معرفی و دانلود کتاب صوتی اختراع سری: مدرسه پرماجرا 14

عکس جلد کتاب صوتی اختراع سری: مدرسه پرماجرا 14
قیمت:
۴۰۵۰۰ ۲۸,۳۵۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اختراع سری: مدرسه پرماجرا 14 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اختراع سری: مدرسه پرماجرا 14 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اختراع سری: مدرسه پرماجرا 14

ماجراهای‌ مدرسه‌ی شگفت‌انگیز تمامی ندارد! خانم یونکرز بونکرز، معلم کامپیوتر، در کتاب صوتی اختراع سری: مدرسه پرماجرا 14 نوشته‌ی دن گاتمن دست به کارهایی می‌زند که با شنیدنشان از تعجب شاخ درخواهید آورد. او یک مخترع است و خیال‌های عجیب‌وغریبی برای اختراع‌هایش در سر می‌پروراند.

درباره‌ی کتاب صوتی اختراع سری: مدرسه پرماجرا 14

اگر پیش از این کتاب‌های مجموعه‌ی مدرسه‌ی پرماجرا را خوانده باشید، ‌ای جی معرف حضورتان هست! اما اگر قرار است با کتاب صوتی اختراع سری (Mrs. Yonkers Is Bonkers) با این مجموعه آشنا شوید، باید قهرمان وروجک داستان‌های مدرسه‌ی پرماجرا را نیز بشناسید. ‌ای. جی پسرک بازیگوشی است که هیچ دوست ندارد به مدرسه برود. اما چه چیزی او را تا مدرسه می‌کشاند؟ درست حدس زدید: آتش سوزاندن به همراه دوستانش در مدرسه!

در کتاب چهاردهم این مجموعه قرار است خانم یونکرز بونکرز را بشناسید. او یک معلم کامپیوتر عجیب‌وغریب است که یک کلاه پنیرمانند روی سرش می‌گذارد و می‌تواند با پاهایش تایپ کند! خانم یونکرز یک ربات خانگی لاک‌پشتی دارد و در آزمایشگاه کامپیوتر مدرسه چیزهایی اختراع می‌کند که مثل خودش جالب هستند. ماجراهای این معلم عجیب‌وغریب و اختراعاتش را می‌توانید در این کتاب بشنوید.

معرفی مجموعه‌ی مدرسه‌ی پرماجرا

این سری سرگرم‌کننده و خنده‌دار برای اولین بار در سال 2004 به چاپ رسید و خیلی زود محبوب دل بچه‌ها شد. در همه‌ی عناوین پرتعداد این مجموعه، ماجراها در مدرسه‌ای اتفاق می‌افتد که معلم‌هایش اشخاصی عجیب و دانش‌آموزانش دخترها و پسرهایی سربه‌هوا هستند. معمولاً در هر داستان یکی از معلم‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد و قصه پیرامون شخصیت او شکل می‌گیرد. شخصیت اصلی مجموعه مدرسه‌ی پرماجرا (My Weird School) پسری کله‌شق به نام ای. جی (A. J) است.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که تاکنون 23 میلیون نسخه از داستان‌های این مجموعه در سراسر جهان به فروش رفته است؛ رقمی که در نوع خود حیرت‌انگیز به شمار می‌رود.

کتاب صوتی اختراع سری: مدرسه پرماجرا 14 مناسب چه کسانی است؟

کودکان 7 تا 12 ساله شیفته‌ی ماجراهای ای. جی و رفقایش خواهند شد.

با دن گاتمن بیشتر آشنا شویم

او نویسنده‌ای اهل آمریکاست که به دلیل نوشتن آثار به یادماندنی در حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان، نام خود را به عنوان یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک‌تایمز بر سر زبان‌ها انداخته است. دن گاتمن (Dan Gutman) علاوه بر نگارش داستان‌های جذاب کودکانه، در زمینه‌ی مطبوعات و ادبیات بزرگسال نیز فعالیت‌هایی داشته است.

