معرفی و دانلود کتاب صوتی جادوی بداهه گویی

عکس جلد کتاب صوتی جادوی بداهه گویی
قیمت:
54000 تومان - 5.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جادوی بداهه گویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جادوی بداهه گویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جادوی بداهه گویی

کتاب صوتی جادوی بداهه گویی نوشته‌ی آندری سدنیف، به شما آموزش می‌دهد که با اعتماد به نفسی بالا در میان جمع صحبت کنید، همواره به عنوان فردی قوی و حرفه‌ای شناخته شوید و در کمتر از 30 ثانیه یک سخنرانی انجام دهید که سال‌ها از اذهان دیگران فراموش نشود.

درباره کتاب صوتی جادوی بداهه گویی:

حتما برایتان پیش آمده که ناگهان مجبور می‌شوید در میان جمعی از آدم‌های غریبه و آشنا در مورد موضوعی صحبت کنید و همین اتفاق ترسی را درون‌تان ایجاد می‌کند و هزاران فکر منفی به ذهن‌تان می‌رساند. آندری سدنیف به عنوان یک مربی حرفه‌ای در کتاب صوتی جادوی بداهه گویی (Magic of Impromptu Speaking) سیستمی جامع و گام به گام را به شما معرفی می‌کند تا براساس آموزش‌های آن بتوانید در هر موقعیتی یک سخنرانی بی‌نظیر داشته باشید.

تمامی مثال‌ها و تکنیک‌های گفته شده در کتاب جادوی بداهه گویی، براساس سال‌ها تحقیق و بررسی گردآوری شده و الگوی تمامی این آموزش‌ها، سیاست‌مداران، بازیگران و مجریان موفق در سراسر جهان هستند.

شما با شنیدن این کتاب هم ساعاتی سرگرم کننده خواهید داشت و هم نکاتی درباره بداهه گویی، بازیگری، استندآپ کمدی، تفکر خلاق و روانشناسی کاربردی یاد خواهید گرفت.

زمانی که شما بر سیستم آموزشی کتاب جادوی بداهه گویی مسلط شوید، می‌توانید به عنوان یک سخنران عمومی با سرعتی بالاتر رشد کنید، در حلقه دوستان خود به عنوان یک داستان سرای حرفه‌ای شناخته شوید و در زندگی روزمره‌تان از خلاقیت بیشتری بهره‌مند شوید.

کتاب صوتی جادوی بداهه گویی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر جزو کسانی هستید که هنگام صحبت کردن در میان جمع، استرس تمام وجودتان را در بر می‌گیرد و نمی‌توانید با تسلط و حالی خوب، با دیگران ارتباط برقرار کنید، شنیدن این کتاب برای شما ضروری است.

آندری سدنیف را بیشتر بشناسیم:

او بنیانگذار و مربی سیستم جادوی سخنرانی عمومی‌ست که به صدها سخنران در سراسر جهان کمک کرده تا در مدت زمان بسیار کوتاهی از توانایی‌های خود در هنگام صحبت کردن استفاده کنند. دانشجویان آندری سدنیف (Andrii Sedniev) معتقدند که سیستم آموزشی او کامل‌ترین و قدرتمندترین روشی‌ست که می‌توان آن را تجربه کرد.

آندری در سن 19 سالگی به عنوان جوان‌ترین فرد در اروپا گواهینامه CCIE، معتبرترین گواهینامه در دنیای فناوری اطلاعات، را کسب کرد و پس از آن به یکی از 10 مدرسه برتر MBA در ایالات متحده پیوست.

سدنیف با بیش از ده سال نحقیق و تمرین درمورد انواع تکنیک‌های سخنرانی، سیستم آموزشی مخصوص به خود را ایجاد کرده و برنامه‌ای گام به گام برای مخاطبان خود آماده کرده است.

در بخشی از کتاب صوتی جادوی بداهه گویی می‌شنویم:

شاید شوخ طبعی در بداهه گویی شاید مهم‌تر از سخنرانی از قبل آماده کرده باشد. شوخی طبعی فضای آرامی را میان مخاطبان ایجاد می‌کند و باعث آسودگی شنودگان می‌شود. شوخ طبعی باعث می‌شود مخاطبان از صحبت‌های شما بیشتر لذت ببرند. شوخ طبعی باعث می‌شود مخاطبان باتوجه بیشتری به سخنان‌تان گوش دهند و صحبت‌هایتان را بهتر به خاطر بیاورند. شوخ طبعی باعث می‌شود در مسابقه بداهه گویی پیروز شوید. برای استفاده موثر از شوخ طبعی باید بدانید چه چیزی باعث خنده‌ی دیگران می‌شود و چگونه می‌توانید صحبت‌هایتان را خنده دارتر کنید.

