معرفی و دانلود کتاب صوتی چطور روی دیگران تاثیر بگذاریم

عکس جلد کتاب صوتی چطور روی دیگران تاثیر بگذاریم
قیمت:
۷۶۰۰۰ 38000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چطور روی دیگران تاثیر بگذاریم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چطور روی دیگران تاثیر بگذاریم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چطور روی دیگران تاثیر بگذاریم

کتاب صوتی چطور روی دیگران تاثیر بگذاریم روش‌هایی کاربردی برای تبدیل شدن به فردی اثرگذار را به شما هدیه می‌دهد. این اثر توسط جان سی ماکسول، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز و جیم دورنان تالیف شده و تاکنون زندگی هزاران نفر را در سراسر جهان متحول کرده است.

درباره‌ی کتاب صوتی چطور روی دیگران تاثیر بگذاریم

حرفه یا شغل شما هرچه باشد می‌توانید با توصیه‌های کتاب صوتی چطور روی دیگران تاثیر بگذاریم (Becoming a Person of Influence) به فردی اثرگذار در روابط خود تبدیل شوید. جان سی ماکسول و جیم دورنان معتقدند هر فردی که با دیگران در ارتباط است قدرتی عظیم برای تاثیرگذاری در اختیار دارد. آن‌ها در این کتاب تکنیک‌های تعامل موثرتر را به شما می‌آموزند و کمک می‌کنند استعدادهای نهفته خود را شکوفا کنید.

نویسندگان این اثر آموزگارانی هستند که سال‌ها در زمینه‌ی در پرورش افراد تاثیرگذار در سطوح مختلف سازمانی و حوزه‌های گوناگون اجتماعی فعالیت کرده‌اند. مهم‌ترین پیام دورنان و ماکسول برای شما این است: «اگر بخواهید موفق شوید یا در دنیایتان تاثیری مثبت برجای بگذارید باید بتوانید صاحب نفوذ باشید زیرا بدون قدرت اثرگذاری موفقیتی هم وجود ندارد.» آن‌ها برای تحقق این هدف، یعنی عملی ساختن توانایی‌های بالقوه، روشی را با شما به اشتراک می‌گذارند که کاملا عملی و کاربردی است. مهم نیست شما بانویی خانه‌دار، کارمندی اداری، مدیرعامل یک سازمان یا نیروی کاری جوان در ابتدای فعالیت حرفه‌ای خود هستید، هر مخاطبی در هر جایگاهی می‌تواند از مطالب کتاب صوتی چطور روی دیگران تاثیر بگذاریم بهره بگیرد.

جان سی ماکسول، یکی از معروف‌ترین سخنرانان آمریکایی و جیم دورنان، مربی توسعه‌ی کسب‌وکار در این اثر سال‌ها تجربیات خود را گردهم آورده‌اند. هدف آن‌ها ارائه دانش منحصربه‌فردشان به میلیون‌ها مخاطب مشتاق خودشکوفایی است. اگر قادر به استفاده از کارگاه‌های خصوصی یا جلسات مشاوره‌ی شخصی برای بالا بردن نفوذ کلام و رفتارتان نیستید، نگران نباشید زیرا آموزش‌های این دو مولف تمام آنچه را برای بهبود روابط کاری و شخصی‌تان نیاز دارید به شما می‌بخشد تا با افزایش اثربخشی خود، راه رسیدن به اهدافتان را هموارتر کنید.

این اثر که توسط نشر صوتی رادیو مثبت تهیه شده از شوخ‌طبعی، صمیمیت و بینشی منحصربه‌فرد برخوردار بوده و می‌تواند انقلابی در روابط شما برپا کند. کتاب صوتی چطور روی دیگران تاثیر بگذاریم کاملا بر پایه‌ی تجارب افرادی حقیقی بنا شده و مملو از درس‌هایی عملی است که به‌راحتی در زندگی روزمره اعمال می‌شوند. پس اگر می‌خواهید به شخصیتی فراموش‌نشدنی تبدیل شوید و تمام پتانسیل‌های خود را برای تحت‌تاثیر قرار دادن دیگران را به‌کار گیرید شنیدن این اثر را از دست ندهید!

کتاب صوتی چطور روی دیگران تاثیر بگذاریم مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این کتاب به تمامی افرادی که می‌کوشند کیفیت روابط کاری، ‌خانوادگی و دوستانه‌ی خود را بهبود بخشند پیشنهاد می‌شود.

با نویسندگان کتاب صوتی چطور روی دیگران تاثیر بگذاریم بیشتر آشنا شویم

جان سی ماکسول (John C Macwell) نویسنده و کشیش آمریکایی است که آثار درخورِ توجه فراوانی درباره‌ی موضوع رهبری به رشته‌ی تحریر درآورده است. ماکسول سالانه برای حدود پانصد شرکت در سرتاسر جهان سخنرانی می‌کند و از طریق برگزاری سمینارهای گوناگون، آموخته‌های ارزشمند خویش را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

گفتنی است که آثار ماکسول تاکنون بارها در صدر کتب پرفروش نیویورک تایمز، ژورنال وال استریت و بیزنس ویک قرار گرفته و همواره از فروشی بالا برخوردار بوده‌اند. برخی از مهم‌ترین کتاب‌های او عبارتند از: «دگرش در رهبری»، «افراد موفق چگونه فکر می‌کنند»، «10 قانون موفقیت»، «درجا زدن ممنوع» و «اخلاق حرفه‌ای در تجارت.»

