معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه دیگران را تحلیل کنیم؟

عکس جلد کتاب صوتی چگونه دیگران را تحلیل کنیم؟
قیمت:
۶۰۵۰۰ 42350 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه دیگران را تحلیل کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه دیگران را تحلیل کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه دیگران را تحلیل کنیم؟

آیا همیشه آرزو داشته‌اید بدانید آدم‌ها واقعاً چه منظوری دارند و چه می‌خواهند بگویند؟ جک لارنسون در کتاب صوتی چگونه دیگران را تحلیل کنیم؟ استادانه پاسخ چنین پرسش‌هایی را می‌دهد. در این کتاب می‌آموزید که آن‌چه انسان‌ها با زبان بدن خود انتقال می‌دهند صادقانه‌تر از آن چیزی است که با استفاده از کلمات می‌گویند.

درباره‌ کتاب صوتی چگونه دیگران را تحلیل کنیم؟

در ارتباطات روزمره، دانستن منظور حقیقی فردی که با او ارتباط دارید می‌تواند به پیشبرد اهداف شما کمک بسیاری کند. کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم؟‌ (How to Analyze People) به شما در درک بهتر منظور افراد فراتر از کلماتی که به کار می‌برند کمک می‌کند.

جک لارنسون (Jack Lawrenson) در این کتاب از شیوه‌ای برای درک منظور افراد با عنوان «خوانش سرد» نام می‌برد که به شما کمک می‌کند حتی پیش از آن‌که با فردی از نزدیک آشنا شوید بتوانید تا حدی خصوصیات فردی او را پیش‌بینی کنید. این قابلیت به شما کمک می‌کند در هنگام صحبت رودررو با افراد بتوانید با پیش‌بینی واکنش‌های آن‌ها و ارائه‌ پاسخ‌های مناسب به اهداف خود از ارتباط، نزدیک‌تر شوید.

بیشتر افراد در هنگام ارتباط کلامی محافظه‌کار هستند و نمی‌خواهند علایق و خواسته‌های خود را صریح بیان کنند. چنین موقعیتی در ارتباطات حرفه‌ای بیشتر رخ می‌دهد و با توجه به اهمیت چنین موضوعی، درک درست از منظور طرف مقابل و گذر از موانع ارتباطی که بر سر راه شما قرار دارند، اهمیتی دوچندان می‌یابد. آن‌چه در چنین موقعیت‌هایی مطلوب است، تلاش برای القای احساس راحتی به طرف مقابل است تا بتوان به ارتباطی شفاف‌تر، صادقانه‌تر و کارامدتر رسید.

از طرف دیگر شما نیز با زبان بدن خود چیزهایی را در ارتباط با افراد دیگر به آن‌ها انتقال می‌دهید. تاثیر اولیه‌ افراد بر روی هم شاید مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده آینده آن ارتباط باشد. بنابراین، مهم است که زبان بدن خود را در کنترل داشته باشید و از جنبه‌های گوناگون این مسئله آگاهی پیدا کنید.

به همین دلیل است که شنیدن کتاب صوتی چگونه دیگران را تحلیل کنیم را به شما پیشنهاد می‌کنیم تا بتوانید با درک بهتر زبان بدن خود و طرف مقابل، و درک بهتر آن‌چه در موقعیت‌های ارتباطی انتقال می‌یابد، واکنش‌های بهتری نشان داده و به پیشبرد اهداف خود به نحو مناسبی کمک کنید.

برخی از مهم‌ترین مواردی که در این کتاب خواهید آموخت، عبارتند از:

- درک تاثیر اولیه در ارتباطات
- انواع تیپ‌های شخصیتی
- هنر واکنش صحیح در زمان مناسب
- شناخت افراد بدون صحبت با آن‌ها
- آشنایی با زبان بدن و اهمیت آن
- و ...

کتاب صوتی چگونه دیگران را تحلیل کنیم برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که می‌خواهند در روابط شخصی و دوستانه‌ خود و همچنین روابط حرفه‌ای‌ و شغلی، ارتباطات کاراتری شکل دهند و علاوه بر تسلط بر زبان بدن خود، با درک بهتر زبان بدن طرف مقابل منظور او را بهتر متوجه شوند، از کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم لذت برده و خواهند آموخت.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه دیگران را تحلیل کنیم می‌شنویم

سطح یکِ گوش دادن:

وقتی در این سطح به حرف‌های کسی گوش می‌کنیم، تمرکز و توجه ما معطوف به این است که حرف‌هایی که طرف مقابل می‌زند چگونه روی ما تأثیر می‌گذارند و به خود او فکر نمی‌کنیم. ما به حرف‌های او گوش می‌کنیم و می‌خواهیم ببینیم چه تأثیری روی ما می‌گذارند. توجه روی من است _ چه افکار و قضاوت‌ها و مشکلات و نتیجه‌گیری‌ها و احساساتی دارم. اجازه‌ی حضور به احساسات کسی که به حرف‌ها گوش می‌دهد داده نمی‌شود. گوش دادن در این سطح باعث می‌شود دیدگاه‌ها و داوری‌های ما خود را نشان دهند. گوش دادن در سطح 1 زمانی به درد می‌خورد که مشغول جمع‌آوری اطلاعاتی برای خودتان هستید، مثل موقعی که در یک رستوران یا فروشگاه دستوری می‌دهید و راهنمایی می‌خواهید.

