معرفی و دانلود کتاب عشق منی مامانی، بابایی دوست دارم

عکس جلد کتاب عشق منی مامانی، بابایی دوست دارم
قیمت:
۳۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب عشق منی مامانی، بابایی دوست دارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب عشق منی مامانی، بابایی دوست دارم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب عشق منی مامانی، بابایی دوست دارم

اگر قرار باشد که مامان و بابا را شبیه یک چیز خاص ببینیم،‌ مامان و بابای شما چه چیزی خواهند بود؟! کتاب عشق منی مامانی، بابایی دوست دارم کتابی ساده،‌ صمیمی،‌ خواندنی و همراه با تصاویر لطیف و کودکانه است که کاتریس ویس آن را برای بچه‌ها نوشته. کتابی که عشق‌ ورزیدن به والدین را به کودکان می‌آموزد و به آن‌ها یادآوری می‌کند که پدر و مادر زیباترین دارایی زندگی آنان هستند!

درباره‌ی کتاب عشق منی مامانی، بابایی دوست دارم

مامان‌ها بهترین و لطیف‌ترین موجودات روی زمین هستند. درست وقتی که هیچکس حواسش به ما نیست، حتی زمانی که خودمان هم از خودمان غافل می‌شویم، مامان مراقب ماست. پس اگر قرار باشد مامان را به بهترین چیز در این دنیا تشبیه کنیم، حتما ماه نورانی وسط آسمان است که از آن بالا به ما نگاه می‌کند! یا اگر قرار باشد به یک نفر بگوییم بابا شبیه چیست، حتما شبیه به یک چکمه‌ی قشنگ و جدید است که می‌شود با آن حسابی زیر باران بپربپر کرد؛ بدون آنکه ذره‌ای پاهایمان یخ کند یا آب داخل چکمه پر شود!

کتاب عشق منی مامانی، بابایی دوست دارم (I Love You Mummy! Love You Daddy!) روایتی شیرین و کودکانه از زبان خلاق نویسنده‌ی آن، کاتریس ویس (Catherine Vase )، است. کتابی که با شیو‌ه‌ای خاص و خلاقانه در دوبخش تألیف شده و کودکان پس از خواندن قسمت اول این کتاب، با برعکس کردن آن می‌توانند بخش دوم آن را بخوانند! بخش اول کتاب به رابطه‌ی میان کودک و مادر او اختصاص دارد. در این بخش مخاطبان کوچک کتاب عشق منی مامانی، بابایی دوست دارم با بچه‌فیل کوچکی آشنا می‌شوند که مادرش را با بهترین چیزهای دنیای اطراف خود توصیف می‌کند. در بخش دوم نیز یک خرس کوچولوی بامزه روایتگر زیبایی‌های پدرش می‌شود و او را با زیباترین جملات به تصویر می‌کشد.

معرفی و دانلود کتاب عشق منی مامانی، بابایی دوست دارم

کاتریس ویس در کتاب عشق منی مامانی، بابایی دوست دارم تلاش می‌کند که شکل روابط عاطفی والد و کودک را با بیانی ساده و قابل تصور بیان کند. وجه تمایز این کتاب از سایر کتاب‌های کودک هم‌رده‌ی خود این است که تخیل کودکان را برای تصور پدر و مادرهایشان در قالب مفاهیم ساده فعال می‌کند. از تصاویر این کتاب هم نباید غافل بود، چراکه نقش اساسی را در فهم و درک متن کتاب ایفا می‌کنند و تخیل کودکان را درباره‌ی تصور کردن آدم‌های دوست‌داشتنی و عزیز اطرافشان قلقلک می‌کند.

کتاب عشق منی مامانی، بابایی دوست دارم با ترجمه‌ی فرمهر منجزی و به‌کوشش نشر پرتقال -ناشر تخصصی و محبوب کتاب‌های کودک و نوجوان- منتشر شده است.

کتاب عشق منی مامانی، بابایی دوست دارم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان در رده‌ی سنی 3 تا 7 سال نوشته شده است و می‌توانید همراه با آن‌ها اوقات خوشی را در هنگام مطالعه تجربه کنید.

در بخشی از کتاب عشق منی مامانی، بابایی دوست دارم می‌خوانیم

و مامان، اگر تو یک عالمه نور داشتی... حتماً ماه بودی و شب‌ها از آن بالا من را تماشا می‌کردی. اما تو همه‌ی اینهایی؛ چون تو، تویی. تو مامان منی و من عاشقتم. و اگر کتاب بودی، تو را سروته می‌کردم و باز هم می‌خواندم!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب عشق منی مامانی، بابایی دوست دارم
نویسنده
مترجمفرمهر منجزی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-8347-47-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب عشق منی مامانی، بابایی دوست دارم

برای دریافت کتاب عشق منی مامانی، بابایی دوست دارم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.