معرفی و دانلود کتاب صوتی هانا هاشیموتو

عکس جلد کتاب صوتی هانا هاشیموتو
قیمت:
4500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هانا هاشیموتو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هانا هاشیموتو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هانا هاشیموتو

کتاب صوتی هانا هاشیموتو نوشته چیری اوئگاکی، درباره‌ی پسری به نام هانا است که علاقه‌ی زیادی به ویالن دارد و می‌خواهد در نمایش استعدادیابی نیز شرکت کند. این اثر برای کودکان گروه سنی (الف) و (ب) تهیه شده است.

در قسمتی از کتاب صوتی هانا هاشیموتو می‌شنویم:

روزی هانا هاشیموتو به برادراش گفت که می‌خواد برای نمایش استعدادیابی ثبت‌نام کنه و ویالن بزنه. با شنیدن اون جمله نزدیک بود برادراش که روی درخت ایستاده بودن از اون بالا سقوط کنند. اون­‌ها مسخرش کردند و بهش گفتند که یک تازه کاره، حتی زدن یک نت هم براش سخته و آبروی خودش رو می‌­بره.

هانا که از رفتار برادراش ناراحت شد، ویالنش رو گرفت و از پیش برادراش که قیافشون بخاطر خنده مثل میمون بالای درخت شده ­­بود رفت. اون براش مهم نبود که برادراش چی می‌گن. البته اونا درست می‌گفتن. هانا به تازگی ویالن نواختن رو شروع کرده­ و یک تازه کار بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
هانا هاشیموتو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هانا هاشیموتو
نویسنده
مترجمیاسین محمدنیا
راوینفیسه فتحی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
4500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هانا هاشیموتو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هانا هاشیموتو

برای دریافت کتاب صوتی هانا هاشیموتو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.