معرفی و دانلود کتاب صوتی یک دسته کفش

عکس جلد کتاب صوتی یک دسته کفش
قیمت:
5500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک دسته کفش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک دسته کفش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی یک دسته کفش

کتاب صوتی یک دسته کفش نوشتۀ سارا توسینگ، درباره‌ی دختربچه‌ای است که یک روز تابستانی نامه‌ای با جملاتی مهرآمیز از سوی صندل‌هایش به دستش می‌رسد.

موضوع کتاب صوتی یک دسته کفش چیست؟

اَبی دختر کوچکی است که به صندل‌هایش بسیار علاقه دارد. در یک روز گرم او نامه‌ای از طرف کفش‌های تابستانی‌ صورتی‌اش دریافت می‌کند که پر از جملات محبت‌آمیز حاکی از دلتنگی است. گویی که آن‌ها برای دیدار دوبارۀ اَبی بسیار اشتیاق داشتند.

از نظر این دختر کوچولو، صندل‌ها دوستان بسیار خوبی برایش هستند که برای دویدن و بازی کردن او را همراهی می‌کنند. این نکته باعث می‌شود که ابی از داشتن چنین دوستانی احساس خوشحالی کند و زمان بیشتری را با صندل‌هایش بگذراند.

این کتاب صوتی فضای شاد و فرح‌بخشی دارد و با جمله‌های دلنشین و زیبا کودکان را به خود جذب می‌کند. در قسمتی از کتاب نامه‌ای به دست اَبی می‌رسد که نویسنده‌اش صندل‌هایش هستند، این گونه شخصیت دادن به اشیاء باعث ارتباط بیشتر بچه‌ها با آن‌ها می‌شود و یاد می‌گیرند که با توجه به کاربردشان از آنان به درستی استفاده کنند.

کتاب صوتی یک دسته کفش برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان زیبا و فانتزی، برای کودکان 3 تا 7 ساله بسیار جذاب و دلنشین خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی یک دسته کفش می‌شنویم:

یک روز پاییزی، دخترک در حالی که صندل مورد علاقه‌اش رو پوشیده بود، توی پارک تاب‌سواری می‌کرد. اون خودش رو تاب می‌داد و بالا و بالاتر می‌رفت. اون قدر بالا رفت که یکهو لنگه‌های صندلش به نوبت از پاش در رفتن و توی آسمون به پرواز دراومدن. اَبی انتظار داشت که لنگه کفش‌ها روی چمن یا ماسه‌های پارک بیفتن ولی همچین چیزی نشد.

صندل‌هاش مثل پرنده‌های زیبا توی هوا به پرواز دراومدن، بال‌زنان خودشون رو به چند جفت صندل دیگه که توی هوا پرواز می‌کردن رسوندن، در کنارشون به شکل عدد هفت به پروازشون ادامه دادن و از ابی دور شدن.

اون‌ها به سمت جنوب رفتن. اَبی پابرهنه به خونه برگشت و وقتی به مادرش راجع به صندل‌های پرنده گفت، مامانش با بی‌حوصلگی ازش خواست که حرف بی‌معنی نزنه. بعد پوتین‌های جدیدش رو از توی کمد درآورد و بهش داد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
یک دسته کفش

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی یک دسته کفش
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راویعارف امیری، مبینا آقاجانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی یک دسته کفش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی یک دسته کفش

برای دریافت کتاب صوتی یک دسته کفش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.