معرفی و دانلود کتاب صوتی کایلو، بازی‌های حیاط پشتی

عکس جلد کتاب صوتی کایلو، بازی‌های حیاط پشتی
قیمت:
۶,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کایلو، بازی‌های حیاط پشتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کایلو، بازی‌های حیاط پشتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کایلو، بازی‌های حیاط پشتی

کتاب صوتی کایلو، بازی‌های حیاط پشتی نوشتهٔ کیم تامپسون داستان پسربچه‌ای را روایت می‌کند که با دوستانش در حیاط پشتی خانه‌شان المپیک ورزشی برگزار می‌کنند. این داستان جزو مجموعه کتاب کودک «کایلو» است که توسط نویسندگان مختلف نوشته می‌شود.

موضوع کتاب صوتی کایلو، بازی‌های حیاط پشتی چیست؟

یکی از روزهایی که مادربزرگ کایلو در حیاط به گل‌های باغچه رسیدگی می‌کرد، او به همراه خواهرش «رزی» در حیاط مشغول بازی بودند. تا اینکه کلمنتین با مدال قرمز و زیبایی بر روی سینه‌اش به سمت آن‌ها رفت. او آن مدال را در مسابقه شنا برنده شده بود و کایلو خیلی از آن مدال خوشش آمد. او دلش می‌خواست مدالی دقیقاً به همان شکل داشته باشد؛ به همین دلیل مادربزرگش ایدهٔ جالبی به ذهنش رسید.

مادربزرگش کایلو بازی‌هایی را طراحی کرد که مثل المپیک بودند و آن‌ها باید مسابقات را با موفقیت پشت سر می‌گذاشتند تا مدال بگیرند. کایلو در آغاز بازی هیچ موفقیتی کسب نکرد تا اینکه ...

کیم تامپسون (Kim Thompson) در کتاب کایلو و بازی‌های حیاط پشتی (Caillou: Backyard Olympics) به کودکان می‌آموزد که تنها برنده‌شدن مهم نیست و ما باید از بازی‌ها و مسابقات لذت ببریم و چیزهایی هم یاد بگیریم.

کتاب صوتی کایلو، بازی‌های حیاط پشتی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال و والدینی که قصد دارند برای بچه‌های خود قصه‌های آموزنده بگویند، مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی کایلو، بازی‌های حیاط پشتی می‌شنویم:

همه شروع به دویدن کردن. کایلو جلوتر از همه بود. اون لحظه خودش رو مثل یک ورزشکار واقعی تصور می­‌کرد. ورزشکاری که توی یک ورزشگاه بزرگ در حضور تعداد زیادی تماشاچی توی پیست مسابقه می­‌دویید و از موانع می‌­پرید و توسط تماشاچی­‌ها تشویق می‌­شد. اون‌­ها توپ­‌ها رو از روی تشک به سمت سبد پرتاب کردن و بعد با سرعت، یک دور دور میله­‌ی بسکتبال زدن و به طرف نقطه شروع مسابقه برگشتن.

چیزی به خط پایان نمونده بود. کایلو توی ذهنش صدای گزارشگر رو می‌­شنید که مسابقه رو گزارش می­‌کرد.

گزارشگر: «چه پایان فوق‌­العاده­‌ای برای این مسابقه‌­ی هیجان­‌انگیز. کایلو همچنان پیشتازه و طرفداراش سر از پا نمی‌­شناسن.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
کایلو، بازی‌های حیاط پشتی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کایلو، بازی‌های حیاط پشتی
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راویشهربانو حسینی، مهرانه امروانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کایلو، بازی‌های حیاط پشتی

برای دریافت کتاب صوتی کایلو، بازی‌های حیاط پشتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.