معرفی و دانلود کتاب صوتی گوزن شمالی و زاغی

عکس جلد کتاب صوتی گوزن شمالی و زاغی
قیمت:
9000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گوزن شمالی و زاغی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گوزن شمالی و زاغی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گوزن شمالی و زاغی

داستانی شنیدنی از دل طبیعت... بتینا رسترپو در کتاب صوتی گوزن شمالی و زاغی اطلاعات فراوانی را در رابطه با زندگی گوزن‌ها به کودکان آموزش می‌دهد. نویسنده همچنان که در این کتاب کودکان را می‌خنداند، آن‌ها را با مفاهیم عمیقی همچون دوستی و مهربانی آشنا می‌سازد.

درباره کتاب صوتی گوزن شمالی و زاغی:

گوزن بودن بسیار دشوارتر از چیزی‌ست که به‌نظر می‌رسد. اما گوزن کوچولوی داستان، دوست خاص و شوخی به نام زاغی دارد که سختی‌ها را برای او آسان‌ می‌سازد؛ دوستی که در تمام مشکلات همراه گوزن است. بتینا رسترپو (Bettina Restrepo) در کتاب گوزن شمالی و زاغی (Moose and Magpie) نکات جالب فراوانی را راجع به زندگی گوزن‌ها به شما آموزش خواهند داد. دوستی و مهربانی از دیگر مفاهیم عمیقی‌ست که در این کتاب تأثیرگذار به آن‌ها پرداخته شده است.

برای مثال زاغی مدام تلاش می‌کند تا با سوال‌های جورواجور دوستش را سرگرم کند. یا هنگامی که گوزن کوچولو خارش شدیدی را در سرش احساس می‌کند، زاغی با صبر و مهربانی به او توضیح می‌دهد که این خارش به‌خاطر حشره‌ها نیست. بلکه به این دلیل است که گوزن دارد شاخ در می‌آورد!

کودکان تا آخر با این اثر شنیدنی همراه خواهند شد و ماجراهای زاغی و گوزن را دنبال خواهند کرد. لحن طنز نویسنده نیز دو چندان بر جذابیت و کشش این اثر افزوده است. داستان گوزن شمالی و زاغی اولین بار در سال 2009 به نگارش در آمده و عارف امیری، محمد طالشیان و نرگس داغمه‌چی صداپیشگی این اثر را برعهده داشته‌اند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی گوزن شمالی و زاغی:

- بچه‌ها جوک‌هایی را که زاغی به گوزن می‌گوید دوست خواهند داشت. (Stories for Children Magazine)
- این داستان تغییراتی را که گوزن طی یک سال تجربه می‌کند شرح می‌دهد. (Simply Science blog)
- بعد از مطالعه این کتاب، کودکان در تمام طول روز حقایقی را درباره گوزن‌ها بیان می‌کنند. (Feathered Quill Book Reviews)

کتاب صوتی گوزن شمالی و زاغی مناسب چه کسانی است؟

بتینا رسترپو کتاب صوتی گوزن شمالی و زاغی را برای کودکان سه تا هفت سال به نگارش درآورده است.

در بخشی از کتاب صوتی گوزن شمالی و زاغی می‌شنویم:

اِلمو با دیدن اون دو، تصمیم گرفت که تنها باشه و با دوستش به جایی که ازش اومده بود، برگرده. سرمای هوا هر روز بیشتر از روز قبل می‌شد و فصل زمستون نزدیک شده بود. باد و بارون جاشون رو به برف و بوران داده بودن و همه جا رو سفیدپوش کردن.

اِلمو همیشه به فکر ساختن معماهای تازه بود اما اون هیچ وقت به خوبی زاغی، سوال‌های بامزه نمی‌پرسید. ایوی که توی لونش نشسته بود، با دیدن ظاهر تغییرکرده‌ی دوستش، از شاخه پایین پرید و گفت: "میدونی چرا گوزن‌ها رو مجبور می‌کنن تا زباله‌های جنگل رو جمع کنن؟"

گوزن که درحال فکرکردن به سوال ایوی بود، سرش رو دست کشید و تازه متوجه شد که شاخش افتاده. حالا جواب خیلی واضح بود: "چون گوزن‌ها شاخ هاشون رو وقتی می‌افتن، روی چمن‌زار رها می‌کنن. "

اون‌ها بعد از این جواب شروع کردن به خندیدن. شاخ گوزن‌ها از جنس استخونه و وقتی که می‌افته حشرات، پرنده‌ها، موش‌ها و حیوانات دیگه ازش تغذیه می‌کنن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
گوزن شمالی و زاغی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گوزن شمالی و زاغی
نویسنده
مترجمفاطمه خانلری
راویعارف امیری، محمد طالشیان، نرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
9000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گوزن شمالی و زاغی

مهرانا لیریایی
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
من عاشق ❣️😘💋😘❣️این داستانم
به نظر من درمورد گوزن‌ها اطلاعات زیادی رو یاد میده
سعیده رمضانپور
۱۴۰۱/۲/۱۷
کتاب خوبی بود اطلاعات خوبی درباره‌ی گوزن‌ها به بچه‌ها یاد میده
درساآقاجری
۱۴۰۱/۴/۲۲
آن چیزی که انتظارداشتم نبود
ترانه زبردست
۱۴۰۱/۳/۲۷
کتاب مفیدی بود گوینده هم صدای خوبی داشت
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گوزن شمالی و زاغی

برای دریافت کتاب صوتی گوزن شمالی و زاغی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.