معرفی و دانلود کتاب صوتی چرا بعضی‌ها در سخت‌ترین شرایط هم پیشرفت می‌کنند؟

عکس جلد کتاب صوتی چرا بعضی‌ها در سخت‌ترین شرایط هم پیشرفت می‌کنند؟
قیمت:
98000 تومان - 10.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چرا بعضی‌ها در سخت‌ترین شرایط هم پیشرفت می‌کنند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چرا بعضی‌ها در سخت‌ترین شرایط هم پیشرفت می‌کنند؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چرا بعضی‌ها در سخت‌ترین شرایط هم پیشرفت می‌کنند؟

آیا شما هم دوستانی دارید که علی‌رغم مشکلات متعدد و دشوار توانسته‌اند به موفقیت برسند؟ ریچ دویونی در کتاب صوتی چرا بعضی‌ها در سخت‌ترین شرایط هم پیشرفت می‌کنند؟ به ویژگی‌هایی در افراد می‌پردازد که آن‌ها را برای مواجهه با شرایط سخت، آماده‌تر از دیگران می‌سازد.

درباره‌ی کتاب صوتی چرا بعضی‌ها در سخت‌ترین شرایط هم پیشرفت می‌کنند؟

به‌نظر می‌رسد برخی افراد ویژگی‌هایی درونی دارند که آن‌ها را به‌اصطلاح سخت‌جان‌تر می‌کند. این افراد از پس شرایطی برمی‌آیند که بسیاری دیگر از ما توان تحملشان را نداریم. ریچ دویونی (Rich Diviney) نویسنده‌ی کتاب صوتی چرا بعضی‌ها در سخت‌ترین شرایط هم پیشرفت می‌کنند؟ (The Attributes: 25 Hidden Drivers of Optimal Performance) خود یکی از این افراد است. او به‌مدت بیست سال در نیروی دریایی آمریکا خدمت کرده و مأموریت‌های بسیار دشواری را از سر گذرانده است.

دویونی همچنین مسئولیت آموزش و انتخاب نیروها را بر عهده داشته است. او در حین آموزش این نیروها متوجه نکته عجیبی شد. گاهی افرادی که به‌نظر آماده‌تر می‌رسیدند شکست می‌خوردند و افرادی موفق می‌شدند که امید اولیه‌ی چندانی به توانایی‌های آن‌ها وجود نداشت. دویونی چنین نتیجه گرفت که چیزی بیش از ویژگی‌ها و مهارت‌های ظاهری در تعیین موفقیت یا شکست افراد تأثیر دارد.

در کتاب صوتی چرا بعضی‌ها در سخت‌ترین شرایط هم پیشرفت می‌کنند؟ ریچ دویونی به ویژگی‌هایی درونی می‌پردازد که بیش از مشخصه‌های خارجی شخصیت افراد بر موفقیت آن‌ها تأثیرگذار است. او این ویژگی‌ها را در قالب داستان‌هایی متنوع شرح می‌دهد و بر اهمیت آن‌ها در زندگی افراد تأکید می‌کند. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از: اصالت، راستگویی، قابلیت هماهنگ شدن با شرایط و دیگران، شجاع بودن و چیزهایی از این قبیل.

با مطالعه‌ی این کتاب با بیست‌وپنج مورد از این ویژگی‌ها آشنا می‌شوید و همچنین می‌آموزید که چگونه این ویژگی‌ها در شرایط اضطراری به‌کمک ما می‌آیند تا از آن وضعیت دشوار خارج شویم. ویژگی‌هایی که شاید اگر همه‌چیز عادی پیش می‌رفت، هیچ‌گاه خود را نشان نمی‌دادند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی چرا بعضی‌ها در سخت‌ترین شرایط هم پیشرفت می‌کنند؟

- از ریچ دویونی چیزهای زیادی درباره‌ی‌ اعتماد آموخته‌ام. هر فردی که مایل است عملکرد خود و اعضای گروهش و اعتماد میان آن‌ها را بهبود ببخشد، باید این کتاب را بخواند. (سایمون سینک، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌ تایمز)

- در کتاب فوق‌العاده‌ی دویونی متوجه می‌شویم که چرا برخی از مردم حتی در دشوارترین وضعیت‌ها هم پیشرفت می‌کنند. او از قدرت، چابکی ذهن، انگیزه و رهبری می‌گوید. با خواندن این کتاب می‌آموزید که تنها مهارت داشتن برای موفقیت کافی نیست. (چارلز داهیگ، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌ تایمز)

کتاب صوتی چرا بعضی‌ها در سخت‌ترین شرایط هم پیشرفت می‌کنند برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های خودیاری، روانشناسی و رشد شخصی از کتاب صوتی چرا بعضی‌ها در سخت‌ترین شرایط هم پیشرفت می‌کنند؟ بسیار خواهند آموخت.

