معرفی و دانلود کتاب صوتی چارلی و پدربزرگش

عکس جلد کتاب صوتی چارلی و پدربزرگش
قیمت:
4000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چارلی و پدربزرگش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چارلی و پدربزرگش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چارلی و پدربزرگش

کتاب صوتی چارلی و پدربزرگش نوشته امیلی ریوارد، درباره‌‌ی کودک بازیگوشی‌ست که پدربزرگش برایش قصه‌های قشنگ و زیبایی تعریف می‌کرد.

در قسمتی از کتاب صوتی چارلی و پدربزگش می‌شنویم:

وقتی که کوچک‌تر بودم، پدربزرگم برایم قصه می‌گفت، این کار هر شب، آخر هفته‌­ها، زمان خوابیدنم توی خانه‌اش تکرار می‌شد و من عاشق ماجراهایی که او تعریف می‌کرد، بودم.

او بعضی وقت‌ها بهم می‌گفت: چارلی، تا حالا بهت در مورد دزد دریایی که زیرِ شیروونی خونم زندگی می‌کنه، گفتم؟ زمان‌هایی که مشغول روزنامه خواندن هستم، صدای پای چوبی‌اش را که به جعبه‌ی گنجِ قفل­ شده می‌زند، می‌شنوم.

من با شنیدن چیزهایی که گفته­ بود، خیلی تعجب کردم. حرف‌های پدربزرگ خیلی قشنگ بودند ولی الان که بزرگ‌تر شدم، دیگر برایم قصه نمی‌گوید. پدربزرگ چیزی به یاد ندارد، نه دزدی، نه جادوگری؛ هیچ‌چیز. من فکر می‌کنم یک حشره‌‌ی مزاحم، حافظه و کلماتش را خورده، حتی باعث­ شده که نتواند بخندد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
چارلی و پدربزرگش

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چارلی و پدربزرگش
نویسنده
مترجممحمد طالشیان
راویمحمد طالشیان، مهرانه امروانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
4000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چارلی و پدربزرگش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چارلی و پدربزرگش

برای دریافت کتاب صوتی چارلی و پدربزرگش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.