معرفی و دانلود کتاب طراحی صفحات وب مقدماتی

عکس جلد کتاب طراحی صفحات وب مقدماتی
قیمت:
۸۵۰۰۰ ۷۶,۵۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب طراحی صفحات وب مقدماتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب طراحی صفحات وب مقدماتی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب طراحی صفحات وب مقدماتی

کتاب طراحی صفحات وب مقدماتی نوشته‌ی مصطفی یوسفی رامندی، راهنمایی مصور است که برای افراد سطوح مبتدی تا متوسط نگاشته شده. استفاده از تصاویر در این راهنمای آموزشی به خواننده کمک ‌می‌کند که تکه‌-کدها و نتایج آن‌ها را ببیند و مطلب ارائه‌شده را بهتر درک کند. آموزش این کتاب بر پایه‌ی CSS3 و HTML5 در فصول مجزا و تفکیک‌شده است که از اصلی‌ترین موضوعات در حوزه‌ی طراحی وب می‌باشند.

درباره‌ی کتاب طراحی صفحات وب مقدماتی

با فراگیر شدن استفاده از اینترنت در جهان، انتقال داده‌ها از طریق شبکه و امکان دسترسی لحظه‌ای مردم به انواع اطلاعات، استفاده از صفحات وب نیز طرفداران بیشتری پیدا کرده است. به جرأت می‌توان گفت مهم‌ترین استفاده از شبکه‌ی اینترنت، دسترسی به سایت‌ها و صفحات اینترنتی است، اما به اشتراک گذاشتن اطلاعات در قالب صفحات وب، نیازمند کسب دانش و تخصص در این زمینه است و کتاب طراحی صفحات وب مقدماتی، راهنمای خوبی برای شما در راه نیل به این هدف خواهد بود.

مهندس مصطفی یوسفی رامندی در کتاب پیش رو بیان می‌کند که همه‌ی ما روزانه با انواع مختلفی از اسناد و اوراق مواجه می‌شویم. روزنامه‌ها، بروشور رستوران‌ها، کاتالوگ فروشگاه‌ها، مجلات و کتاب‌ها و غیره. بسیاری از صفحات وب همانند نسخه‌ی الکترونیکی این اسناد عمل می‌کنند. برای مثال روزنامه‌ها و مجلات دقیقاً همان داستان‌هایی را در نسخه‌ی چاپی خود به نمایش می‌گذارند که در صفحات وب‌شان دیده می‌شود و فروشگاه‌ها همان اطلاعاتی را در بروشور خود دارند که در صفحات اینترنتی‌شان قرار داده‌اند. وی در ادامه به تشریح مفهوم ساختار و نقش HTML در ایجاد ساختار می‌پردازد.

در کتاب طراحی صفحات وب مقدماتی، از تصاویر کمکی برای تفهیم هرچه بهتر تکه‌-کدها و نتایج مربوط به آن‌ها استفاده شده است. متن پیش رو شامل 13 فصل است که مطالبی همچون مقدمه‌ای بر CSS، معرفی خواص مقدماتی CSS، خواص پیشرفته در CSS، انتخاب‌گرها در CSS و ... را به خواننده ارائه می‌دهند. مهندس مصطفی یوسفی رامندی در بخش پایانی کتاب نیز مسائلی تکمیلی در حوزه‌ی طراحی صفحات وب را در اختیار مخاطبین قرار داده است.

کتاب طراحی صفحات وب مقدماتی را مؤسسه‌ی فرهنگی-هنری دیباگران تهران منتشر و روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

کتاب طراحی صفحات وب مقدماتی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کلیه‌ی علاقه‌مندان به حوزه‌ی طراحی وب کاربردی خواهد بود.

در بخشی از کتاب طراحی صفحات وب مقدماتی می‌خوانیم

موتورهای جستجوگر

دنیای وب منبع عظیمی از اطلاعات است که روزبه‌روز برحجم آن افزوده می‌شود. در حال حاضر میلیاردها صفحه که اطلاعات فراوانی از موضوعات مختلف را در بر دارند، بر روی سرورهای مختلف جا خوش کرده‌اند. این در حالی‌ست که تولد سایت‌های جدید و گسترش سایت‌های موجود نیز به‌طور فزاینده‌ای به این حجم اطلاعات می‌افزاید.

نرخ رشد اطلاعات آن‌قدر زیاد است که امروزه، مشکل دسترسی به اطلاعات جدی‌تر از نبود اطلاعات است. امروزه چالش عمده‌ی اکثر کاربران دستیابی به اطلاعات است! به عبارت دیگر، اگر کاربری دنبال موضوعی خاص باشد، کدام صفحه را باید بخواند؟ از میان این تعداد عظیم صفحات موجود، کدام صفحه نیاز او را برآورده می‌کند؟
اگر سایتی باشد که به کاربران در یافتن اطلاعات کمک کند، قطعاً مورد توجه خواهد بود. خوشبختانه چنین سایتی وجود دارد و ما آن‌را با نام موتور جستجوگر می‌شناسیم.

موتور جستجوگر سایتی است که برای کمک به کاربران در یافتن اطلاعات موجود در سایت‌های دیگر طراحی شده است. به این صورت که با گرفتن عبارتی مختصر، کاربر را با لیستی از سایت‌ها روبه‌رو می‌کند که به موضوع موردعلاقه‌ی او مرتبط می‌باشند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: مقدمه‌ای بر وب
فصل دوم: ساختار صفحات وب
فصل سوم: متن‌ها
فصل چهارم: لیست‌ها
فصل پنجم: لینک‌ها
فصل ششم: تصاویر
فصل هفتم: جدول‌ها
فصل هشتم: فرم‌ها
فصل نهم: چند نکته‌ی مهم و چند برچسب دیگر
فصل دهم: مقدمه‌ای بر CSS
فصل یازدهم: معرفی خواص مقدماتی CSS
فصل دوازدهم: خواص پیشرفته در CSS
فصل سیزدهم: انتخاب‌گرها در CSS
مسائل تکمیلی در حوزه طراحی صفحات وب
منابع و مآخذ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب طراحی صفحات وب مقدماتی
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات207
زبانفارسی
شابک978-600-124-736-1
موضوع کتابکتاب‌های آموزش طراحی وب سایت
قیمت نسخه الکترونیک
۸۵۰۰۰ ۷۶,۵۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب طراحی صفحات وب مقدماتی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب طراحی صفحات وب مقدماتی

برای دریافت کتاب طراحی صفحات وب مقدماتی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.