سطح دوی گوش دادن:

در سطح دوی گوش دادن، تمرکز عمیق‌تری بر کسی که گوش می‌دهد وجود دارد. او اغلب حتی از محتوای کلام آگاهی ندارد. توجه ما کلاً به شخص دیگر است. به چیزی که می‌گویند و نحوه‌ی بیان و به چیزی که نمی‌گویند توجه می‌کنیم. به چیزی که برایشان ارزش دارد و برایشان مهم است گوش می‌کنیم که به آن‌ها انرژی یا اندوه یا حالت تسلیم و رضا می‌دهد. داوری را کنار می‌گذاریم. دیگر به آنچه در نظر داریم بگوییم فکر نمی‌کنیم. فقط به آنچه می‌شنویم پاسخ می‌دهیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
5 دقیقه
چرا باید این کتاب را بخوانیم
9 دقیقه
پیشگفتار
17 دقیقه
تصور اولیه
11 دقیقه
ده روش برای رسیدن به تصور اولیه خوب
13 دقیقه
تجزیه و تحلیل رفتار متقابل
8 دقیقه
احساسات چهارگانه اصلی
9 دقیقه
گونه‌های شخصیت
16 دقیقه
نوع شخصیت
15 دقیقه
تئوری شخصیت
18 دقیقه
ارتباط غیرکلامی، خواندن، فهمیدن، زبان تن
13 دقیقه
آیا ارتباط غیرکلامی می‌تواند جعلی و ساختگی باشد
11 دقیقه
خودت را بشناس، دیگران را بشناس
13 دقیقه
پنج کلید برای شناختن خود
11 دقیقه
هنر سوال کردن موثر
18 دقیقه
انواع پرسش‌ها
10 دقیقه
مهارت‌های شنیداری کارآمد
14 دقیقه
ده مهارت موثر شنیداری
9 دقیقه
سردخوانی آدم‌ها در اولین نگاه
10 دقیقه
زبان غیرکلامی دست‌ها
8 دقیقه
چگونه حقیقت را تشخیص دهیم
7 دقیقه
نشانه‌های چهره
11 دقیقه
چگونه مردم را بفهمید
9 دقیقه
بیست ترفند
4 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه دیگران را تحلیل کنیم؟
نویسنده
مترجمعلی هداوند
راویکامبیز خلیلی
ناشر چاپیانتشارات بذر خرد
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی
۶۰۵۰۰ 42350 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چگونه دیگران را تحلیل کنیم؟