با ریچ دویونی بیشتر آشنا شویم

ریچ دویونی بیش از دو دهه از عمر خود را در نیروی دریایی آمریکا خدمت کرده و در نهایت به‌عنوان فرمانده یگان ویژه‌ی این نیرو بازنشست شده است. او تجربیات زیادی از مأموریت‌های متعدد خارجی و نیز تدریس در دوره‌های آموزشی کسب کرده است. در این دوره‌ها، دویونی علاوه بر مسئولیت آموزش نیروها در جست‌وجوی یافتن توانمندترین آن‌ها نیز بود. مجموعه‌ی این تجربیات او را با ویژگی‌هایی که برای موفقیت در شرایط دشوار لازم است آشنا کرده و به او اعتبار لازم را برای ارائه‌ی مشاوره به شرکت‌ها و سازمان‌ها در زمینه‌ی رهبری و ارتقاء عملکرد داده است.

در بخشی از کتاب صوتی چرا بعضی‌ها در سخت‌ترین شرایط هم پیشرفت می‌کنند می‌شنویم

بیاید با اعتمادبه‌نفس شروع کنیم که اعتقاد به توانایی برای انجام کاره. اما اون اعتقاد و باور باید منطقی و مستدل باشه. چون اعتمادبه‌نفس بین تکبر و ترسویی قرار گرفته. مثلاً بیشتر مردم مطمئنن که می‌تونن رانندگی کنن. اما یه راننده‌ی متکبر که با بی‌احتیاطی و سرعت بالا می‌رونه دچار اعتمادبه‌نفس کاذبه. همچنین یه راننده‌ی ترسو از ترس تصادف احتمالی حتی ماشین رو از پارکینگ بیرون نمی‌آره. عنصر دوم خودکفایی ابتکار عمله که توانایی برای شروع و پیشرویه. در مثال رانندگی ابتکار عمل همون استارت زدنه. به‌قول لائوتسه فیلسوف چینی سفر هزار مایلی با یه قدم شروع می‌شه. عنصر سوم خودکفایی خوش‌بینیه. مثلاً می‌دونید به محض این که ماشین وارد جاده بشه به مقصدتون می‌رسید. شاید ندونید که چطور به مقصد می‌رسید اما این مهم نیست چون اعتقاد دارید به محض این که شروع کنید به هدفتون می‌رسید. خوش‌بینی با واقع‌بینی به بهترین نحو به تعادل می‌رسه. واقع‌بینی می‌گه که مشکلات و چالش‌هایی توی مسیر وجود دارن. اگه از همون اول واقع‌بین باشید می‌تونید خودتون رو برای مسائل احتمالی آماده کنید. لاستیک یدک رو چک می‌کنید چون ممکنه پنچر بشید. باک رو پر می‌کنید مبادا که پمپ بنزین کار نکنه. کلید کار اینه که نذارید واقع‌بینی تبدیل به بدبینی بشه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
20 دقیقه
مقدمه / بخش اول
17 دقیقه
بخش دوم
19 دقیقه
بخش سوم
15 دقیقه
بخش چهارم
20 دقیقه
بخش پنجم
16 دقیقه
بخش ششم
18 دقیقه
بخش هفتم
18 دقیقه
بخش هشتم
19 دقیقه
بخش نهم
19 دقیقه
بخش دهم
16 دقیقه
بخش یازدهم
21 دقیقه
بخش دوازدهم
18 دقیقه
بخش سیزدهم
18 دقیقه
بخش چهاردهم
20 دقیقه
بخش پانزدهم
17 دقیقه
بخش شانزدهم
17 دقیقه
بخش هفدهم
16 دقیقه
بخش هجدهم
18 دقیقه
بخش نوزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چرا بعضی‌ها در سخت‌ترین شرایط هم پیشرفت می‌کنند؟
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویحجت یوسفی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۴۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
98000 ت - 10.49 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چرا بعضی‌ها در سخت‌ترین شرایط هم پیشرفت می‌کنند؟

برای دریافت کتاب صوتی چرا بعضی‌ها در سخت‌ترین شرایط هم پیشرفت می‌کنند؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.