معرفی و دانلود کتاب صوتی سیستم‌ سازی در کسب‌ و کار: برای افزایش زمان و سود شما در کسب و کار

عکس جلد کتاب صوتی سیستم‌ سازی در کسب‌ و کار: برای افزایش زمان و سود شما در کسب و کار
قیمت:
۱۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سیستم‌ سازی در کسب‌ و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سیستم‌ سازی در کسب‌ و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سیستم‌ سازی در کسب‌ و کار: برای افزایش زمان و سود شما در کسب و کار

کتاب صوتی سیستم‌ سازی در کسب‌ و کار اثری از دیوید جنینز، از کارآفرینانِ نام‌آشنا و برگزارکننده‌ی کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی‌ها و پادکست‌های بسیار در این زمینه است. او در این کتاب با ارائه‌ی چهارچوبی مشخص و راهنمایی‌های گام‌به‌گام، به کارآفرینان و صاحبان مشاغل کمک می‌کند تا کسب‌وکار خود را سازماندهی کنند و با حفاظتِ حرفه‌ی خود در برابر شکست‌ و زوال، به رشد و پیشرفت آن کمک نمایند.

درباره‌ی کتاب صوتی سیستم سازی در کسب و کار

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که کارآفرینان و صاحبانِ مشاغل با آن درگیر هستند این است که نمی‌توانند حتی برای چندین ساعت از محل کار خود دور باشند و اگر بنابه‌ضرورت، چند روزی غیبت داشته باشند، در برگشت شاهد بی‌نظمی و به تعویق افتادن یا درست انجام‌ نشدنِ بسیاری از کارها خواهند بود. آن‌ها می‌دانند که در نبودشان وظایف و کارها به‌خوبی پیش نمی‌رود و برآیند عملکرد کارکنان، منفی و غیرقابل‌قبول خواهد بود و بنابراین تا جایی که امکان دارد، محل کارِ خود را ترک نخواهند کرد. البته که راه‌حلی برای این کار وجود دارد و اگر شما نیز مانند بسیاری از صاحبان کسب‌وکار احساس می‌کنید که محیط کاری شما چندان حرفه‌ای نیست و نیاز به سازوکارهایی دارید تا کسب و تجارت خود را از نظارت سختگیرانه و انحصار افراد خارج کنید و با فراهم آوردن شرایطی مناسب، آن را در مسیر رشد و توسعه قرار دهید، راهکارها و ترفندهایی که دیوید جنینز (David Jenyns) در کتاب صوتی سیستم سازی در کسب و کار (SYSTEMology) ارائه کرده است می‌توانند بیشترین یاری را به شما برسانند.

دیوید جنینز در کتاب صوتی سیستم سازی در کسب و کار نگرشی جدید و راه و روشی نوین به نام سیستم‌سازی یا سیستمولوژی معرفی کرده است. اما سیستم سازی چیست و چگونه می‌تواند در رشد و پیشرفت یک کسب و تجارت مؤثر باشد؟ در بسیاری از مشاغل شرایط به این شکل پیش می‌رود که همه‌ی تصمیم‌گیری‌های مهم و حیاتی یک مجموعه با نظارت و اعلام‌نظر یک فرد انجام می‌شود یا به اصطلاح رایج، فقط یک نفر هست که حرف اول و آخر را می‌زند. در چنین شرایطی، همه‌چیز بستگی به همان یک نفر دارد و نوسان حال و شرایط او، به نوسان و فراز و فرود در نتایج و کارایی تمامِ مجموعه می‌انجامد. این قبیل سازمان‌ها پیشرفت و رشد چندانی نخواهند داشت چرا که وابسته و قائم به تنها یک نفر هستند. این موضوع از یک طرف برای مجموعه غیرمفید و ناکارآمد است و از سویی دیگر، آن فرد را تحت فشار قرار می‌دهد که همیشه و در همه‌وقت باید در جریان تمامی فرآیندهای یک سازمان حاضر باشد و حتی اگر بخواهد نیز نمی‌تواند از مجموعه فاصله بگیرد و کار را به دیگران محول کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی سیستم‌ سازی در کسب‌ و کار

