معرفی و دانلود کتاب صوتی کوکو

عکس جلد کتاب صوتی کوکو
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کوکو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کوکو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کوکو

داستانی متفاوت درباره‌ی سفر به دنیای مردگان! کتاب صوتی کوکو قصه‌ی پسری به اسم میگل است که آرزو دارد موسیقی‌دان شود، اما خانواده‌اش مخالف هستند و او برای یافتن راه چاره، دست به کار خطرناکی می‌زند.... این کتاب که براساس انیمیشنی محبوب به قلم گروه نویسندگان والت‌ دیزنی و به همین نام تألیف شده، مفاهیمی ارزشمند مانند شجاعت،‌ فداکاری، احترام و مهربانی را به کودکان آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی کوکو

این داستان آموزنده در جایی می‌گذرد که مردم همگی عاشق موسیقی‌اند. روزهای جشن صدای گیتار را می‌شود از همه‌ی کوچه و محله‌ها شنید، البته به جز خانه‌ی ریورا! آن‌ها از هر ساز و آوازی متنفرند. سال‌ها قبل همسر ماما ایملدا او را برای پیشرفت در موسیقی ترک کرده بود و به همین دلیل، خانواده‌ی پرجمعیت ریورا قانون عجیبی را بین خودشان ایجاد کردند: ساز و موسیقی ممنوع! چند نسل بعد، وقتی قهرمان کتاب کوکو (Coco) به دنیا آمد آن‌ها هنوز هم از آهنگ بیزار بودند و از همه‌ی بچه‌ها، نوه‌ها و نبیره‌ها می‌خواستند هیچ‌جوره سمت موسیقی نروند.

البته همانطور که می‌توانید حدس بزنید، پسرک داستان ما با همه‌ی خانواده‌اش فرق داشت. او از ته دل عاشق گیتار بود و دور از چشم بقیه آهنگ‌های ارنستو دلاکروز، خواننده‌ی بزرگ مکزیکی را تمرین می‌کرد. یکی از روزها وقتی مادربزرگِ میگل عکس اعضای درگذشته‌ی خانواده را کنار هم می‌گذاشت، ‌او ناگهان فهمید همسرِ ماما ایملدا، کسی جز ارنستوی معروف نیست و تصمیم گرفت به آرامگاه او سر بزند.

میگل درست زمانی به قبرستان رسید که درهای بین دنیای زندگان و مردگان باز شده بود. شخصیت ماجراجوی کتاب شنیدنی کوکو ناگهان به جهان دیگر پرتاب شد و فهمید بدون پیدا کردن روح جد بی‌وفایش، راهی برای برگشتن به زندگی ندارد... . این سفر غیرمنتظره درس‌های بسیاری برای میگل و خانواده‌اش دارد، زیرا در نهایت متوجه می‌شوند چگونه با وجود اختلاف نظرها، به همدیگر عشق بورزند.

انیمیشن کوکو

انیمیشن کوکو در سال 2017 منتشر شد و حضور موسیقی و تصویرسازی چشم‌نواز باعث شد کودکان سراسر دنیا از آن استقبال کنند. جالب است بدانید انیمیشن کوکو جایزه‌ی بهترین فیلم پویانمایی و بهترین ترانه را از جشنواره اسکار دریافت کرد. منتقدان بسیاری این انیمیشن را برای بیان ساده و کودکانه‌ی مفاهیم اخلاقی ستودند.

کتاب صوتی کوکو مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این اثر آموزنده به کودکان 3 تا 8 ساله پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی کوکو می‌شنویم

توی سانتا سیسیلیا رسمی وجود داشت که مردم هر ساله در روز مردگان دور هم جمع می‌شدن و با روزی میز گذاشتن عکس‌های کسانی که از دست دادن یادشون رو زنده نگه می‌داشتن. طبق سنت قدیمی عکس تمام مرده‌ها حتما باید روی میز قرار می‌گرفت تا اون‌ها می‌تونستن از پل طلایی عبور کنن و برای دیدن عزیزانشون به دنیای زنده‌ها برن.

روز مردگان کم کم داشت فرا می‌رسید و ماما ابولیتا، مادربزرگ میگل همه چیز رو برای مراسم آماده کرده بود. اون عکس مادربزرگش ماما ایملدا رو روی میز گذاشت و گفت: آه، مامای ایملدای بیچاره. حتما سختی‌های زیادی رو تحمل کردی. میگل گفت: چرا پدر ماما کوکو خونه رو ترک کرد؟

- اسم اون مرد رو نیار. اون قلب همسرش و دخترش رو شکست و برای همیشه ترکشون کرد، اونم برای کار مسخره‌ای مثل موسیقی!

- اما موسیقی مسخره نیست!

- چی! قانون خانواده رو که یادت نرفته؟ ساز و موسیقی ممنوع!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
24 دقیقه
کوکو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کوکو
نویسنده
مترجمیگانه حیدرنژاد
راویعارف امیری، نرگس داغمه چی، مبینا چیت سازان، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کوکو

چو ایران نباشد تن مباد
۱۴۰۲/۶/۲۳
موضوع داستان و خیلی دوست‌داشتیم. داستان از جایی شروع میشه که باعث میشه به عنوان خواننده قضاوت اشتباهی بکنم ولی در نهایت داستان به شکل جذابی تموم میشه و شنونده داستان غافلگیر میشه. این داستان انیمیشنش هم ساخته شده اونم خالی از لطف نیست ببینید. با اینکه داستان خلاصه شده اما کل ماجرا رو به خوبی شرح میده. سپاس
Leila Behzadi
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
بچه‌های من این کتاب رو دوست داشتند، سپاس
شاهان
۱۴۰۲/۹/۱۸
شاهان خیلی دوستش داره
فاطمه حسنا شاهمرادی
۱۴۰۲/۱۲/۷
کمی ترسناک بود.
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کوکو

برای دریافت کتاب صوتی کوکو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.