معرفی و دانلود کتاب طراحی استراتژی در بورس اوراق بهادار و کالای کشاورزی

عکس جلد کتاب طراحی استراتژی در بورس اوراق بهادار و کالای کشاورزی
قیمت:
۵۰۰۰۰ 25000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب طراحی استراتژی در بورس اوراق بهادار و کالای کشاورزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب طراحی استراتژی در بورس اوراق بهادار و کالای کشاورزی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب طراحی استراتژی در بورس اوراق بهادار و کالای کشاورزی

امروزه سرمایه‌گذاری در بورس در سراسر جهان نقشی اساسی دارد و به حفظ و افزایش دارایی افراد کمک می‌کند. بنابراین در کتاب طراحی استراتژی در بورس اوراق بهادار و کالای کشاورزی، نوشته‌ی احسان معصومی و کورش رضائی مقدم استراتژی‌هایی مطرح شده‌اند که شما را برای انجام معالمات بورسی و موفقیت و سودآوری بیشتر در این زمینه راهنمایی می‌کند.

درباره‌ی کتاب طراحی استراتژی در بورس اوراق بهادار و کالای کشاورزی

در جهان مدرن، بازار بورس نقش مهمی در جذب نقدینگی، شکستن انحصار بانک و تثبیت مفهوم سرمایه‌گذاری به جای پس‌انداز در سراسر ذهن‌ها دارد و شرایط و نوسانات اقتصادی، سرمایه‌گذاری بیشتر در این بازار را که بر مبنای سود بیشتر طراحی شده، می‌طلبد.بااین‌حال درست به‌همان‌اندازه که بازار بورس دارای ظرفیت قابل توجهی برای کسب سود است، می‌تواند سرمایه‌ی شما را در معرض خطر ن قرار دهد. ازاین‌رو، آموزش سازوکار آن بسیار حائز اهمیت است.

در کتاب طراحی استراتژی در بورس اوراق بهادار و کالای کشاورزی، قوانین و باید و نبایدهای بورس را از زبان احسان معصومی و کورش رضائی مقدم یاد می‌گیرید. در این کتاب با تمرکز بر آموزش صحیح و کاربردی تحلیل تکنیکال، سازوکاری برای طراحی یک استراتژی مناسب برای فعالیت در بازار بورس ارائه شده است.

فصل‌های گوناگون این کتاب به مباحثی چون آموزش مفاهیم پایه و کلی بورس، نحوه‌ی دریافت سیگنال برای یافتن نقاط ورود و خروج مناسب در معاملات، طراحی استراتژی و... اختصاص دارد.

کتاب طراحی استراتژی در بورس اوراق بهادار و کالای کشاورزی را انتشارات مرجع علم منتشر کرده و علاقه‌مندان به حوزه‌ی سرمایه‌گذاری و بورس می‌توانند از مطالب آن استفاده کنند.

کتاب طراحی استراتژی در بورس اوراق بهادار و کالای کشاورزی مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید در بازار بورس سرمایه‌گذاری کنید و اصول و روش‌های صحیح آن را نمی‌دانید، این کتاب راهنمای مناسبی برای شماست.

در بخشی از کتاب طراحی استراتژی در بورس اوراق بهادار و کالای کشاورزی می‌خوانیم

یکی از عوامل مهم در تعیین دیدگاه معاملاتی، وضعیت بازار می‌باشد. این عامل دارای یک ویژگی خاص است که آن را از سایر عوامل متمایز می‌کند و آن هم "خارج از کنترل بودن" است. فرد می‌تواند انتظار بازدهی، زمان، سرمایه و ویژگی‌های شخصیتی را درون خود جست‌وجو کرده و آن‌ها را بر اساس شرایط خود تعیین کند. اما وضعیت بازار ارتباطی به فرد معامله‌گر ندارد و خارج از کنترل اوست. این عامل تأثیر به‌سزایی بر تعیین دیدگاه دارد و فرد معامله‌گر حتماً باید در استراتژی خود سازوکار مناسبی را برای تعیین اثر این عامل در نظر بگیرد.

یکی از راه‌های تعیین نحوه اثرگذاری وضعیت بازار بر دیدگاه معاملاتی، بررسی روند شاخص کل می‌باشد. روند شاخص کل بورس را می‌توان در دو حالت بلندمدت و کوتاه‌مدت مورد بررسی قرار داد. در هر حالت نیز، روند شاخص کل می‌تواند صعودی یا نزولی باشد. به عنوان مثال، روند شاخص کل در بلندمدت می‌تواند صعودی یا نزولی باشد و در هر کدام از این وضعیت‌ها روند شاخص کل کوتاه‌مدت نیز دو حالت صعودی و نزولی را داراست.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: ‌تحلیل تکنیکال
فصل دوم: سیگنال
فصل سوم: هشدار
فصل چهارم: الگوهای نمودار قیمت
فصل پنجم: طراحی استراتژی معامله
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب طراحی استراتژی در بورس اوراق بهادار و کالای کشاورزی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات مرجع علم
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات267
زبانفارسی
شابک978-622-7766-05-9
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک
۵۰۰۰۰ 25000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب طراحی استراتژی در بورس اوراق بهادار و کالای کشاورزی

مهران
۱۴۰۲/۲/۹
با تشکر از نویسندگان. کتاب خیلی خوبی بود و برای ساختن استراتژی‌های جدید نکته‌های خوبی بهتون یاد میده
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب طراحی استراتژی در بورس اوراق بهادار و کالای کشاورزی

برای دریافت کتاب طراحی استراتژی در بورس اوراق بهادار و کالای کشاورزی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.