معرفی و دانلود کتاب صوتی داستان‌های غصه و شادی

عکس جلد کتاب صوتی داستان‌های غصه و شادی
قیمت:
۲۷۰۰۰ ۱۸,۹۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی داستان‌های غصه و شادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی داستان‌های غصه و شادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی داستان‌های غصه و شادی

کتاب صوتی داستان‌های غصه و شادی نوشته‌ی کلر ژوبرت، شش قصه‌ی جذاب و خواندنی را دربرمی‌گیرد و به ماجرای کودکانی می‌پردازد که تلاش می‌کنند غم‌ها و غصه‌های خود را فراموش کنند و زندگی شادی داشته باشند.

موضوع کتاب صوتی داستان‌های غصه و شادی چیست؟

آیا تابه‌حال غمگین شده‌اید؟ علت این ناراحتی چه بود؟ به احتمال زیاد زانوی غم بغل گرفته‌اید و حسابی هم گریه کردید. شاید هم پیش یکی از اعضای خانواده رفته‌اید و با او صحبت کرده‌اید. راستی، اصلاً می‌دانید وقتی دلتان پر از غصه می‌شود چه کار باید انجام دهید؟

اگر جواب این سوال را نمی‌دانید، لازم نیست نگران باشید؛ چرا که کتاب صوتی داستان‌های غصه و شادی شش قصه‌ی جذاب و خواندنی درباره‌ی این موضوع برایتان روایت می‌کند. قصه‌های این کتاب دربار‌ه‌ی کودکانی است که در دل خود غم و غصه دارند اما خیلی زود راهی پیدا می‌کنند تا دوباره شاد شوند.

کتاب صوتی داستان‌های غصه و شادی مناسب چه کسانی است؟

داستان‌های کلر ژوبرت (Claire Jobert) برای کودکان دبستانی 7 تا 10 سال بسیار مناسب است و به آن‌ها آموزش می‌دهد که خود را در موقعیت‌های ناراحت‌کننده به بهترین شکل ممکن نجات دهند.

با کلر ژوبرت بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده‌ی داستان‌های کودک و نوجوان در سال 1961 در پاریس از مادری پزشک و پدری نقاش به دنیا آمد. کلر ژوبرت ایام کودکی خود را در شهر پاریس زندگی کرد و زمانی که تنها 19 سال داشت مسلمان شد و از سال 1362 با همسر ایرانی خود برای همیشه به این کشور آمد. او فوق لیسانس فلسفه و حکمت اسلامی دارد و از میان آثار وی می‌توان به مواردی مانند آن عزیز خدا، اف‍س‍ان‍ه‌ ن‍ق‍اش‌ چ‍ه‍ره‌ه‍ا، آش مشکل گشا، آش بلوط، آرزوی زنبورک و... اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی داستان‌های غصه و شادی می‌شنویم:

بچه بنگوئن‌ها عاشق سرسره بازی بودند. از این طرف کوه یخ بالا می‌رفتند و از اون طرف سر می‌خوردند پایین، یکی یکی و نوبتی. یک روز وسط بازی یک بچه پنگوئن غریبه آمد جلوی صف ایستاد. خیلی هم گنده بود. بچه پنگوئن‌های دیگر با ناراحتی گفتند: «نوبت تو نیست، برو ته صف!»

پنگوئن گنده جواب نداد ته صف هم نرفت. هی از کوه یخ بالا رفت، سر خورد پایین و دوباره دوید اول صف. بچه‌ها هر چه بال‌هایش را کشیدند، هر چه هولش دادند، زورشان نرسید که او را از بازی بیرون کنند.

ریزه میزه کوچک‌ترین بچه پنگوئن بیشتر از همه ناراحت شد، جلو اومد و گفت: «من نمی‌ذارم، بازی ما رو خراب کنی.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
یک روز بدون بازی
4 دقیقه
پچ پچ
3 دقیقه
راه حل ریزه میزه
3 دقیقه
خب دیگه!
3 دقیقه
بازی مخصوص
3 دقیقه
به همین راحتی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی داستان‌های غصه و شادی
نویسنده
راویحامد زحمتکش
ناشر چاپیانتشارات غنچه
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
۲۷۰۰۰ ۱۸,۹۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی داستان‌های غصه و شادی

سارا حسینی
۱۴۰۱/۴/۲۸
این کتاب برای بچه‌هایی که حوصله شنیدن داستان‌های بلند را ندارند خوبه. داستانها کوتاه و گوینده هم قصه‌ها را خوب تعریف میکنه
سانازاحمدی
۱۴۰۱/۷/۶
خیلی دوستداشتنی نوشته شده می‌ارزه خریدش
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی داستان‌های غصه و شادی

برای دریافت کتاب صوتی داستان‌های غصه و شادی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.