محمدی
۱۴۰۲/۱۱/۲
این کتابی هست که هر کسی کتاب‌های انگیزشی میخونه و دنبال میکنه حتما باید بخونه یا مثل من گوش بده، واقعا کتاب عالی هست گویندگی خوبی هم داره من خیلی لذت بردم، و در زندگی خیلی تاثیرگذاره تشکر از کتابراه
حمیدصبوری
۱۴۰۲/۸/۲۳
کتاب بسیار عالیست چند بار کتاب خوندم هر دفعه نکته های زیادی استفاده کردم و صوتی هم خوبه پیشنهاد میکنم اگر ماشین دارین بجای اهنگ کتاب گوش کنین
مجتبی یگانه
۱۴۰۲/۸/۲۶
یکی از کتاب‌های بسیار خوبی هست که واقعا باید مطالعه شود برای پیشرفت در کارها و موفقیت من که خیلی استفاده کردم ممنون از کتابراه که بهترین هست
حسن فیروزی
۱۴۰۲/۸/۷
کتاب فوق‌العاده عالی و تاثیر گذاری هستش. چند بار گوش کردنش را توصیه میکنم. معمولا با هر بار تکرار مطالب جدید و کاربردی بیشتری دریافت میکنید
Moones
۱۴۰۲/۳/۱۰
در واقع این کتاب انگار همون اثر مرکبه حالا نمی‌دونم کدومشون اول منتشر شده ولی اگر اثر مرکب رو نخوندین خوندنش ممکنه خیلی کمکتون کنه...
سعید خسروی
۱۴۰۳/۲/۱
سلام خسته نباشید، ممنون از شما بابت این برنامه خوبتون، درموردکتاب برتری خفیف من توصیه میکنم هرکس درطول‌عمرش حداقل دوسه مورداین کتاب مطالعه کند
همای سعادت
۱۴۰۲/۲/۱۴
نکته کتاب بسیار کاربردی ست... برای همه در تمام موارد.
البته کل نکته را میشد در یک پاراگراف توضیح داد.
مهران عباسی
۱۴۰۲/۲/۲
کتاب بسیار مفید و آموزنده.
اثرات کارهای کوچک همه روزه و نتایج بزرگ در زمان مناسب.
مهدی کاظمی
۱۴۰۲/۹/۲۸
عالی به نظر من ماهی یک بار گوش کنید تا درک عمیق تر و کاربردی تر در عمل ایجاد کنه
Nazi El
۱۴۰۲/۳/۲۲
از نظر من برای کسانی که مدت‌ها در این زمینه کتاب خوندن یک مسیر یاب قویه
ziba moomivand
۱۴۰۲/۳/۲۱
درسته که خیلی شبیه اثر مرکب بود اما به سبک دیگه ایی ولی خوندنش ارزشمند بود
علی نوذری پور
۱۴۰۳/۱/۸
این کتاب فوق العاده است. بیش از سه بار تا الان نسخه صوتی اونو گوش دادم
مشاهده همه نظرات 26

راهنمای مطالعه کتاب صوتی برتری خفیف

برای دریافت کتاب صوتی برتری خفیف و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.