معرفی و دانلود کتاب صوتی کایلو، کاوشگر جنگل

عکس جلد کتاب صوتی کایلو، کاوشگر جنگل
قیمت:
6500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کایلو، کاوشگر جنگل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کایلو، کاوشگر جنگل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کایلو، کاوشگر جنگل

کتاب صوتی کایلو، کاوشگر جنگل داستانی آموزنده از سارا جوهانسن است. در این اثر به ماجرای جست‌وجوی کایلو و مادرش در حیاط خانه گوش می‌سپاریم. مخاطبین خردسال با شنیدن این قصه‌ی بانمک ترغیب می‌شوند تا بیشتر به کاوش در طبیعت بپردازند و محیط اطرافشان را با دقت بالاتری مشاهده کنند.

درباره کتاب صوتی کایلو، کاوشگر جنگل:

اثری که مشغول مطالعه‌ی آن هستید،‌ داستانی بانمک به قلم سارا جوهانسن (Johanson Sarah Margaret) است. او در این اثر شنیدنی داستان ماجراجویی کایلو و مادرش را در باغچه روایت می‌کند؛ به شیوه‌ای که کودکان ترغیب می‌شوند وقت بیشتری را در فضای بیرون خانه بگذرانند و با دقت بیشتری به محیط اطرافشان بنگرند.

داستان از این قرار است: کایلو به همراه مادرش به انباری می‌رود، دستکش و چند ابزار دیگر برای باغبانی بیرون می‌آورد و آماده‌ی ماجراجویی تازه‌ای می‌شود. حالا وقت آن است که به حیاط بروند و کاوش خود را شروع کنند. در ادامه‌ی این سفر هیجان‌انگیز به حیاط، سم، قدیمی‌ترین دوست کایلو هم به جمع آن‌ها می‌پیوندد.

شیوه‌ی روایت و قصه‌سرایی سارا جوهانسن در کتاب صوتی کایلو، کاوشگر جنگل‌ (Caillou the Jungle Explorer) همچون دیگر آثار این نویسنده کم‌نظیر است و کودکان را تا دقیقه‌ی آخر مجذوب داستان می‌کند. گفتنی‌ست بازی و روایت این اثر به عهده‌ی چندی از گویندگان نام‌آشنای کشورمان بوده که در ادامه نام آن‌ها را مطالعه می‌کنید: «عارف امیری، نرگس داغمه‌چی و محمد طالشیان»

اقتباس از کتاب صوتی کایلو، کاوشگر جنگل:

مجموعه داستان‌های کودکانه‌ی کایلو در سال 1997 به قالب سریالی تلویزیونی با همین نام (سریِ کایلو) درآمدند.

در نکوداشت کتاب صوتی کایلو، کاوشگر جنگل:

- داستانی شیرین، ساده و بسیار جذاب. (The Kitchen Magpie)

کتاب صوتی کایلو، کاوشگر جنگل مناسب چه کسانی است؟

سارا جوهانسن کتاب شنیدنی کایلو کاوشگر جنگل را برای گروه سنی 3 تا 7 سال به رشته‌ی تحریر درآورده است.

در بخشی از کتاب صوتی کایلو، کاوشگر جنگل می‌شنویم:

پروانه از روی برگ پرید و بال‌بال‌زنان از کایلو دور شد. پسرک هم دنبالش دویید ولی هنوز چند قدم جلو نرفته بود که پاش توی بوته‌ای گیر کرد و دیگه نتونست از اون جلوتر بره.

سم در حالیکه سعی می‌کرد کایلو رو از لای بوته‌ها آزاد کنه با خنده گفت: "اینجا جنگل خیلی انبوه‌تر شده کایلو. فک نکنم از این بتونیم جلوتر بریم."

اما کایلو که پاهاش تازه از توی بوته آزاد شده بود با شجاعت گفت: "من می‌تونم. از هیچی نمی‌ترسم. "

و بعد بدنش رو خم کرد و آروم آروم سینه‌خیز توی عمق جنگل خزید.

اون به خزیدن ادامه داد و کمی جلوتر گیلبر گربه‌ی خاکستری و شیطونشون رو پیدا کرد که لابه لای بوته‌ها چرت می‌زد و خُرخُر می‌کرد. کایلو ذره بین رو جلوتر برد و از نزدیک به صورت گربه با اون دماغ کوچیک و سیبیل‌های بلندش نگاه کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
کایلو، کاوشگر جنگل

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کایلو، کاوشگر جنگل
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راویعارف امیری، نرگس داغمه چی، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
6500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کایلو، کاوشگر جنگل

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کایلو، کاوشگر جنگل

برای دریافت کتاب صوتی کایلو، کاوشگر جنگل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.