معرفی و دانلود کتاب سوپ سنگ

عکس جلد کتاب سوپ سنگ
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سوپ سنگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سوپ سنگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سوپ سنگ

کتاب سوپ سنگ نوشته‌ی می می ساموئل، قصه‌‌ی مردی را به تصویر می‌کشد که برای اولین بار وارد یک روستا می‌شود، اما در کمال تعجب می‌بیند که مردم دِه از او فرار می‌کنند! به نظر شما دلیل این رفتار عجیب مردم روستا چیست؟

درباره‌ی کتاب سوپ سنگ:

مردی غریبه برای نخستین بار به روستایی می‌رود که هیچ‌یک از مردمانش را نمی‌شناسد، مردم با دیدن او به سرعت به خانه‌هایشان می‌روند و در را می‌بندند. غریبه درِ یک خانه را می‌زند و از اهالی آن درخواست غذا می‌کند، اما هیچ‌کس به خواسته‌ی او توجهی نمی‌کند. به همین خاطر راهی میدان دهکده می‌شود، یک دیگ و چند سنگ‌ریزه از کیفش درمی‌آورد و شروع به پختن سوپ سنگ (The stone soup) می‌کند! فکر می‌کنید بعد از آن چه اتفاقی می‌افتد؟

می می‌ساموئل (Mimi Samuel) سعی دارد با این داستان تخیلی اتحاد و همکاری میان مردم و نتیجه‌ی خوب آن را به کودکان نشان دهد.

کتاب سوپ سنگ برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه این داستان آموزنده و جذاب به کودکان 7 تا 9 سال که به قصه‌های خیالی و در عین حال آموزنده علاقه‌مند هستند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب چه کسانی می‌خوانیم:

غریبه گفت: «خب، تمام چیزی که من نیاز دارم، چند دانه سنگ‌ریزه است. من واقعاً باید به پختن سوپ سنگ فکر کنم تا آن را به همه بدهم.»

غریبه به وسط روستا رفت. بعد یک دیگ آهنی از کیفش بیرون آورد و آن را پر از آب کرد. بعد، آتشی روشن کرد و دیگ را روی آن گذاشت. همان طور که آب می‌جوشید، یک سنگ از کیف کوچک ابریشمی‌اش در آورد و آن را توی دیگ انداخت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سوپ سنگ
نویسنده
مترجممهدی رضایی
ناشر چاپیانتشارات فرشته
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات14
زبانفارسی
شابک978-622-7275-03-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سوپ سنگ

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سوپ سنگ

برای دریافت کتاب سوپ سنگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.