جیم دورنان (Jim Dornan) سی سال گذشته را در فضای کسب‌وکار بوده و به مردم آموزش داده است که چگونه موفق شوند، و در این فرآیند توانسته سازمانی تجاری را در سطح جهان راه‌اندازی کند.

در بخشی از کتاب صوتی چطور روی دیگران تاثیر بگذاریم می‌شنویم

برای اینکه یه پرورش‌دهنده بشید باید نگاهتون رو عوض کنید. به‌جای اینکه به خودتون فکر کنید دیگران رو در اولویت قرار بدید، خودتون رو جای آدم‌ها بذارید. این کار همیشه آسون نیست فقط وقتی که نسبت به خودتون احساس آرامش داشته باشید می‌تونید نگاهتون رو تغییر بدید و خودتون رو وقف دیگران کنید. پرورش دادن فواید خیلی زیادی داره. وقتی شما دیگران رو پرورش میدین اون‌ها به چیزای زیادی می‌رسن، چیزهایی مثل احساس ارزشمندی خود.

ناتانئیل براندون، روانپزشک و متخصص در حوزه عزت‌نفس ادعا داره که هیچ عاملی به‌اندازه‌ی قضاوت و حسی که فرد درباره‌ی خودش داره روی پیشرفت فرد از نظر روانی و بالا رفتن انگیزه تاثیر مثبت نداره. اون میگه که خودارزیابی تاثیر زیادی روی ارزش‌ها، باورها، افکار، احساسات، نیازها و اهداف انسان داره. از دید اون عزت‌نفس تعیین‌کننده‌ترین ویژگی در خصوصیات رفتاری انسانه. اگه شما اعتمادبه‌نفس بالایی دارید و تصویر خوبی از خودتون توی ذهنتونه ممکنه با خودتون بگید من می‌تونم به یه بچه کمک کنم حس بهتری به خودش داشته باشه... .

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
17 دقیقه
بخش اول
17 دقیقه
بخش دوم
16 دقیقه
بخش سوم
17 دقیقه
بخش چهارم
16 دقیقه
بخش پنجم
17 دقیقه
بخش ششم
16 دقیقه
بخش هفتم
18 دقیقه
بخش هشتم
15 دقیقه
بخش نهم
9 دقیقه
بخش دهم
16 دقیقه
بخش یازدهم
17 دقیقه
بخش دوازدهم
17 دقیقه
بخش سیزدهم
18 دقیقه
بخش چهاردهم
18 دقیقه
بخش پانزدهم
15 دقیقه
بخش شانزدهم
17 دقیقه
بخش هفدهم
16 دقیقه
بخش هجدهم
17 دقیقه
بخش نوزدهم
19 دقیقه
بخش بیستم
21 دقیقه
بخش بیست‌ویکم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چطور روی دیگران تاثیر بگذاریم
نویسنده،
راویحجت یوسفی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۴۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
۷۶۰۰۰ 38000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چطور روی دیگران تاثیر بگذاریم

Mohammad Akhavan1
۱۴۰۲/۴/۱۶
هدف این کتاب و بخش عمده‌ای از آن برای پرورش یک رهبر با کمک و هدایت شما هست
با اشاره به متن کتاب خوب هست ابتدا مهارت‌های خود را در زمینه رهبری و رشد خود ارتقا بدهید، یعنی خودتان ابتدا یک فرد بزرگ و پیشوا باشید و یا منابعی را در این زمینه مطالعه کنید و بعد بخواهید افراد دیگر این مشعل را از شما بگیرند و تاثیر شما را به انسان‌های دیگر برسانند
سپس این کتاب می‌تواند با موارد خود موثر تر باشد.
الهه ارشاد
۱۴۰۲/۵/۹
انسان‌ها نیاز به شنیده شدن و محبت دیدن دارن در هر کاری فقط همون کارو باید انجام داد قدر دان انسان‌ها بود تا همه رابطه بهتری با ما داشته باشنکلام زیبا معجزه ذهن زیبا کلید در موفقیته تغییرات غیر قابل باور با تغییر خود انسان آغاز میشود
مینا ایرانمنش
۱۴۰۱/۱۱/۱۴
دیدگاه‌های جدید و جالبی ارائه داده، اما متاسفانه مسائل را جزئی و ساده بیان نکرده، درکش نیاز به چند بار خواندن کتاب داره، مرسی از کتابراه
هومن میرزایی
۱۴۰۲/۲/۶
کتاب خوبیه، اگر در مسیر رشد قرار داشته باشید به شما کمک میکنه
افشین
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
روی من تاثیر خوبی گذاشتد حتما به دیگران پیشنهاد می‌دهم
مصیب تن اسان
۱۴۰۲/۴/۱۰
کتاب خوب و کاربردی هستش
مجید قاسمی
۱۴۰۲/۱/۱۳
دوستان پیشنهاد میکنم بدک نبود
جاوید یوسفی
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
بیشتر کلیات هست. راضیم مفیده
alirza havshki
۱۴۰۲/۱/۵
کتاب خوب ومفید است
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چطور روی دیگران تاثیر بگذاریم

برای دریافت کتاب صوتی چطور روی دیگران تاثیر بگذاریم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.