از جمله‌ی بهترین اقداماتی که می‌توان برای تسهیلِ دستیابی یک مجموعه یا سازمان به رشد و پیشرفت انجام داد، طراحی سیستمی است که فردمحور نباشد و بتواند بدون دخالت یا نیاز به حضور افرادی مشخص، مستقل و خودکار در مسیری که از پیش برایش تعیین شده، حرکت کند. این موضوع دو فایده‌ی بزرگ دارد: فایده‌ی اول برای مجموعه است که دیگر منحصر به افکار و تصمیم‌گیری‌ها و نظرات یک نفر نیست و می‌تواند مستقل و آزادانه به‌سمت پیشرفت گام بردارد و فایده‌ی دوم برای صاحبان مشاغل و تصمیم‌گیرندگان است که از بر دوش کشیدنِ بار سنگین تمامی فرآیندهای مجموعه رهایی پیدا می‌کنند.

دیوید جونز در روش‌هایی که در کتاب صوتی سیستم سازی در کسب و کار ارائه کرده است به شما می‌آموزد که چگونه خود و اعضای تیم‌تان را ساماندهی کنید تا بتوانید بدون نیاز به وابستگی به اعضا و فارغ از هر گونه محدودیتی، به بهترین وجه به فعالیت‌های خود بپردازید. باید در نظر داشته باشید که هدف از سیستم‌سازی، خلق چشم‌انداز کاری، تعیین اهداف و اولویت‌ها و ارزش‌ها، کشف مشکلات مخاطبان یا بازاریابی برای محصول و خدمات شما نیست. سیستمولوژی هدف دیگری در نظر دارد و آن این است که بتوانید سازوکاری اصولی و پایه‌هایی مناسب برای پیش‌برد اهداف و دستیابی به اولویت‌ها و ارزش‌های حرفه‌ و کسب و خود بنا کنید.

در کتاب صوتی سیستم سازی در کسب و کار، نتیجه‌ی بیش از بیست سال تجربه‌ی حرفه‌ای، پژوهش‌های موردی و مطالعات نویسنده را می‌شنوید. او در این کتاب به شما می‌گوید که چرا اغلب صاحبانِ کسب‌وکار در سیستم‌سازی به موفقیتِ چندانی دست پیدا نمی‌کنند، برای یک سیستم‌سازی موفق باید از کجا شروع کرد و چه مواردی را اولویت دانست، چرا نباید صاحبان مشاغل بلکه بهترین اعضای تیم را برای یک سیستم‌سازی موفق به کار گرفت، بهترین و در عین حال، ساده‌ترین راهکارها برای رسیدن به یک سیستم‌سازی موفق چه هستند و چگونه می‌توان از این مسیر به موفقیت و پیشرفت بیشتری دست یافت.

کتاب صوتی سیستم سازی در کسب و کار را به همت رادیو مثبت، با ترجمه‌ی آرزو خلجی مقیم و خوانش امیر زنده‌دلان می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب سیستم سازی در کسب و کار

  • سیستمولوژی برای هر صاحب کسب‌وکار و هر تیم مدیریتی دانشی ضروری و لازم است؛ راهی قدرتمند، عملی و ساده که به کسبِ شما سازوکار و نقشه‌ی راه می‌دهد. (جینو ویکمن، نویسنده‌ی کتاب چگونه یک مدیرعامل عالی باشیم)
  • توصیه‌ی صریح من این است که هر کارآفرینی باید این کتاب برجسته را داشته باشد و آن را اجرا کند. (کری بولتون، مدیرعامل و بنیانگذار گروه استراتژی Exit)
  • من کتاب‌های بسیاری درباره‌ی سیستم سازی خوانده‌ام. هیچ کتابی به اندازه‌ی سیستم سازی در کسب و کار به این مفهوم نزدیک نشده است. (آلن دیب، نویسنده‌ی کتاب طرح بازاریابی یک‌صفحه‌ای)
  • دیوید جنینز چهارچوب ارزشمندی را ارائه می‌دهد که برای هر صاحب کسب‌وکار و هر کارآفرینی که به اندازه‌ی کافی عاقل باشد تا آن را بپذیرد، اطلاعات و فواید بسیاری در بر دارد. کتاب سیستم سازی در کسب و کار هوشمندانه، عملی و بسیار ارزشمند است. (اندرو گریفیتس، نویسنده‌ی کتاب کسب‌وکار ضدگلوله)

