معرفی و دانلود کتاب صوتی نیازها و آرزوهای مشتریت را بشناس: و با پاسخ به آن‌ها فروشی بی‌نهایت را تجربه کن

عکس جلد کتاب صوتی نیازها و آرزوهای مشتریت را بشناس: و با پاسخ به آن‌ها فروشی بی‌نهایت را تجربه کن
قیمت:
۱۴۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نیازها و آرزوهای مشتریت را بشناس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نیازها و آرزوهای مشتریت را بشناس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نیازها و آرزوهای مشتریت را بشناس: و با پاسخ به آن‌ها فروشی بی‌نهایت را تجربه کن

کتاب صوتی نیازها و آرزوهای مشتریت را بشناس اثری از مایکل کلین، نویسنده و فعال حوزه‌ی کسب‌وکار است. کلین در این کتاب به یکی از مهم‌ترین و شاید بزرگ‌ترین دغدغه‌های مدیران و کارآفرینان پرداخته است: بازاریابی و فروش. او به مخاطبان خود می‌آموزد که چگونه با در پیش گرفتن راهکارهایی مؤثر و کارآمد، آینده‌ی بهتری برای مشتریان و همین‌طور صاحبان کسب‌وکارها رقم بزنند.

درباره‌ی کتاب صوتی نیازها و آرزوهای مشتریت را بشناس

ساختار و نمای بازاریابی طی چند سال اخیر همگام با پیشرفت‌های روزافزون تکنولوژی به‌شدت دست‌خوش تغییر و تحول شده است. رشد فزاینده‌ی ابزارهای دیجیتال و ظهور و حضور بیشتر هوش مصنوعی در قریب به اتفاقِ جنبه‌های مختلف زندگیِ روزمره‌ی انسان امروزی و حتی همه‌گیری کرونا -که به‌سختی پشت سر گذاشته شد اما پیامدهای آن همچنان پابرجاست- بازاریابی را به سمت‌وسویی متفاوت از گذشته سوق داده است. با در نظر گرفتن این تغییرات بدیهی است که بازاریابان، مدیران و کارشناسان فروش نیز می‌بایست انعطاف‌پذیری بیشتری به خرج داده و به ابزارها و دانش‌های جدید مجهز شوند. در همین راستا، مایکل کلین در کتاب صوتی نیازها و آرزوهای مشتریت را بشناس به ماهیت فروش و جنبه‌های مختلف آن پرداخته است و از راهکار ابداعی خود به نام «فروش آینده» سخن می‌گوید.

فروش آینده نظریه‌ای است که به صاحبان کسب‌وکار و بازاریاب‌ها کمک می‌کند تا بر ترس و تردید خود از رد شدن توسط مشتری فائق آیند. با پیروی از اصول و قواعد این نظریه، کارآفرینان و مدیران فروش می‌توانند افرادی را بیابند که به محصولات و خدماتِ آن‌ها علاقه‌مند بوده و می‌خواهند به مشتری طولانی‌مدت آن‌ها تبدیل شوند. مایکل کلین همچنین در این کتاب به مخاطبان خود راهکارهایی را ارائه می‌دهد تا بتوانند ویژگی‌های مثبت و منفی کالا و خدمات خود را کشف نمایند و آن‌ها را به بهترین شیوه عرضه کنند و به بالاترین قیمت به فروش برسانند.

مایکل کلین معتقد است آنچه که باعث می‌شود یک فرد تصمیم بگیرد و برای خرید محصول یا دریافت خدمتی، هزینه کند، این موضوع است که بتواند زندگی و شرایط خود را با رفاه حاصل از آن خرید، تجسم نماید. به همین خاطر به نماینده‌ی فروش و بازاریاب توصیه می‌کند که درباره‌ی زندگی و آینده با مشتری صحبت کند. تأثیر چنین گفت‌وگویی چند برابر زمانی است که فروشنده تنها درباره‌ی ویژگی‌ها و مزایای محصول خود سخنرانی می‌کند! به‌عنوان مثال تصور کنید که فروشنده‌ی خودرو هستید. به جای صحبت کردن از اطلاعات تخصصیِ خودرو و لفاظی درباره‌ی روکش‌های صندلی و رنگ چشم‌نواز آن، می‌توانید از ایربگ‌های آن بگویید که به دلیل ایمنی بالا و کیفیت فوق‌العاده، ضمانتی برای سلامت جان خریدار و خانواده‌ی وی خواهند بود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی نیازها و آرزوهای مشتریت را بشناس

