معرفی و دانلود کتاب صوتی کایلو آدم برفی درست می‌کنه

عکس جلد کتاب صوتی کایلو آدم برفی درست می‌کنه
قیمت:
6500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کایلو آدم برفی درست می‌کنه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کایلو آدم برفی درست می‌کنه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کایلو آدم برفی درست می‌کنه

عنوانی دیگر از مجموعه داستان‌های کایلو! کتاب صوتی کایلو آدم برفی درست می‌کنه قصه‌ای جذاب و شنیدنی از راجر هاروی است. در این اثر تلاش کایلو کوچولو و دوستانش را برای درست کردن آدم برفی در یک غروب سرد زمستانی پی خواهید گرفت.

درباره کتاب صوتی کایلو آدم برفی درست می‌کنه:

مجموعه داستان‌های شنیدنی کایلو قصه‌هایی متنوع با محوریت قهرمانی واحدند: پسرکی پرجنب‌وجوش و بانمک به نام کایلو که در هر یک از داستان‌ها موضوعی خاص را دستمایه‌ی شیطنت‌های خود قرار می‌دهد.

در کتاب کایلو آدم برفی درست می‌کنه (Caillou Makes a Snowman) پسرک داستان ما را در یک روز سرد زمستان همراهی خواهید کرد. ماجرا از این قرار است: برف سفید تمام سطح شهر را پوشانده. همین امر کایلو و دوستانش را به فکر درست کردن یک آدم برفی بزرگ می‌اندازد. این کار اما آنقدرها هم که به نظر می‌رسد ساده‌ نیست. اول از همه اینکه باید در این زمینه از تجربه‌ی بزرگ‌ترها استفاده کرد. بعد هم اینکه باید حسابی روی همکاری دیگران حساب باز کرد...

راجر هاروی (Roger Harvey) در کتاب کایلو آدم برفی درست می‌کنه علاوه بر روایت قصه‌ای سرگرم‌کننده برای کودکان، اهمیت دوستی و همکاری را نیز به آن‌ها گوشزد می‌کند.

اقتباس هنری از کتاب صوتی کایلو آدم برفی درست می‌کنه:

مجموعه داستان‌های کودکانه‌ی کایلو در سال 1997 به قالب سریالی تلویزیونی با همین نام (سریِ کایلو) درآمدند.

کتاب صوتی کایلو آدم برفی درست می‌کنه مناسب چه کسانی است؟

کودکان 3 تا 7 سال مخاطبین اصلی داستان کایلو آدم برفی درست می‌کنه از راجر هاروی‌اند.

با راجر هاروی بیشتر آشنا شویم:

راجر هاروی نویسنده و تصویرگرِ حوزه‌ی کودک و نوجوان است. از او تاکنون عناوین زیادی در زمینه‌ی ادبیات داستانی کودکان به انتشار رسیده، که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به کتاب «کایلو آدم برفی درست می‌کنه» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی کایلو آدم برفی درست می‌کنه می‌شنویم:

کایلو هم که با نگاه کردن به سم سعی می­‌کرد ازش یاد بگیره، مقداری برف برداشت و توی دستاش گوله کرد، گوله برفیش به گردی و صافیِ گوله­‌ی سم نشده بود ولی در هرحال اون رو روی زمین گذاشت و مثل سم شروع به غلتوندنش کرد. هرچی جلوتر می­‌رفت گوله­‌ی برفش بزرگ و بزرگ­‌تر می‌­شد. اما یک جایی از حرکت ایستاد و دیگه تکون نخورد. کایلو زور زد و سعی کرد که گوله‌­ی برفی بزرگ و سنگین رو تکون بده ولی ناگهان پاش لغزید و با سر توی برف­‌ها افتاد.

- سر آدم برفی آماده­‌س؟

کایلو به زحمت از زمین بلند شد و صورتش که پر از برف شده بود رو پاک کرد. اون خیلی دلش می­‌خواست که بتونه مثل دوستش یک گوله‌­ی بزرگ بسازه ولی خب کایلو از سم کوچک‌تر بود...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
کایلو آدم برفی درست می‌کنه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کایلو آدم برفی درست می‌کنه
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راویعارف امیری، محمد طالشیان، نرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
6500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کایلو آدم برفی درست می‌کنه

فاطمه جمالی
۱۴۰۱/۸/۱
پسرم خیلی خوشش میاد.
Haniyeh Siavash
۱۴۰۱/۷/۱۰
دختر من خوشش نیومد گوش نکرد
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کایلو آدم برفی درست می‌کنه

برای دریافت کتاب صوتی کایلو آدم برفی درست می‌کنه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.