معرفی و دانلود کتاب صوتی هنر گمشده‌ی پرورش کودکان مفید و شاد با کمک فرهنگ‌های باستانی

عکس جلد کتاب صوتی هنر گمشده‌ی پرورش کودکان مفید و شاد با کمک فرهنگ‌های باستانی
قیمت:
۹۷,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر گمشده‌ی پرورش کودکان مفید و شاد با کمک فرهنگ‌های باستانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هنر گمشده‌ی پرورش کودکان مفید و شاد با کمک فرهنگ‌های باستانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هنر گمشده‌ی پرورش کودکان مفید و شاد با کمک فرهنگ‌های باستانی

کتاب صوتی هنر گمشده‌ی پرورش کودکان مفید و شاد با کمک فرهنگ‌های باستانی نوشته‌ی میشلین دوکلف، راهنمایی بین‌المللی و خردمندانه برای تربیت کودکان است که چگونگی برقراری ارتباط سالم با فرزندان و بالا بردن اعتمادبه‌نفس در آن‌ها را به والدین آموزش می‌دهد. این کتاب از عناوین پرفروش در وب‌سایت آمازون و نیویورک تایمز است.

درباره‌ی کتاب صوتی هنر گمشده‌ی پرورش کودکان مفید و شاد با کمک فرهنگ‌های باستانی

فرزندپروری و تربیت کودک از مسائلی هستند که کمتر کسی از اهمیت آن‌ها بی‌خبر است. این آموزش‌ها که اصل و اساس شخصیت کودک را شکل می‌دهند و در تعیین مسیر او در آینده نقشی سرنوشت‌ساز دارند، در ابتدا امری شخصی به نظر می‌رسند؛ به گونه‌ای که انگار تنها به نظر پدر و مادر بستگی دارند. اما تربیت فرزند بیش از یک فرهنگ خانوادگی است و به موارد بسیاری چون عرف جامعه، سنت‌ها و مسائل روانشناسی مرتبط است. دخالت همه‌ی این عوامل در بحث پرورش کودک، باعث می‌شود تا این مسئله به یک مقوله‌ی علمی تبدیل شود. این بدین معناست که والدین برای انجام درست آن، نیاز به آموزش و بالا بردن دانش خود در مسائل تربیتی دارند تا بتوانند ارتباط موثری با کودکان خود برقرار کنند و فرزندانی شاد و سالم داشته باشند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی هنر گمشده‌ی پرورش کودکان مفید و شاد با کمک فرهنگ‌های باستانی

کتاب صوتی هنر گمشده‌ی پرورش کودکان مفید و شاد با کمک فرهنگ‌های باستانی (Hunt, Gather, Parent) نوشته‌ی میشلین دوکلف (Michaeleen Doucleff)، از جمله منابع مفیدی است که می‌تواند به بالا بردن دانش والدین در بحث تربیت کودک کمک شایانی کند. میشلین دوکلف نویسنده‌ی این کتاب، شیمی‌دان و خبرنگار حوزه‌ی پزشکی است که خود یک دختر کوچک به نام رزی دارد. او در زندگی کاری و حرفه‌ایش بسیار موفق است و برای تهیه‌ی گزارش‌های خبری به نقاط مختلفی از جهان سفر کرده. ولی شاید سفر کردن به لیبریا در اوج شیوع ابولا و یا شنیدن پیش‌بینی شیوع کرونا در غار خفاش‌های بورنئو برای میشلین کاری به مراتب آسان‌تر از سروکله زدن با دختر کوچکش رزی بوده باشد.

میشلین دوکلف در سال‌های ابتدایی زندگی دخترش رزی، مشکلات فراوانی را در رابطه با تربیت و رفتار او تجربه کرده است. رزی کوچک به طور مداوم میان گریه، پرخاش‌گری و لجاجت در نوسان بود و این مادر جوانش را به دردسر می‌انداخت. این سختی‌ها تا جایی پیش رفت که میشلین به وجود جنگی دائمی میان خودش و دخترش اعتراف کرد. او مستأصل و نگران به این فکر می‌کرد که توانایی و مهارت تعامل و برقراری ارتباط با کودکش را ندارد، نمی‌داند چگونه با او مهربان باشد و در برخورد با موقعیت‌های تنش‌زا، آرامشش را حفظ کند. این فکر که خود او نیز در خانواده‌ای عصبی و پرخاشگر بزرگ شده و این موضوع به فرزندش هم انتقال پیدا کرده، برایش بسیار ناراحت‌کننده بود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی هنر گمشده‌ی پرورش کودکان مفید و شاد با کمک فرهنگ‌های باستانی

میشلین دوکلف در کتاب صوتی هنر گمشده‌ی پرورش کودکان مفید و شاد با کمک فرهنگ‌های باستانی، سفرش به مکزیک را سرآغاز یک تغییر مثبت می‌داند. او در این سفر با والدینی آشنا شد که اطلاعات مفیدی را در رابطه با مهار خشم رزی و برقراری ارتباط درست به او آموزش دادند. این اتفاق مسبب آن شد که میشلین در سفرهای بعدیش، باز هم به دنبال توصیه‌هایی از والدین و آداب‌ورسوم فرزندپروری در دیگر نواحی جهان بگردد و دخترش رزی را هم در این سفرها با خود همراه کند. در نتیجه‌ی این سفرها، میشلین دوکلف تحقیقی از فرهنگ‌های باستانی تربیت کودک در سراسر دنیا انجام داد و با روش‌هایی از تعامل آشنا شد که در عین بالا بردن اعتمادبه‌نفس در کودک، تنش را میان والدین و فرزندان از بین می‌برند.