از موضوعات کلیدی دیگری که مایکل کلین در کتاب صوتی نیازها و آرزوهای مشتریت را بشناس مطرح کرده است می‌توانیم به لزوم تقویت مهارت متقاعد ساختن مشتری به خرید کالا یا خدمات اشاره کنیم. نویسنده راهکارها و ترفندهایی مفید و عملی را ارائه کرده که مخاطب را گام‌به‌گام در این مسیر راهنمایی می‌کند. موضوع مهم دیگری که کلین در کتاب خود به آن اشاره کرده، سندروم خودتخریبی فروشندگان است! سندروم خودتخریبی تصوری است که از ناکارآمدی و بی‌فایدگی محصول یا کالا در ذهن فروشنده ایجاد می‌شود. ناگفته پیداست که وجود چنین تصور مخربی در ذهن فروشنده، چه تأثیری بر خریدار خواهد گذاشت. مایکل کلین با استناد به سالیان طولانی از پژوهش و آموزش، با رد این سندروم و با درصد بالایی از اطمینان به مخاطب خود می‌گوید که هر کالا یا خدماتی که تولید و عرضه می‌شود، برای فرد یا گروهی از افراد مفید و مؤثر خواهد بود و به زندگی بهتر و آسان‌تر عده‌ای خواهد انجامید.

مایکل کلین در کتاب صوتی نیازها و آرزوهای مشتریت را بشناس به بازاریاب و فروشنده می‌آموزد که با برداشتن تمرکز از روی مشکلات و توجه بیشتر به مواردی از قبیل علت بی‌علاقگی و عدم اعتماد او به محصول و برآورده کردن نیازها و آرزوها و تمایلات مشتری است که می‌توان شاهد رشد در فروش و توسعه و پیشرفت کسب‌وکار بود.

کتاب صوتی نیازها و آرزوهایت را بشناس را به همت رادیو مثبت، با ترجمه‌ی آرزو خلجی و خوانش پیام شکوهی راد می‌شنوید.

کتاب صوتی نیازها و آرزوهای مشتریت را بشناس برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدنِ کتاب صوتی نیازها و آرزوهای مشتریت را بشناس را به تمام کارآفرینان، صاحبانِ کسب‌وکار، بازاریابان و همه‌ی فعالان حوزه‌ی جذب مشتری و فروش پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی نیازها و آرزوهای مشتریت را بشناس: و با پاسخ به آن‌ها فروشی بی‌نهایت را تجربه کن می‌شنویم

این کتاب قراره روش‌های فروش شما رو از نو ساختاربندی کنه. این لنزی هست که از طریق اون، توی پروسه‌ی فروش موفق می‌شید و می‌تونید درک مشتری رو از خودتون و از کالا یا خدماتی که ارائه می‌دید، بهتر کنید. مهم‌تر از همه این یک ابزار کاربردی برای حل مشکلات مختلفیه که مشتری باهاش روبه‌رو می‌شه. اگه یک کالا یا خدمات خاص فروش خوبی نداشت، از خودتون بپرسید من چه نوع آینده‌ای رو دارم به مشتری می‌فروشم؟ اگه این آینده، مبهم و نامعلوم باشه، اصلاح رو باید از همین نقطه شروع کنیم. ما فروش آینده رو از ابتدایی‌ترین سال‌های زندگی شروع می‌کنیم. شما وقتی داشتید بزرگ می‌شدید، می‌خواستید چه کاره بشوید؟ حتماً تصمیم داشتید سخت کار کنید و یک شغل خوب داشته باشید. ما حتی در حالی که کار می‌کنیم باز هم به فروش آینده مشغولیم. تفاوت از زمانی شروع می‌شه که شما می‌فهمید باید آینده‌ی متفاوتی رو به یک نفر دیگه بفروشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
معرفی - قسمت اول
17 دقیقه
قسمت دوم
17 دقیقه
قسمت سوم
17 دقیقه
قسمت چهارم
15 دقیقه
قسمت پنجم
17 دقیقه
قسمت ششم
18 دقیقه
قسمت هفتم
16 دقیقه
قسمت هشتم
18 دقیقه
قسمت نهم
16 دقیقه
قسمت دهم
17 دقیقه
قسمت یازدهم
15 دقیقه
قسمت دوازدهم
17 دقیقه
قسمت سیزدهم
17 دقیقه
قسمت چهاردهم
13 دقیقه
قسمت پانزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نیازها و آرزوهای مشتریت را بشناس: و با پاسخ به آن‌ها فروشی بی‌نهایت را تجربه کن
نویسنده
مترجمآرزو خلجی مقیم
راویپیام شکوهی راد
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نیازها و آرزوهای مشتریت را بشناس

Paris Baei
۱۴۰۳/۱/۲۴
کاربردی آموزنده و پر از درس کاری و کاربرد بسیار در تجارت داشت
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نیازها و آرزوهای مشتریت را بشناس

برای دریافت کتاب صوتی نیازها و آرزوهای مشتریت را بشناس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.