معرفی و دانلود کتاب صوتی ویولت شرینک

عکس جلد کتاب صوتی ویولت شرینک
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ویولت شرینک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ویولت شرینک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ویولت شرینک

کتاب صوتی ویولت شرینک نوشتۀ کریستین بالداکینو، داستان دختری درون‌گرا و خجالتی را به تصویر می‌کشد که علاقه‌ای به ارتباط با دیگران ندارد و تنهایی را بیشتر دوست دارد.

موضوع کتاب صوتی ویولت شرینک چیست؟

ویولت به هیچ‌وجه اهل جمع‌ها و مهمانی‌هایی با تعداد زیاد و سروصدای بسیار نیست. از نظر او بودن در جای پرسروصدا موجب شکم‌درد و عرق کردن دستانش می‌شود. ویولت بیشتر دوست دارد وقت خود را با تماشای پرنده‌های حیاط، خواندن کتاب یا شنیدن موسیقی با هدفون بگذراند. او تنهایی را دوست داشت و می‌خواست تنها بازی کند اما برخلاف او اعضای دیگر خانواده‌اش، به شدت به مهمانی و بازی با موسیقی بلند و رقص علاقه داشتند.

یک روز زمانی که ویولت فهمید قرار است یک مهمانی در خانه‌شان برگزار شود، خجالت را کنار گذاشت و با شجاعت موضوع را به پدرش گفت تا به کمک یکدیگر راه چاره‌ای پیدا کنند و... .

کریستین بالداکینو (Christine Baldacchino) در کتاب ویولت شرینک (Violet Shrink) از اضطراب اجتماعی و درون‌گرایی طبیعی بسیاری از کودکان سخن می‌گوید و به والدین و فرزندانشان کمک می‌کند تا به درک و پذیرش دوسویه از احساسات و نیازهای یکدیگر برسند.

این داستان صوتی به نقش تخیل در کودکان مبتلا به اضطراب اجتماعی نیز اشاره می‌کند و از تقویت قدرت بیان احساسات و نظر کودکان با والدین‌شان می‌گوید.

کتاب صوتی ویولنت شرینک برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان آموزنده به کودکان 3 تا 7 ساله‌ای که درون‌گرا و مضطرب هستند کمک می‌کند تا احساس بهتری از حضور در جمع‌های شلوغ داشته باشند. این اثر همچنین برای بزرگسالان نیز سودمند خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی ویولت شرینک می‌شنویم:

دو هفته بعد از مهمونی، پدرش دوباره بهش گفت که آن‌ها باید به یک مهمونیِ سالگرد ازدواج که خونۀ عمه و شوهرعمه‌اش بود برن. ویولت با شنیدن اسم مهمونیِ سالگرد، کلی سر و صدا، آتیش‌بازی و صدای خوردن قاشق و چنگال‌ها بهم توی ذهنش اومد. اما این بار هم نتونست از پس پدرش بربیاد و قبول کرد که باهاشون به مهمونی بره.

اون شب، قبل از اینکه واردِ مهمونی بشن پدرش بهش گفت که یادش نره به همه سلام کنه و با بقیۀ بچه‌ها همبازی بشه و تأکید کرد که این بار نمی‌تونه زیر میز قایم بشه! ولی وقتی وارد خونۀ عمه و شوهرعمه شدن، دوباره کف دست‌های دخترک عرق کردن و باز هم اونقدر دندون‌هاش رو بهم فشار داد تا سردرد گرفت!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
ویولت شرینک

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ویولت شرینک
نویسنده
مترجمغزل قنبرزاده
راویمهدی صفری
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ویولت شرینک

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ویولت شرینک

برای دریافت کتاب صوتی ویولت شرینک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.