کتاب صوتی سیستم سازی در کسب و کار برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌دنبال رشد و پیشرفت کسب‌وکارتان هستید و می‌خواهید به‌عنوان یک کارآفرین و صاحب کسب، ترفندهایی عالی برای سیستم‌سازی در اختیار داشته باشید و با به‌کارگیریِ آن‌ها، به موفقیتِ بیشتری در حرفه‌ی خود دست پیدا کنید، شنیدن کتاب صوتی سیستم سازی در کسب و کار را به شما توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی سیستم‌ سازی در کسب‌ و کار: برای افزایش زمان و سود شما در کسب و کار می‌شنویم

مدت‌ها پیش من تکنیک مدیریت خرد رو احیا کردم. وقتی در کسب‌وکار مربوط به آژانس دیجیتال فعالیت می‌کردم، یاد گرفتم که باید افراد درست رو مسئول امور کنم اما در حرفه‌ی جدید دوباره به‌سمت همون عادت مخربِ قدیم یعنی نظارت تمام‌وقت بر امور برمی‌گشتم؛ به‌ویژه اگه تمایل شخصی هم نسبت‌به انجامِ اون کار داشتم. یک‌بار در حال آماده‌سازی کارگاه آموزشی برای تعدادی از مشتری‌ها بودم. قصدم فقط این بود که فضایی به وجود بیارم و بررسی کنم که چطور تمام مؤلفه‌ها در کنار هم جمع می‌شن. اما افرادی که قرار شد در این کارگاه آموزشی حضور پیدا کنند، به‌اندازه‌ای زیاد بود که من تقریباً مطمئن شدم توی اون سالن کوچک جا نمی‌شن. درست چند روز پیش از برگزاری کارگاه بهم اطلاع دادند که هیچ‌یک از سالن‌های عمومی برای اون تاریخ جای خالی ندارند و من باید مدتی صبر کنم. نگرانی و اضطراب وجودم رو پر کرد. صدها ایمیل فرستادم و با افراد مختلفی تماس گرفتم تا بتونم محل مناسبی برای کارگاه پیدا کنم. همسرم مدام تلاش می‌کرد بهم اطمینان بده که ما راهی برای برگزاری جلسه در تاریخ مقرر پیدا می‌کنیم. دو روز مونده به روز موعود ایمیلی از تیم کاری خودم دریافت کردم که نوشته بودند به‌جای من مدیریت برنامه رو بر عهده گرفته‌اند. حتی قبل از اینکه من اون‌طوری به دست‌وپا زدن بیفتم، اونا تعداد حضار رو بررسی کرده و به فکر مکان بزرگ‌تری برای برگزاری جلسه افتاده بودند. تنها کاری که من کرده بودم این بود که با ارسال پیام‌هایی نامربوط اوقات اعضای تیم رو خراب کنم!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
قسمت اول
18 دقیقه
قسمت دوم
20 دقیقه
قسمت سوم
17 دقیقه
قسمت چهارم
18 دقیقه
قسمت پنجم
19 دقیقه
قسمت ششم
16 دقیقه
قسمت هفتم
17 دقیقه
قسمت هشتم
17 دقیقه
قسمت نهم
18 دقیقه
قسمت دهم
15 دقیقه
قسمت یازدهم
17 دقیقه
قسمت دوازدهم
18 دقیقه
قسمت سیزدهم
16 دقیقه
قسمت چهاردهم
13 دقیقه
قسمت پانزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سیستم‌ سازی در کسب‌ و کار: برای افزایش زمان و سود شما در کسب و کار
نویسنده
مترجمآرزو خلجی مقیم
راویامیر زنده دلان
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سیستم‌ سازی در کسب‌ و کار

محمدرضا مرادی
۱۴۰۳/۱/۲۰
خیلی خلاصه بود یعنی میگه رد میشه باید هی استاپ کنی ولی در کل خوب بود
بهزاد بشارتی
۱۴۰۳/۱/۳
عاشق این کتاب شدم ارزش مطالعه داره واقعا مدیریت در این سطوح زمان و سوددهی جذابه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سیستم‌ سازی در کسب‌ و کار

برای دریافت کتاب صوتی سیستم‌ سازی در کسب‌ و کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.