معرفی و دانلود کتاب صوتی یک و دو و سه، بع و بع و بع

عکس جلد کتاب صوتی یک و دو و سه، بع و بع و بع
قیمت:
۲۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک و دو و سه، بع و بع و بع و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی یک و دو و سه، بع و بع و بع و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی یک و دو و سه، بع و بع و بع

کتاب صوتی یک و دو و سه، بع و بع و بع نوشته‌ی لیلا علی قلی زاده، داستان بره‌ی کوچولوی بازیگوشی است که به همراه پدر و مادر و برادر و خواهرش در یک مزرعه‌ی سرسبز و زیبا زندگی می‌کند. بره در این داستان یاد می‌گیرد که چرا گوش دادن به حرف پدر و مادر کار خیلی خیلی مهمی است.

درباره‌ی کتاب صوتی یک و دو و سه، بع و بع و بع

پدرها و مادرها همیشه مراقب بچه‌ها هستند و مدام آن‌ها را راهنمایی می‌کنند؛ این کار را بکن،‌ آن کار را نکن، این را بخور، آن را نخور و... گاهی بچه‌ها از این همه باید و نباید خسته می‌شوند، بازیگوشی می‌کنند و فکر می‌کنند اگر همیشه هم به حرف پدر و مادرشان گوش نکنند چیزی نمی‌شود. درحالی‌که اینطور نیست؛ پدرها و مادرها همیشه خیر و صلاح بچه‌هایشان را می‌خواهند و هر قانونی هم که برای آن‌ها تعیین می‌کنند، برای این است که مطمئن شوند اتفاق بدی برای بچه‌های عزیزشان نمی‌افتد.

در کتاب صوتی یک و دو و سه، بع و بع و بع نوشته‌ی لیلا علی قلی زاده، داستانی را می‌شنویم که اهمیت گوش دادن به حرف پدر و مادرها را به بچه‌ها نشان می‌دهد. در این قصه می‌شنویم که دو گوسفند مهربان، همراه بچه‌هایشان در یک مزرعه‌ی بزرگ و زیبا زندگی می‌کنند. آن‌ها سه بره دارند که خیلی شبیه هم هستند، و برای اینکه آن‌ها را با هم قاطی نکنند به هر کدام یک عدد داده‌اند. این‌طوری وقتی بره‌ی شماره‌ی یک را صدا می‌کنند، باید یک بار بگوید «بع». وقتی دومی را صدا می‌کنند باید دو بار بگوید «بع بع» و سومی هم که از همه بازیگوش‌تر است، وقتی صدایش می‌کنند باید بگوید «بع بع بع». به این ترتیب مامان و بابا همیشه خیالشان راحت است که همه‌ی بره‌ها کنارشان‌اند و کسی گم نمی‌شود.

روزی از روزها، مامان و بابا تصمیم می‌گیرند تا بره‌ها را برای چرا به دشت ببرند. همه‌جا پر از علف تازه است و بره‌ها خیلی خوشحال‌اند. بره‌ی سوم که خیلی کنجکاو است، دلش می‌خواهد به بالای تپه‌ی کناری برود و علف‌های آن‌جا را مزه کند. این‌طوری به آسمان نزدیک‌تر است و می‌تواند خورشید را هم بهتر ببیند. برای همین دور از چشم پدر و مادر به سمت تپه راه می‌افتد و آوازخوان، از آن بالا می‌رود. هوا دارد تاریک می‌شود و کم‌کم وقت غروب خورشید رسیده، ولی مامان و بابا هر چه صدا می‌زنند، بره‌ی سوم جوابشان را نمی‌دهد...

کتاب صوتی یک و دو و سه، بع و بع و بع توسط نشر صوتی سرو یاسین منتشر شده. نازنین مهیمنی، بهرام سروری‌نژاد و نگین خواجه نصیر نیز راویان این کتاب هستند.

کتاب صوتی یک و دو و سه، بع و بع و بع برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به کودکان 6 تا 12 سال پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی یک و دو و سه، بع و بع و بع می‌شنویم

در روستایی سرسبز مزرعه‌ای بود که چند گوسفند در اون زندگی می‌کردند. بابا گوسفند و مامان گوسفند سه بره داشتند که از صبح تا شب در حال بازیگوشی بودند. اون‌ها خیلی شبیه هم بودند، برای همین بابا و مامان به هر کدوم شماره‌ای داده بودند تا اون‌ها رو اشتباه نگیرند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
یک و دو و سه، بع و بع و بع

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی یک و دو و سه، بع و بع و بع
نویسنده
راوینازنین مهیمنی، نگین خواجه نصیر، بهرام سروری نژاد
ناشر صوتیانتشارات سرو یاسین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی یک و دو و سه، بع و بع و بع

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی یک و دو و سه، بع و بع و بع

برای دریافت کتاب صوتی یک و دو و سه، بع و بع و بع و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.