آثار این داستان‌نویس محبوب، تاکنون نزدیک به 19 بار برنده‌ی جایزه‌ی کتاب ایالتی شده است. برخی از مجموعه داستان‌های مشهور دن گاتمن نه‌تنها در زادگاهش، بلکه در سطح بین‌المللی نیز شهرت فراوانی دارند. مهم‌ترین این آثار، همین مجموعه‌ای است که کتاب چهاردهم آن اکنون پیش روی شماست: مجموعه‌ی مدرسه‌ی پرماجرا که با عنوان مدرسه‌ی عجیب و غریب من نیز شناخته می‌شود. گاتمن درباره‌ی این اثر گفته که برای خلق آن سالانه به ده‌ها مدرسه سر زده است و ایده‌ی تمامی ماجراهای کتابش را از اتفاقات رخ‌داده در آن‌ها الهام گرفته است.

در بخشی از کتاب صوتی اختراع سری: مدرسه پرماجرا 14 می‌شنویم

حقیقتی درباره‌ی خانم یونکرز: روز بعد توی سالن غذاخوری ناهار می‌خوردیم که خانم پتی از بلندگوی مدرسه اعلام کرد: «خانم یونکرز امروز نمی‌آن. تمام کلاس‌های رایانه تشکیل نمی‌شن.» چه حال‌گیری‌ای! سر میز بغلی دخترها داشتن درباره‌ی چیزهای احمقانه‌ای مثل این که توی جشن تولد یه بابایی چه لباسی بپوشن حرف می‌زدن. اما ما پسرها همیشه حرف‌های مهم‌تری داشتیم.

رایان گفت: «من می‌تونم یه قاشق رو از دماغم آویزوون کنم.» من گفتم‌: «امکان نداره!» رایان فوتی به قاشقش کرد، بعد اونو روی دماغش گذاشت و آویزون کرد. این حیرت‌انگیزترین چیز در تاریخ جهان بود. رایان به من و مایکل و نیل یاد داد که چطور قاشقمون رو از دماغمون آویزوون کنیم. بعد یه مسابقه‌ی آویزون کردن قاشق از دماغ دادیم. رایان برنده شد. چون می‌تونست در یک زمان چهارتا قاشق رو از جاهای مختلف صورتش آویزون کنه. اون حتماً باید مثل من توی کلاس استعدادهای درخشان شرکت کنه. کیف ناهاری که مادرم برام گذاشته بود رو باز کردم: شیر، یه بسته بادوم‌زمینی، یه سیب، تیکه‌های هویج. آه. من از غذای سالم متنفرم!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
یک: رایانه‌ای توی کله‌ام
8 دقیقه
دو: به قند بگویید خداحافظ
6 دقیقه
سه: دوربین لاک‌پشتی
6 دقیقه
چهار: آیا تراشیدن مداد می‌تواند خطرناک باشد؟
5 دقیقه
پنج: شوک قندی
5 دقیقه
شش: جوک‌های رایانه‌ای
4 دقیقه
هفت: خطر هله‌هوله
5 دقیقه
هشت: واقعیت مجازی
4 دقیقه
نه: حقیقتی درباره‌ی خانم یونکرز
5 دقیقه
ده: بزرگ‌ترین اختراع جهان
8 دقیقه
یازده: ربات شبیه‌سازی شده
3 دقیقه
دوازده: خودتخریبی معلم جانشین
3 دقیقه
سیزده: نتیجه‌ی اخلاقی داستان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اختراع سری: مدرسه پرماجرا 14
نویسنده
مترجممونا قائمی
راویشرگان انورزاده
ناشر چاپی گام
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
۴۰۵۰۰ ۲۸,۳۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اختراع سری: مدرسه پرماجرا 14

