معرفی و دانلود کتاب صوتی گربه تایتانیک

عکس جلد کتاب صوتی گربه تایتانیک
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گربه تایتانیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گربه تایتانیک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گربه تایتانیک

کتاب صوتی گربه تایتانیک نوشته‌ی مارتی کریسپ، داستانی جذاب و شنیدنی درباره‌ی یک گربه‌ی کهربایی رنگ در کشتی بزرگ تایتانیک است که می‌تواند آینده را پیشگویی کند.

موضوع کتاب صوتی گربه تایتانیک (Titanicat) چیست؟

تایتانیک کشتی بزرگ و زیبایی بود. طول آن به اندازه چهار چهارراه بزرگ یک شهر و ارتفاع آن ده طبقه بود. تایتانیک در واقع شهری شناور روی دریاها و اقیانوس‌ها بود که درونش همه‌چیز هم‌چون کتابخانه، رستوران، اداره پست، استخر، سالن ورزشی، و حتی حمام ترکی قرار داشت.

این کشتی شگفت‌انگیز، حامل بعضی از ثروتمندترین اشخاص جهان و هم‌چنین مهاجرینی فقیر از بلغارستان، ایرلند، سوئد، نروژ، کرواسی، پرتقال، و سوریه بود. جیم یکی از خدمه‌ها‌ی کشتی بود که در این سفر بزرگ با تایتانیک همراه بود. او به هرجایی نگاه می‌کرد، گربه‌ای را می‌دید. گربه‌ای کهربایی رنگ و زیبا. جیم نام گربه را گربه‌ی تایتانیک گذاشته بود. بدنه شناور کشتی تایتانیک از محفظه‌ای ضد آب درست شده بود، و به همین دلیل مردم فکر می‌کردند این کشتی هیچوقت غرق نخواهد شد اما... .

کتاب صوتی گربه تایتانیک مناسب چه کسانی است؟

این کتاب صوتی برای کودکان دبستانی مناسب است. شنیدن این کتاب صوتی برای کودکانی لذت‌بخش است که به داستان‌های تاریخی علاقه دارند و درباره‌ی ریشه‌های تاریخی و افسانه‌هایی که درباره‌ی کشتی تایتانیک وجود دارد، کنجکاو هستند.

در قسمتی از کتاب صوتی گربه تایتانیک می‌شنویم:

روز بعد جیم در حینی که در حال برق انداختن صندلی‌های عرشه الف بود، خانواده‌ی کوچیک گربه را داخل یک جعبه قرار دارد. باد تند و تیزی که از طرف دریا می‌وزید باعث شد جیم شروع به خیال‌پردازی درباره‌ی سفرِ بزرگ پیش رویش کند. او همیشه می‌خواست به دریا بره و آب‌های آزاد را با چشم‌های خودش ببیند. اول به مدت دو هفته می‌بایست کشتی تمیز و سر حال می‌شد و بعد آن را در آب شناور می‌کردند و سفر آزمایشی شروع می‌شد. جیم به سختی تلاش می‌کرد تا خانواده‌ی گربه را نزدیک خودش نگه دارد.

وقتی که کشتی شروع به حرکت کرد، او متوجه شد که 401 از جعبه بیرون می‌آید و موش‌هایی که در آشپزخانه بودند را شکار می‌کند. او یک موش که در سطل زباله‌ی جو دوسرِ کابینتِ انبار سه ستاره بود و جیم فراموش کرده بود آن را تمیز کند، شکار کرد. جیم با خودش گفت چقدر خوب که این گربه با من است، چراکه من را از مخصمه‌ها نجات می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
گربه تایتانیک

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گربه تایتانیک
نویسنده
مترجمکیوان فرجی
راویمهرانه امروانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گربه تایتانیک

Sonia Vosogh
۱۴۰۲/۳/۲۵
فکر میکنم مخاطب‌های خاص خودش رو داره چون یکم پیچیده به نظر میرسه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گربه تایتانیک

برای دریافت کتاب صوتی گربه تایتانیک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.