کتاب صوتی هنر گمشده‌ی پرورش کودکان مفید و شاد با کمک فرهنگ‌های باستانی اثری از میشلین دوکلف است که با تلاش نغمه دانش آشتیانی به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی جیحون و انتشارات کتاب خوانا، ناشران این کتاب هستند و شما آن را با صدای نسترن حسنی می‌شنوید.

جوایز و افتخارات کتاب هنر گمشده‌ی پرورش کودکان مفید و شاد با کمک فرهنگ‌های باستانی

  • پرفروش‌ترین کتاب یو‌اس‌ای تودی
  • پرفروش‌ترین کتاب پابلیشرزویکلی
  • پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز
  • از عناوین پرفروش آمازون

نکوداشت‌های کتاب هنر گمشده‌ی پرورش کودکان مفید و شاد با کمک فرهنگ‌های باستانی

  • این کتاب همان راهنمای والدینی است که منتظرش بودم! (Julie Lythcott)
  • این کتاب پر از اطلاعات دردسترس و کاربردی است که می‌تواند به والدین کمک کند تا با چالش‌هایی که ممکن است با آن مواجه شوند، مقابله کنند. (Jamie Herndon)
  • این کتاب پر از ایده‌های هوشمندانه است؛ من دوست داشتم بلافاصله آن‌ها را برای کودکان خودم امتحان کنم. (Pamela Druckerman)

کتاب صوتی هنر گمشده‌ی پرورش کودکان مفید و شاد با کمک فرهنگ‌های باستانی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال این هستید که ارتباط سالمی با کودکان خود داشته باشید و آن‌ها را به درستی تربیت کنید، شنیدن این کتاب صوتی را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی هنر گمشده‌ی پرورش کودکان مفید و شاد با کمک فرهنگ‌های باستانی می‌شنویم

جو متفکر بزرگی بود و درباره‌ی این موضوع مطالعه می‌کرد که مردم چه انگیزه‌ای برای همکاری با یکدیگر، یا برعکس برای شروع جنگ با هم دارند و چگونه این همکاری با یکدیگر به گونه‌ی بشر کمک کرده است که برترین گونه‌ی روی زمین شود. جو همچنین نمونه‌ی نادری از روانشناسانی است که بینافرهنگی نامیده می‌شوند. او آزمایش‌های خود را تنها روی آمریکایی‌ها یا اروپایی‌ها متمرکز نمی‌کرد. بلکه به نقاط دور مانند فیجی یا آمازون سفر کرد تا ببیند مردم سایر فرهنگ‌ها در این آزمایش‌ها چگونه عمل می‌کنند. در بخشی از دانشگاهی که جو در آن کار می‌کرد، روانشناس بینافرهنگی دیگری به نام استیو هین کار می‌کرد. او درباره‌ی آنچه که به زندگی معنا می‌بخشد و تنوع این ایده در سراسر جهان مطالعه می‌کرد. استیو نیز مانند جو می‌خواست عملکرد مغز انسان را مشخص کند نه فقط نحوه‌ی عملکرد مغز اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
درباره‌ی نویسنده
6 دقیقه
سخن ناشر
16 دقیقه
مقدمه
22 دقیقه
مقدمه - قسمت دوم
14 دقیقه
قسمت یک
16 دقیقه
قسمت دو
26 دقیقه
قسمت سه
16 دقیقه
قسمت چهار
21 دقیقه
قسمت پنج
17 دقیقه
قسمت شش
18 دقیقه
قسمت هفت
26 دقیقه
قسمت هشت
26 دقیقه
قسمت نه
14 دقیقه
قسمت ده
19 دقیقه
قسمت یازده
20 دقیقه
قسمت دوازده
26 دقیقه
قسمت سیزده
28 دقیقه
قسمت چهارده
29 دقیقه
قسمت پانزده
26 دقیقه
قسمت شانزده
34 دقیقه
قسمت هفده
15 دقیقه
قسمت هجده
15 دقیقه
قسمت نوزده
18 دقیقه
قسمت بیست
15 دقیقه
قسمت بیست‌ویک
22 دقیقه
قسمت بیست‌ودو
25 دقیقه
قسمت بیست‌وسه
23 دقیقه
قسمت بیست‌وچهار
24 دقیقه
قسمت بیست‌وپنج
19 دقیقه
قسمت بیست‌وشش
20 دقیقه
قسمت بیست‌وهفت
17 دقیقه
قسمت بیست‌وهشت
23 دقیقه
قسمت بیست‌ونه
15 دقیقه
قسمت سی
25 دقیقه
قسمت سی‌ویک
23 دقیقه
قسمت سی‌ودو
17 دقیقه
قسمت سی‌وسه
19 دقیقه
قسمت سی‌وچهار
20 دقیقه
قسمت سی‌وپنج
18 دقیقه
قسمت سی‌وشش
24 دقیقه
قسمت سی‌وهفت
24 دقیقه
قسمت سی‌وهشت
15 دقیقه
قسمت سی‌ونه
22 دقیقه
قسمت چهل
7 دقیقه
قسمت چهل‌ویک
3 دقیقه
قسمت چهل‌ودو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هنر گمشده‌ی پرورش کودکان مفید و شاد با کمک فرهنگ‌های باستانی
نویسنده
مترجمنغمه دانش آشتیانی
راوینسترن حسنی
ناشر چاپینشر کتاب خوانا
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ ساعت و ۵۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های علوم تربیتی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هنر گمشده‌ی پرورش کودکان مفید و شاد با کمک فرهنگ‌های باستانی

برای دریافت کتاب صوتی هنر گمشده‌ی پرورش کودکان مفید و شاد با کمک فرهنگ‌های باستانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.