آفتاب
۱۴۰۲/۳/۵
این کتاب هم در ادامه کتاب هنری زلزله بسیار مهیج و با مزه هست. راوی به خوبی با گویش زیبایش داستان را برای بچه‌ها تداعی میکند
اما نسبت به داستان هنری زلزله به نظرم دیالوگ‌های بسیار سختی دارد که‌ی مقدار برای بچه‌ها به نظرم زیبنده نمیباشد
روشا شاه بیک
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
این سری از کتاب هارو من برای پسرم گرفتم بسیار بسیار زیباست من پیشنهاد میکنم اگر بچه دارین حتما بگیرین چون بسیار قشنگه و منو پسرم خیلی ازش خوشمان میاد چون یک کتابیه که ارامش کامل رو میده
ده بزرگی
۱۴۰۱/۹/۱۵
برای کودک و بزرگسال جذاب هست.
ترجمه روان و روایتگری عالی جایی برای نارضایتی نمیگذارد.
امیدوارم سری مجموعه‌های دیگر این داستان زیبا بزودی صوتی شوند.
آناهیتا ربیعی
۱۴۰۱/۷/۲۴
این سرى کتاب‌ها عالى هستن که متاسفانه تعداد کمى صوتى موجود هست البته من مابقى قسمت هارو به صورت فیزیکى خریدم و باپسرم مى خونیم و لذت مى بریم😍البته که صوتیش یه چیز دیگس👌🏻
Zahra hashemi
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
من مربی تربیتی بچه‌های بی سرپرست هستم این کتاب رو تهیه کردم و موقع خواب برای بچه‌های مرکز پخش میکنم خیلی کتاب و دوست دارن و براشون جذابه ممنون ♥️🙏🏻
عسل مودبی
۱۴۰۱/۸/۲۲
من 11سالمه و به کتاب علاقه دارممن کل مجموعه ی مدرسه ی پر ماجرا رو دارمو عاشق صدای مترجمشو عاشق شخصیت ای جی هم هستم هر شب 6 فصلشو گوش میدم و خوابم میبرعالی بود
سارینا دهدشتی
۱۴۰۱/۸/۱۰
سلام و درود
این سری کتاب‌های دن گاتمن عالی هستن. من تقریبا همه سری‌ها تا 14رو تهیه کردم، و با دختر هشت سالم گوش میدیم و بسیار لذت میبریم.
ممنون از کتاب و کتابراه
مهدی خاکی
۱۴۰۲/۹/۶
با سلام
من این مجموعه رو برای دخترام خریداری میکنم.
ولی انقدر که زیبا و خنده داره
خودمم با اونا گوش میکنم همیشه.
ممنون از زحمات شما عزیزان...
🙏
Sara kazemi
۱۴۰۲/۱/۸
پسرم ده سالشه و سری کتاب‌های مدرسه پر ماجرا رو خیلی دوست داره. اجرا و گویندگی خیلی عالی و پرانرژی هست. برای موقع خواب خوب نیست چون خیلی هیجان داره برای بچه‌ها.
Azam miralami
۱۴۰۱/۷/۲۰
بچه‌ها این مدل داستان رو دوست دارند.، ولی از نظر من خیلی کلمات دلهره آور توش زیاد استفاده میشه و ممکنه برای همه مناسب نباشه
parastoo gharizadeh
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
سری کتابهای مدرسه پر ماجرا برای کودکان تا سنین ۷ یا ۸ سالگی جذاب و گیراست... راوی و صداگذاری عالی است
سمیرا شفیعی
۱۴۰۱/۷/۱۹
این سری کتابهای عالی بودن از همه لحاظ هم هوشیارانه و هم طنزپردازانه است برای معلمین تازه کار هم کاربرد داره
sara hamid
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
من و پسرم هر کدام از کتابهای مدرسه پرماجرا را چندین بار گوش دادیم و بسیار لذت می‌بریم، گویندگی عالی است.
ازاده تقوی راد
۱۴۰۱/۸/۱۴
خیلی باحال هست و با پسرک ۷سالم گوش میدم خیلی باحال و دوست داره ممنون بابت صداگذاری زیبای کتاب
امیرسام علی پور
۱۴۰۱/۶/۱۹
واقعا عالی بود این کتاب خیلی خوبه مخصوصا بخش
رایانه‌های مغز🤣🤣🤣
مشاهده همه نظرات 47

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اختراع سری: مدرسه پرماجرا 14

برای دریافت کتاب صوتی اختراع سری: مدرسه پرماجرا 14 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.