جک از دو قسمت تشکیل می‌شود؛ مقدمه چینی و بخش آخر. مقدمه چینی یعنی اطلاعات پیش زمینه که مخاطبان باید بدانند تا بخش شوخی برای آن‌ها خنده دار باشد. بخش آخر بخش جالبی‌ست که مخاطبان را به خنده می‌اندازد. مقدمه چینی یعنی وقتی الگویی برقرار می‌شود و همه چیز در جهت واحدی پیش می‌رود. بخش آخر یعنی وقتی مسیر فکری از آن الگو خارج می‌شود و همه به خنده می‌افتند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
45 دقیقه
جادوی سخنرانی عمومی؛ سیستمی کامل برای تبدیل شدن به سخنرانی در سطح عالی
30 دقیقه
تصمیم بگیرید به کدام سوال جواب دهید
26 دقیقه
بیان داستان
28 دقیقه
شوخ طبعی
35 دقیقه
مراحل یادگیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جادوی بداهه گویی
نویسنده
مترجمصدف حکیمی زاده
راویمیلاد فتوحی
ناشر چاپینشر آموخته
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۴۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
54000 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جادوی بداهه گویی

آلما مقدم
۱۴۰۰/۳/۲۹
متشکرم از نویسنده این اثر و ترجمه خانم حکیمی زاده و گوینده آقای فتوحی. خیلی خوب بود با تمرین‌های خوب
و مفید برای هر سخنرانی که نمیخواد صرفا متنی را از روی نوشته بخواند. در کل برای افراد در مکالمات روزانه که میخواهند در این زمینه بهتر شوند نیز کمک کننده هست.
محبوب *
۱۴۰۱/۲/۲۱
کتاب خوبی هست. تمرین برای بداهه داد. که اگه تمریناش رو هر روز کار کنیم میتونیم درباره هر موضوعی به راحتی حرف بزنیم و قطعا توی روابط اجتماعیمون هم اثر داره
خلاصه کتاب خوبی بود
اوینار
۱۴۰۲/۳/۱۹
من این کتاب رو به این دلیل خریدم که یکی از دوستانم معرفی کرد. بسیار عالی و به طور خلاصه بهتون میگه باید چیکار کنید تا بتونید در موقعیت مناسب بهترین جواب هارو بدین
سید محمد حسین شیروانی
۱۴۰۲/۵/۷
برای افرادی که می‌خواهند در جمع و یا محیط کاری خودشون همیشه جواب برای گفتن و حرف زدن داشته باشند؛ به شدت این کتاب رو توصیه میکنم
Alimahmoudy
۱۴۰۱/۱۲/۶
این کتاب برای کسانی که میخواهند در جمع‌های دوستانه ودر ارتباط با دیگران اعتماد بنفس و قدرت بیان خوبی داشته باشند مفید و موثر است.
لیانا خوشکام
۱۴۰۱/۶/۳
کتاب تکنیک‌های خوبی برای تقویت بداهه گویی ارائه میده البته لازمه‌ی به دست آوردن هر مهارتی، تمرین و تکرار زیاد در اون زمینه هستش👌👌
Mahsa Parpanji
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
کتاب خوبی برای آموزش بداهه گویی ولی عبارات کاربردی آموزش نمیده یه سری مهارت یادمیده که کمی کمک میکنه
شاهین توتونچی
۱۴۰۲/۹/۲۹
با سپاس عرض کنم که این کتاب برای کسانی هم که مدام در معرض پاسخ‌گویی قرار می‌گیرند هم عالی‌ست! این خیلی جالبه... 📚👌👍
امیر حسام قربانی
۱۴۰۱/۵/۱۹
کتاب بدی نیست قسمت‌های انتهای کتاب مفید تر بود ابتدای کتاب توضیحاته اضافه داشت از نظر من ولی در کل قابل قبول بود
حمید با
۱۴۰۰/۴/۱۹
بداهه گوئی رو دوست دارم، چون ذهنت باز میشه وضمیر ناخودآگاهت مجبور به همراهی.
امین
۱۴۰۲/۱/۴
خوب بود کتابش ولی بعضی جاهاش یکم گُنگ توضیح میداد در مورد مسائل
حسن پرندوش
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
خیلی جالبه اما کلی توضیح میده بهتر بود با جزییات
توضیح میداد
AJ
۱۴۰۱/۳/۲۷
کتاب بسیار مفید و کاربردی است. مطالعه (شنیدن) آن به علاقمندان توصیه می‌شود.
علیرضا طارمی
۱۴۰۲/۹/۲۷
بد نبود. بیشتر داستان سرایی بود تا آموزش بداهه پردازی
Kourosh Naderiyan
۱۴۰۲/۲/۵
واقعا بدنیست
اما من انتظار کتاب کاملترین داشتم
مشاهده همه نظرات 30

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جادوی بداهه گویی

برای دریافت کتاب صوتی جادوی بداهه گویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.