معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه به جایگاه مطلوبمان برسیم

عکس جلد کتاب صوتی چگونه به جایگاه مطلوبمان برسیم
قیمت:
۱۰۰۰۰۰ 70000 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه به جایگاه مطلوبمان برسیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه به جایگاه مطلوبمان برسیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه به جایگاه مطلوبمان برسیم

کتاب صوتی چگونه به جایگاه مطلوبمان برسیم نوشته کریستین. اچ گودفروی، راهکارهای عملی هنر زندگی کردن را به شما می‌آموزد تا در مسیر موفقیت قدم بردارید و در انتها به قله آن دست یابید.

اگر می‌خواهید در زندگی‌تان رضایت و خشنودی از خودتان را تجربه کنید و توانایی‌های بالقوه خود را با استفاده از شیوه‌های درست به نیروهای بالفعل تبدیل کنید، کتاب چگونه به جایگاه مطلوبمان برسیم (How to get where you want to be) به شما کمک می‌کند تا به این مهم دست پیدا کنید.

این اثر یکی از بهترین کتاب‌ها در زمینه خودیاری و خودباوری است و به شما یاد می‌دهد که چگونه از نیرویتان برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر در زندگی استفاده کنید. این کتاب صوتی حاوی چندین راهکار عملی برای خودآموزی است. به عبارت بهتر این کتاب به شما کمک می‌کند تا اعتماد به نفس بیشتر، خشنودی از زندگی، حس شادی، سازگار کردن خود با محیط پیرامون و... را تجربه کنید.

به عقیده کریستین. اچ گودفروی (Christian H Godefroy) یک زندگی خوب به سلامتی، شاداب بودن، لذت بردن از امور روزانه، موفقیت بیشتر، تربیت خوب فرزندان، کارایی بیشتر و... وابسته است.

هنگام شنیدن کتاب صوتی چگونه به جایگاه مطلوبمان برسیم جایی بروید که تنها و به دور از هیاهو و سروصدا باشید، آسوده بنشینید و راهکارهای کتاب را با صدای بلند بشنوید، هم‌زمان با گوش دادن، قسمت‌های مهم آن را در دفترچه‌ای یادداشت کنید، به پرسش‌نامه‌ها جواب دهید و تمرینات پیشنهادی را عملی سازید و هر هفته یک فصل از کتاب را گوش دهید.

مطالب این کتاب چیزی فراتر از توصیه و پیشنهاد است. یک دوره عملی است که در باقی روزهای عمرتان با شما می‌ماند و در زمانی خیلی کوتاه شما را به قله هنر زندگی و موفقیت هدایت می‌کند. مطالب این کتاب ساده و ملموس است و حاوی راهکارهایی عملی در زمینه‌هایی چون خودآموزی مجدد و اداره زندگی روزمره است. شما در برابر حجمی از اطلاعات تئوریک قرار نمی‌گیرید. این روش آموزشی نه تنها به توضیح مسائلی چون تطابق و سازگاری، اعتماد به نفس، شادکامی، آرامش و موضوعات مشابه دیگر می‌پردازد بلکه به شما می‌آموزد که چگونه خود را سازگار کنید، چگونه اعتماد به نفس خود را تقویت کنید، چگونه شاد و خوشحال باشید و چگونه به آرامش برسید.

شنیدن این کتاب به شما کمک می‌کند تا دقیقاً متوجه شوید که چرا ارزشتان صد برابر بیشتر از آن چیزی است که تصور می‌کنید. کلید در دستان خود شماست!

با کریستین اچ. گودفروی بیشتر آشنا شویم:

کریستین گودفروی متخصص مثبت‌اندیشی و خودتلقینی است. او برای بیش از شش هزار نفر پرسنل عالی‌رتبه شرکت‌های مختلف در سراسر دنیا کنفرانس‌هایی در زمینه اعتماد به نفس، برقراری ارتباط و تمدد اعصاب برگزار کرده است ولی در حال حاضر مشغول انتشار کتاب‌هایی در مورد سلامتی، موفقیت شخصی و حرفه‌ای است. او شرکت‌های انتشاراتی موفقی در فرانسه و سوئیس دارد.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه به جایگاه مطلوبمان برسیم می‌شنویم:

مطمئنم که هفته فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته‌اید و از توانایی خود در مطرح کردن شخصیت واقعی‌تان کاملاً بهره‌مند شده‌اید. حتی ممکن است چیزهای جدیدی در مورد خود کشف کرده باشید. استعدادهای نهفته‌ای که درصدد فرصتی برای نمایان شدن هستند. این تازه شروع کار است.

وقتی در تکنیک‌های تلقین و تمدد اعصاب ماهر شوید متوجه تغییرات عمیقی در زندگی خود می‌شوید، این دو موضوع یعنی تلقین و تمدد اعصاب رابطه نزدیک با یکدیگر دارند. تنها وقتی می‌توانید از فواید تلقین بهره‌مند شوید که کاملاً به تمدد اعصاب وارد باشید و بدون استفاده از قدرت تلقین نمی‌توانید تمدد اعصاب کاملی داشته باشید.

تلقین تکنیک بسیار مهمی است که اگر بدانیم چگونه از آن به نفع خود استفاده کنیم و از پتانسیل آن کاملاً بهره‌مند شویم زندگی ما را عوض می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
درباره نویسنده
2 دقیقه
مقدمه
18 دقیقه
هفته اول: ارزش شما صدبرابر بیشتر از آن چیزی است که تصور می‌کنید
23 دقیقه
هفته دوم: تطابق و سازگاری
31 دقیقه
هفته سوم: اعتماد به نفس
32 دقیقه
هفته چهارم: مثبت‌اندیشی
32 دقیقه
هفته پنجم: تعهد
20 دقیقه
هفته ششم: اشتیاق
25 دقیقه
هفته هفتم: ابراز وجود
42 دقیقه
هفته هشتم: تلقین
45 دقیقه
هفته نهم: تمدد اعصاب
24 دقیقه
هفته دهم: خرسندی
18 دقیقه
هفته یازدهم: موفقیت
1 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه به جایگاه مطلوبمان برسیم
نویسنده
مترجمسارا طاهر
راویتایماز رضوانی
ناشر چاپینشر پیدایش
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۱۰۰۰۰۰ 70000 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چگونه به جایگاه مطلوبمان برسیم

Mohamad Kurdi
۱۳۹۹/۵/۱۷
اگه تا اخرش به درستی پیش برى حتما زندگیت عوض میشه... عالى بَد
سما نه
۱۴۰۰/۱/۲
یک کلاس عملیه خوب بود
S
۱۴۰۰/۱۲/۲
کتاب محتوای خوبی داشت
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه به جایگاه مطلوبمان برسیم

برای دریافت کتاب صوتی چگونه به جایگاه مطلوبمان برسیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.