معرفی و دانلود کتاب صوتی دردسرهای تای

عکس جلد کتاب صوتی دردسرهای تای
قیمت:
۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دردسرهای تای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دردسرهای تای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دردسرهای تای

کتاب صوتی دردسرهای تای نوشته‌ی النور می ‌به ماجراجویی پسربچه‌ای می‌پردازد که باید در یک فعالیت داوطلبانه شرکت کند و آن را در کلاس ارائه دهد اما مشکل اینجاست که او نمی‌داند چه باید انجام دهد!

موضوع کتاب دردسرهای تای (Ty’s Triple Trouble) چیست؟

تای به دنبال دوستش نیت می‌رود تا با هم اسکیت سواری کنند اما نیت امروز نمی‌تواند بازی کند چون به همراه مادربزرگش برای اجتماع سالمندان کلوچه درست می‌کند. تای به خاطر می‌آورد که او هم باید فعالیتی داوطلبانه داشته باشد و به عنوان پروژه در کلاس ارائه دهد. این پسربچه وقت زیادی ندارد و باید هر چه زودتر وارد عمل شود.

کتاب صوتی دردسرهای تای مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 4 تا 10 سال گزینه‌ی مطلوبی است؛ چرا که النور می (Eleanor May) ‌در کتاب صوتی دردسرهای تای تلاش می‌کند مفاهیم مهم و ارزشمندی به این گروه سنی یاد بدهد.

در بخشی از کتاب صوتی دردسرهای تای می‌شنویم:

سعی کردم چند تا پرش انجام بدم، اما هر دفعه نتونستم تخته رو کنترل کنم و زمین خوردم. بعد از چند دقیقه، دیگه حسِ تمرین نداشتم و به سمتِ خونه راه افتادم. توی راه برگشت، همش به این فکر می‌کردم که هنوز برای فعالیتِ داوطلبانم هیچ ایده‌ای ندارم و باید هرطور شده تا سه‌شنبه یک کاری انجام بدم. اما خب، چه کاری؟

می‌تونستم مثل نیت کلوچه بپزم، اما مادربزرگِ من از کلوچه درست کردن خوشش نمیومد. می‌تونستم اِسکیپ، ماهیِ قرمزم رو به بیمارستان ببرم. اما اون اصلا مثلِ دوک، حیوونِ سرگرم کننده‌ای نبود. وقتی به خونه نزدیک شدم، همسایه‌ی دیوار به دیوارمون، آقای سو رو دیدم که روی ایوون نشسته و با گربه‌ش بازی می‌کنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
دردسرهای تای

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دردسرهای تای
نویسنده
مترجمیاسین محمدنیا
راویامیرحسین صداقتی، محمد قدم پور مقدم، مهرانه امروانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دردسرهای تای

Kian Lorestani
۱۴۰۰/۶/۱۶
خوب بود به نظرم
صدا گذاری‌ جالب بود
امتحانش کنید
نگار فیاضی
۱۴۰۰/۲/۲۶
بد نبودخیلی خوب نبود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دردسرهای تای

برای دریافت کتاب صوتی دردسرهای تای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.