معرفی و دانلود کتاب صوتی کریسمس مبارک، مری کریسمس

عکس جلد کتاب صوتی کریسمس مبارک، مری کریسمس
قیمت:
۶,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کریسمس مبارک، مری کریسمس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کریسمس مبارک، مری کریسمس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کریسمس مبارک، مری کریسمس

لری فریدمن در کتاب صوتی کریسمس مبارک، مری کریسمس به ماجرای خانواده‌ی کریسمس می‌پردازد که همگی عاشق جشن سال نو هستند به جز دخترشان مری! او فکر می‌کند کریسمسِ آن‌ها اصلاً هم مبارک نیست چون خانواده‌اش در همه چیز زیاده‌روی می‌کنند.

موضوع کتاب کریسمس مبارک، مری کریسمس (Merry Christmas, Mary Christmas) چیست؟

تمامی اعضای خانواده‌ی کریسمس جشن سال نو را خیلی جدی می‌گیرند، بزرگترین درخت را می‌خرند، هدیه‌های بسیاری می‌گیرند، سروصدای زیادی دارند و... . تمام این رفتارها مری دختر خانواده را آزار می‌دهد، اما دوست دارد مانند دیگران از کریسمس لذت ببرد. مری برای حل مشکلش از بابانوئل هم کمک می‌گیرد. در نهایت مری مشکل خود را با خانواده‌ در میان می‌گذارد و... .

کتاب صوتی کریسمس مبارک، مری کریسمس مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 5 تا 8 سال که علاقه‌مند به داستان‌های آموزنده هستند، مناسب است. لری فریدمن (Laurie Friedman) در این اثر جذاب به کودکان می‌آموزد که جشن گرفتن و شاد بودن خوب است اما با بخشش و مهربانی به دیگران می‌توان لذتِ جشن و شادی را چندین برابر کرد.

در کتاب صوتی کریسمس مبارک، مری کریسمس می‌شنویم:

اون سال، شب کریسمس بابا اعلام کرد که قراره کل خانواده به دیدن بابانوئل برن. مری با شنیدن این خبر قلبش شروع به تپیدن توی سینه‌ش کرد. اون مطمئن بود که اگر کسی بتونه کاری کنه که کریسمس ارزش تبریک گفتن رو داشته باشه، بابانوئله. اون هم مثل همه‌ی بچه‌های هم‌سن و سال خودش عاشق بابانوئل بود.

اعضای خانواده همه با هم به فروشگاهی که بابانوئل توش می‌نشست و با بچه‌ها ملاقات می‌کرد رفتن. مری هم با خوشحالی پشت بچه‌هایی که توی صف دیدار با بابانوئل بودن ایستاد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
کریسمس مبارک، مِری کریسمس

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کریسمس مبارک، مری کریسمس
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راویامیرحسین صداقتی، مهرانه امروانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کریسمس مبارک، مری کریسمس

مهدیه حسینی
۱۴۰۲/۲/۱۹
داستان قشنگیه و دخترم چندین بارگوشش کرد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کریسمس مبارک، مری کریسمس

برای دریافت کتاب صوتی کریسمس مبارک، مری کریسمس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.