زهرا سمیعی
۱۴۰۲/۲/۲۲
این کتاب یکی از بهترین آثار خودشناسی و خودسازی است که به شما کمک می‌کند تا روابط خود را با اطرافیان بهبود ببخشید و با هم‌دلی بیشتر، با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. فرقی نمی‌کند چند سال دارید و کجا زندگی می‌کنید، به هرحال در طول زندگی‌تان، با افرادی در ارتباط هستید که شاید به شما خیلی نزدیک یا خیلی دور باشند. برای درک بهتر این افراد، مطالعه این کتاب بسیار سودمند خواهد بود.
انسان‌ها فقط به‌دنبال شناخت خودشان نیستند؛ بلکه شناختن اطرافیان نیز حائز اهمیت است. کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم یک کتاب فوق‌العاده برای افرادی است که مایل هستند با دیگران ارتباط بهتری برقرار کنند، آن‌ها را بهتر بشناسند و در نهایت، روابط موثرتری داشته باشند. برای تحلیل دیگران باید به یک‌سری ابزار شناختی مجهز باشید که این کتاب به خوبی آن‌ها را توضیح داده است. این کتاب به شما کمک می‌کند تا با استفاده از زبان بدن، ارتباط کلامی و غیرکلامی، ذهن دیگران را بخوانید.
ali akbari
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
کتاب خیلی سطحیه
مثلا نوشته گونه‌های شخصیت
هر انسانی از بی نهایت رفتار و اخلاق و ایده و عقیده درست شده نمیشه چون یک کار رو میکنه گفت اون فرد درون گرا برونگرا هستش مثلا فردی پنج سال ورزش کرده به این فرد میگن فرد با پشتکاری است... کتاب داره یه برچسب کلی میزنه اون فرد شاید فقط توی ورزش با پشتکار با
باشه ودر درس خوندن اصلا پشتکاری نداشته باشه آیا هنوز فرد پشتکار است؟ کتاب بدی نیست خوبه ولی سطحیه اولش که در مورد حالت چهره‌ها میگه بدردت میخوره
فاطمه مهربانی
۱۴۰۱/۵/۱۸
کتاب بسیار خوبی بود.
در جامعه بشری باید بتونیم با آدمهای دیگه ارتباط برقرار کنیم اما برای داشتن ارتباط بهتر و دریافت بهتر پیام از طرف آن‌ها باید یکی سری مهارت داشته باشیم.
این کتاب ساده‌ترین رفتار هارا برای ما معنا میکند و به ما می‌آموزد چطور با زبان بدن و سایر ابزارهای انسانی پیام خود را به مخاطب برسانیم.
صداگذاری کتاب هم بسیار خوب بود و ترجمه خوبی داشت.
🌹🌹🌹
علیرضا احمدی
۱۴۰۱/۵/۱۹
کتاب خوبی هست ولی یه بدی بسیار بزرگ از نظر بنده داره خیلی متنش روان فارسی نیست و کلمات عجیب غریب زیادی به کار رفته و توضیحاتش سلیس نیست من کارشناس ارشد شیمی هستم و بنظره بنده مطالبش سنگین بود (ترجمه کتاب خوب نبوده و انتقال مفاهیم کامل نیست)
اما با اینحال خیلی از جاهاش کاربردی و جای فکر زیادی دارد
باتشکر از کتابراه
علی باقری
۱۴۰۲/۶/۱۳
هر چند کتاب به صورت کلی مطالب و شخصیت‌ها و رفتارها رو بیان میکنه و از کتابی با این عنوان انتظارات توضیحات جامع تری میرفت ولی کتاب بسیار عالی خوب و تامل برانگیزی هست که شنیدن و یا خوندنش مفید هست.
Ghasemcbd
۱۴۰۲/۳/۱۷
شناخت دیگر از اتفاقات و رفتار بسیار عجیب است
برای تحلیل دیگر آن نیاز به شناخت علم و آگاهی از زبان بدن و دیگر جنبه‌های زندگی انسانی هستیم این کتاب به صورت واضح از قسمت‌های از وجود مان گفتگو میکند
ترانه کرمی
۱۴۰۱/۱۲/۳
کتاب خوبی هست در کتاب راهکارهایی رو میگه که چطور به وسیله زبان بدن، نگاه طرف، کلماتی که در حرف زدن داره بکار می‌بره و طرز رفتار و.... ذهن طرف مقابل رو تحلیل کنیم
S Ab
۱۴۰۱/۷/۲۲
از اون دسته کتابهاییست که در کنار نسخه صوتی باید حتما نسخه چاپی رو هم حداقل یه بار بخونید، نکات مفید و بسیار خوبی در متن کتاب وجود داره. خوانش صوتی راوی خیلی خوبه ولی اگر آهنگهاش کمتر بود بهتر میشد.
محمد ناصری
۱۴۰۲/۷/۱
فقط فصل اخرش مفید بود، بقیش یه جوریه که انگار باید فقط تایید کنیم حرفای نویسنده، بابا یه چیز مفید بگو اینا رو خودمون میدونیم به خدا حوصلمون سر بردی
Reza Homayouni
۱۴۰۲/۴/۱۲
این کتاب خیلی می‌تونن به ارتباط موثر کمک کنه چون که بیشتر موضوعات مهم در ارتباط رو توضیح داده. واینکه درباره خودشناسی هم حرفی برای گفتن داره.
امیرحسین شکری آذر
۱۴۰۱/۹/۱۷
کتاب قابل قبولی بود ولی برای شروع. برای کسانی که در این زمینه قبلا مطالعه داشتند، نکات خوبی داره ولی با تکرار و مطالب ساده روبرو خواهند شد.
Ar
۱۴۰۱/۷/۲۴
کتاب بیشتر حول محور شخصیت و عوامل کلی موثر در آنالیز صحبت کرده و بیشتر حول محور روانشناسی صحبت کرده تا وجهه کاربردی امر آنالیز
smh.haydari
۱۴۰۱/۶/۲۸
از روانشناختی شناخت دیگران به زبان بدن پرش کرد که جالب نبود و برای کتاب صوتی زبان بدن خوندن اصلا جالب نیست و پیشنهاد نمیکنم
پریسا کاظمی
۱۴۰۱/۸/۳
به نظرم کتاب ضعیفی بود، اصلا با اسم کتاب هم خوانی ندارد و اینکه انگار فهرست یک کتاب رو داره میخونه و سرفصل میگه
زهرا محسن زاده
۱۴۰۱/۵/۳۰
کتاب خوبی بود
نکات ریز اما کلیدی را عنوان کرده بود.
در واقع چکیده‌ای از چند کتاب بود
تلنگر‌های خوبی زده بود
مشاهده همه نظرات 53

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه دیگران را تحلیل کنیم؟

برای دریافت کتاب صوتی چگونه دیگران را تحلیل کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.